Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TDI 1Z] Duże cisnienie w wężach w 1Z  
Autor Wiadomość
LukasV8 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 19
Skąd: Krakow


Wysłany: 2009-11-05, 13:45   [1.9TDI 1Z] Duże cisnienie w wężach w 1Z

Panowie Pomocy.Kupilem auto wczoraj. Zle trafilem .Po przejechaniu kilku kilometrow robi sie duze cisnienie w wezach (twarde jak diabli) po otwarciu korka wylatuje biala piana z zbiorniczka (niewiem czym zalal poprzedni wlasciciel uklad chlodzenia). kiedy popuscilem korek tak zeby mogl swobodnie wyzucac powietrze chcialem sprawdzic czy zrobi sie cisnienie. . Robi sie i w dodatku dalej przez korek wyrzuca piane(plyn?). Wyciagnalem termostat i probowalem tak- ale bez roznicy .Nie widze zeby w ukladnie chlodzenia byl olej i w oleju nie ma wody. Dodam ze mam mokra podloge pasazera i prawdopodobnie puszcza gdzies nagrzewnica. :/ Panowie czy to uszczelka pod glowica? a moze cos innego , ktos pomoze ?? ? Z gory dzeiki
_________________
...The Power is nothing witchout QUATTRO !!

..Quattro to nie samochód... nie napęd... To styl zycia! ( )( )( )( )



P.S Sprzedam 1Z 1993r. [1.9TDI] Tanio! Bardzo dobry stan.
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2925
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2009-11-05, 13:54   

Otwórz korek do wlewania oleju i zobacz czy nie ma na nim kremowego koloru. To samo z bagnetem.

Działa Ci ogrzewanie?
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
LukasV8 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 19
Skąd: Krakow


Wysłany: 2009-11-05, 14:16   

Na korku nie ma sladu mazi.. olej jest czysty i woda w ukladzie tez jest czysta, ogrzewanie mi dziala normalnie cieplo i zimno leci.
_________________
...The Power is nothing witchout QUATTRO !!

..Quattro to nie samochód... nie napęd... To styl zycia! ( )( )( )( )



P.S Sprzedam 1Z 1993r. [1.9TDI] Tanio! Bardzo dobry stan.
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 2012
Skąd: RBR-brzozów


Wysłany: 2009-11-05, 14:26   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi.
Dla działu technicznego tagi wyglądają tak.
W przypadku nie poprawienia, zostanie on zamknięty lub usunięty !
_________________
<regulamin> Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
80 B3 1.6D => Passat B4 1.9TDI i Passat B3 1.6TD => Golf 4 1.9TDI
 
 
 
dubbler 
Władca pierścieni



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 528
Skąd: LU / RBI


Wysłany: 2009-11-05, 15:07   

Jesteś z Krakowa, pogadaj z JPJ, może znajdzie czas z kolegami z quattro-servis i obejrza auto
_________________

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
 
 
 
ropa 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: robert
Wiek: 34
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: Bytom/Stolary


Wysłany: 2009-11-05, 15:14   

ja miałem to samo jak kupiłem moją niunie ciśnienie w wężach a do tego po 6-8 km.przestawało lecieć ciepłe powietrze i nie miałem ani mazi na korku ani na bagnecie a okazało sie ze walła uszczelka pod głowicą -pomiędzy jednym z cylindrów a kanałem chłodzenia cisło mi spaliny w układ chłodzenia,i wogule nie było styczności z olejem.Jedynie tak jak kolego opisuje węzę twarde jak kamień i czarny płyn chłodniczy.

żeby sie upewnić jedź na stacje kontroli i niech sprawdzą ci stężenie spalin w płynie to będziesz pewny czy to uszczelka
_________________
T D I
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Gregor80 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka


Wysłany: 2009-11-06, 19:23   

Witam. Ja z tymi twardymi wężami walczę już z 2 lata .Objawy te same co u kolegi LUKAS V8 tylko że w moim w zbiorniczku nie szła piana tylko jest taki czarny osad . Płyn wygląda normalnie dodam że wymieniłem korek kupiony w ASO i nie pomogło .
Pękły mi już cztery węże a ostatnio chyba i nagrzewnica bo mokro pod dywanikiem. Czyli bez przerwy jakieś szkody i na to wychodzi że to będzie uszczelka. Czy morze pęknięta głowica?
 
 
walus_69 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: waldemar
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: wyszków nad bugiem


Wysłany: 2009-11-06, 23:36   

witam kolegów, podłącze się do tematu mam 19 tdi i te same objawy od 2 lat jak tylko kupiłem auto ,ja wymieniłem korek bo myślałem że padł zaworek, teraz luzuje korek tak ażeby mi lekko syczało powietrze i jest ok. czy może to być pęknięta gdzieś głowica że tak się dzieje .pozdrawiam
 
 
 
LukasV8 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 19
Skąd: Krakow


Wysłany: 2009-11-07, 11:28   

Mam dziwna biala piane w ukladzie. co ciekawe jak spuszczalem wode z weza i z pod termostatu normalny ciemny plyn wylecial. a kiedy zagrzeje silnik zaczyna mi sie robic cisnienie i wywalac ze zbiorniczka wlasnie taka biala piane . ide przepukac caly uklad jakos moze to co da...

[ Dodano: 2009-11-07, 14:19 ]
ZNALAZLEM PROBLEM. plukalem woda dlugi czas uklad chlodniczy ,ktory byl zalany jakims dziwnym preparatem do uszczelnienia prawdopodobnie.Pienil sie jak diabli !! odpowietrzylem uklad i nie robi sie juz takie cissnienie jak przedtem nie wywala wody. ;) ));)))
_________________
...The Power is nothing witchout QUATTRO !!

..Quattro to nie samochód... nie napęd... To styl zycia! ( )( )( )( )



P.S Sprzedam 1Z 1993r. [1.9TDI] Tanio! Bardzo dobry stan.
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
robert0s0 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: bydgoszcz


Wysłany: 2009-11-26, 22:06   

Witam!
Podepnę się pod temat bo mam problem związany z temperaturą płynu, mianowicie chodzi o to że na postoju na biegu jałowym silnik nie chce mi się nagrzać do 90 stopni nawet jeśli by chodził godzinę, czy to normalne?
Po normalnej jeździe po ok. 10 km temperatura dochodzi do 90 stopni jeśli trzymam obroty powyżej 2 tyś
_________________
;-)
 
 
 
LukasV8 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 19
Skąd: Krakow


Wysłany: 2009-11-27, 12:29   

robert0s0 napisał/a:
Witam!
Podepnę się pod temat bo mam problem związany z temperaturą płynu, mianowicie chodzi o to że na postoju na biegu jałowym silnik nie chce mi się nagrzać do 90 stopni nawet jeśli by chodził godzinę, czy to normalne?
Po normalnej jeździe po ok. 10 km temperatura dochodzi do 90 stopni jeśli trzymam obroty powyżej 2 tyś


Niczym sie nie przejmuj. Termostat ma temp. otwarcia 87C. Zeby silnik zlapal taka temp musisz troche przejechac. Jesli mowisz ze po 10km trzyma 90C to bardzo dobrze. Wszystko jest wporzo.
P.s ja wymienilem juz 3 termostat i podczas jazdy (dluzszej,krotszej) licznik wskazuje 75C. Pewnie mnie oklamuje.
_________________
...The Power is nothing witchout QUATTRO !!

..Quattro to nie samochód... nie napęd... To styl zycia! ( )( )( )( )



P.S Sprzedam 1Z 1993r. [1.9TDI] Tanio! Bardzo dobry stan.
 
 
 
januszbin 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Janusz
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 407
Skąd: LWL


Wysłany: 2009-11-27, 12:55   

Płyn do chłodzenia silnika nie pieni się......trzeba to wylać i zalać nowym płynem.....pewnie ktoś pomylił korki i nalał tam płynu do spryskiwacza...
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
robert0s0 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: bydgoszcz


Wysłany: 2009-11-27, 13:57   

LukasV8 napisał/a:
robert0s0 napisał/a:
Witam!
Podepnę się pod temat bo mam problem związany z temperaturą płynu, mianowicie chodzi o to że na postoju na biegu jałowym silnik nie chce mi się nagrzać do 90 stopni nawet jeśli by chodził godzinę, czy to normalne?
Po normalnej jeździe po ok. 10 km temperatura dochodzi do 90 stopni jeśli trzymam obroty powyżej 2 tyś


Niczym sie nie przejmuj. Termostat ma temp. otwarcia 87C. Zeby silnik zlapal taka temp musisz troche przejechac. Jesli mowisz ze po 10km trzyma 90C to bardzo dobrze. Wszystko jest wporzo.
P.s ja wymienilem juz 3 termostat i podczas jazdy (dluzszej,krotszej) licznik wskazuje 75C. Pewnie mnie oklamuje.

Może kolego masz racje żeby się nie przejmować, tylko ten fakt ze nie chce się na postoju nagrzać to mnie trochę zdziwił, no cóż najważniejsze ze na trasie trzyma temperature.

[ Dodano: 2009-11-27, 14:04 ]
januszbin napisał/a:
Płyn do chłodzenia silnika nie pieni się......trzeba to wylać i zalać nowym płynem.....pewnie ktoś pomylił korki i nalał tam płynu do spryskiwacza...

Kolego nic mi się nie pieni, i też nie ma takiej opcji żeby komuś pomyliły się zbiorniczki z płynem do spryskiwaczy bo tylko ja nim jeżdżę i wiem gdzie jest zbiorniczek do spryskiwaczy a gdzie do płynu chłodnicy, a po drugie rok temu przed zimą płyn był wymieniany na nowy.
_________________
;-)
 
 
 
junglist 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: AAZ
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 225
Skąd: Łódź


Wysłany: 2009-11-27, 14:12   

u mnie wyglądało to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=5YgUVpu_fyA

i problem był ze zbyt dużą dawką paliwa. woda się po prostu grzała aż do zagotowania....

Korek jak dokręcam to nie dobijam do końca tylko tak, żeby ten "krzyżyk" na nakrętce był równolegle i w poprzek... nadmiar powietrza ucieka a jak do korka dobija woda to automatycznie korek się domyka...
_________________
Zgodnie z teorią liczb zespolonych:
TD - moc rzeczywista
TDI - to (TD * i) czyli moc urojona :-D

Mój fur: http://www.audi80.pl/jungleMOC-vt32588.htm#345136
 
 
 
jetta1911 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Sławomir
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 181
Skąd: Duczki


Wysłany: 2009-11-27, 15:50   

u mnie był podobny problem z paliwem.po zmniejszeniu dawki ciśnienie spadło
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14