Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie  
Autor Wiadomość
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 10:28   [ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie

witam wszystkich !!!!!!!!!!!!!!

mam problem polega na tym ,że silnik faluje na obrotach --niema znaczenia czy jest na zimno czy
jest rozgrzany raz pojawia się to raz tego niema ,dodatkowo jest jeszcze problem a szarpaniem
podczas jazdy np. 5-bieg prędkość około 120 zaczyna szarpać po zredukowaniu sytuacja znika
to samo dzieje się też na innym biegu
BARDZ PROSZE O POMOĆ do jakiego fachowca ,ile kasy mieszka w PILE czy gdzieś jest jakiś fachman od takich spraw bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach POZDRAWIAM
_________________
kriskross
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
gibaj 
Od zawsze na forum



Silnik: 1.9
Typ: RT
Nadwozie: M-VAN
Imię: Artur
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty tech.: 3064
Miasto/Region: LBL


Wysłany: 2011-10-17, 11:05   

nastawnik pompy szwankuje jaki masz osprzęt?bosh czy pierburg? jeśli bosh to kiszka a jak pierburg to czyszczenie nastawnika i jest git :mrgreen: <bylo> <szukaj>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 12:02   

gdzie jest pompa paliwowa bo niemam pojęcia jeżeli boch to trzeba wymienić całą pompe na nową
ile kosztuje takie czyszczenie
_________________
kriskross
 
 
kojak85 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty tech.: 587
Miasto/Region: Łódzkie


Wysłany: 2011-10-17, 12:14   

Pompa paliwa znajduje się po lewej stronie silnika. Z tyłu odchodzą od niej przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Od góry bądź z boku idą przezroczyste przewody od filtra paliwa znajdującego się przy grodzi. Właśnie od tego czy znajdują się one u góry czy z boku pompy można poznać, czy nastawnik jest potencjometryczny (MES, Bosch) czy indukcyjny (HDK). Który masz rok bryki? Jeżeli <1994 to masz Boscha. Musisz szukać sprawnego nastawnika - raczej nie da rady, nowego - 1,5tys., zmienić osprzęt na nowszy (Pierburg) ok. 1tys złotych. Jeżeli to zrobisz to później nastawnik daje się wyczyścić.
Nowa fabrycznie pompa kosztuje Bajońską sumę.
_________________
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 12:37   

moja autko jest z 1994 roku z kwietnia wersja avant gdzie szukać takiego nastawnika , ile to kosztuje ,
czyszczenie nic niedaje
przewody są z boku pompy i na pompie napis bosch,
_________________
kriskross
 
 
kojak85 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty tech.: 587
Miasto/Region: Łódzkie


Wysłany: 2011-10-17, 13:19   

Jak masz z boku pompy to masz Pierburga, czyli masz z górki. Nastawnik to jest górna część pompy. Skąd wiesz, że czyszczenie nic nie daje? Skąd jesteś tak ogólnie to może jakiś forumowicz pomógłby Ci ogarnąć temat. Czyszczenie nastawników to m.in. koledzy MUNIOR i trepek i jeszcze kilku chłopaków - przepraszam, że nie pamiętam wszystkich i nie mogę zareklamować w równym stopniu :-)
_________________
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
Ostatnio zmieniony przez kojak85 2011-10-17, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
axell 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z+
Typ: mk
Nadwozie: Kombi
Imię: Marcin
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty tech.: 1020
Miasto/Region: Lublin


Wysłany: 2011-10-17, 13:20   

Cytat:
czyszczenie nic niedaje

a po czym wnioskujesz że czyszczenie nic nie daje, nastawnik trzeba zdemontować z pompy żeby go wyczyścić, a nie przetrzeć po dekielku ;-)
_________________
Mój Zetorek 1Z+16bit+chip+AFN już pierburg
Soft kostrz, przekładka MUNIOR
http://www.audi80.pl/seda...kaz-vt51931.htm
Mała diagnostyka VAG w silnikach 1Z Bosch-Pierburg (błędy, kąt, dawka)
 
 
kojak85 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty tech.: 587
Miasto/Region: Łódzkie


Wysłany: 2011-10-17, 13:23   

axell może nie pisz od razu o zdejmowaniu bo samo zdjęcie też nic nie da tylko trzeba go rozebrać a Kolega dopiero co pytał gdzie jest pompa więc chyba to jest rzut na zbyt głęboką wodę.
Kolego kriskross sam nie zdejmuj nastawnika, bo później nie ustawisz dawki albo popsujesz pompę zakładając nastawnik.
Lepiej dojechać do któregoś z kolegów a na pewno nie pożałujesz i sporo diengów zaoszczędzisz.
_________________
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 13:31   

panowie jestem z miasta Piły zrobiłem fotke pompu i mam nadzieje ,że da się coś poradzić
tylko niemam pojęcia jak to zdjęcie tu zainstalować

DSC00571.JPG
to jest zdjęci pompy paliwowej
Plik ściągnięto 77 raz(y) 143,25 KB

_________________
kriskross
 
 
kojak85 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty tech.: 587
Miasto/Region: Łódzkie


Wysłany: 2011-10-17, 13:53   

Możesz jeszcze odłączyć impulsator od skrzyni biegów i wtedy zobaczyć czy szarpie. Jeżeli problem ustanie to na 100% nastawnik. Impulsator odłącza się kostką znajdującą się na obudowie skrzyni biegów. Nie będziesz miał wskazań na liczniku ale przynajmniej pozwoli Ci to sprawdzić czy przestanie przerywać.
Domyślam się, że nie masz VAGa do diagnostyki więc sam nie dasz rady nic zdziałać z nastawnikiem. Nie masz bąbelków powietrza w paliwie? Filtr paliwa dawno zmieniałeś?
_________________
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 14:06   

filtr znieniomy 2-tygodnie temu
niema bąbelków powietrza
czy ze zdjęcia wynika że można coś poradzić z tym fantem czy to tylko nastawnik czy coś poważniejszego starałem się zrobić jak moge dokładnie zdjęcie może mi ktiś napisać jaki mam ten nastawmik po samym zdjęciu
_________________
kriskross
 
 
kojak85 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty tech.: 587
Miasto/Region: Łódzkie


Wysłany: 2011-10-17, 14:17   

Po samym zdjęciu widać, że masz nastawnik indukcyjny. Poza tym widać tylko jego obudowę. Najprawdopodobniej wystarczy jego wyczyszczenie i to wszystko. Możesz jeszcze sprawdzić sztuczkę z impulsatorem.
Więcej na podstawie zdjęcia nie da się powiedzieć. Masz pompę i już :-)
_________________
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bocian29 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z+
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: dariusz
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty tech.: 33
Miasto/Region: sochaczew


Wysłany: 2011-10-17, 14:23   

masz indukcyjny,można wyczyścić i będzie ok
 
 
kriskross 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: krzysiek
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty tech.: 62


Wysłany: 2011-10-17, 15:58   inpulsator

panowie gdzie jest ten impulsator trzeba wjechac na kanał żeby to odłączyć czu jakoś inaczej można to zrobiść ,pozatym szukać specjalisty od nastawników indukcyjnych czy trzeba jakiegoś pompiarza ,może na początek podpiąć się po vaga ,bo jestem laikiem wole dać kase za to niż sanemu to robić
mieszkam w Pile może jest tu ktoś z fan klubu naszego i by pomocy udzielił POZDRAWIAM
_________________
kriskross
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
axell 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z+
Typ: mk
Nadwozie: Kombi
Imię: Marcin
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty tech.: 1020
Miasto/Region: Lublin


Wysłany: 2011-10-17, 16:36   

kriskross napisał/a:
panowie gdzie jest ten impulsator trzeba wjechac na kanał żeby to odłączyć czu jakoś inaczej można to zrobiść

Impulsator zobaczysz bez kanału masz go po lewej stronie skrzyni zaraz za półośką, od góry widać kabelki idące do niego.
kriskross napisał/a:
czy trzeba jakiegoś pompiarza

Albo kogoś kto się zna na pompach i najlepiej szukaj kogoś z forum bo pompiarz Cię zdoi ;-)

Ze znanych mi forumowiczów zajmujących się dieslami to najbliżej Ciebie jest:
http://www.audi80.pl/endriu210,u,7112.htm
_________________
Mój Zetorek 1Z+16bit+chip+AFN już pierburg
Soft kostrz, przekładka MUNIOR
http://www.audi80.pl/seda...kaz-vt51931.htm
Mała diagnostyka VAG w silnikach 1Z Bosch-Pierburg (błędy, kąt, dawka)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 18