Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[ 2.3 NG LPG]jak wyregulować obroty?  
Autor Wiadomość
sami 
99 % Klubowicza


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Samuel
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty tech.: 97
Miasto/Region: Elbląg


Wysłany: 2009-12-09, 20:59   [ 2.3 NG LPG]jak wyregulować obroty?

Panowie mam takie pytanie jak mogę wyregulować obroty na benzynie?wymieniałem już dwa razy przepływke,silnik krokowy,uszczelniony dolot i cały czas mi faluje,jak jest zimny silnik to jeszcze ujdzie bo ma około 1000 obr,ale jak dostanie trochę temp to tak faluje że aż zgaśnie,i jeszcze zauważyłem takie coś że jak odłącze krokowca to całkiem gaśnie,a powinny przecież obroty wzrosnąć.Regulowałem go imbusem przy przepływce ale to nic nie poimaga.Czy ma ktoś może jakieś pomysły co może mu dolegać?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
dziuba 
Audi 80 Maniak


Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Coupe
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty tech.: 78
Miasto/Region: Iława


1989 Audi Coupe
Wysłany: 2009-12-09, 23:34   

a wyłącznik przepustnicy masz sprawny?
_________________
Audi B3 coupe 89r. 2.3 NG
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sami 
99 % Klubowicza


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Samuel
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty tech.: 97
Miasto/Region: Elbląg


Wysłany: 2009-12-10, 18:08   

a który to jest,gdzie on leży?
 
 
 
dziuba 
Audi 80 Maniak


Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Coupe
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty tech.: 78
Miasto/Region: Iława


1989 Audi Coupe
Wysłany: 2009-12-10, 23:38   

to jest ten dolny wyłącznik, pod przepustnicami. jeżeli on nie łączy to regulacja nie działa
_________________
Audi B3 coupe 89r. 2.3 NG
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sami 
99 % Klubowicza


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Samuel
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty tech.: 97
Miasto/Region: Elbląg


Wysłany: 2009-12-11, 08:12   

To te urządzonko działa bo gdy reguluje przepływkę imbusem to reaguje,obroty spadają i rosną ale nie w takim zakresie żeby chodził dobrze,np.uda mi się go wyregulować na max 750 obr,chwilę dobrze pochodzi,ale jak go zgaszę i znowu odpalę to obroty znów falują od 200 do 800
 
 
 
dziuba 
Audi 80 Maniak


Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Coupe
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty tech.: 78
Miasto/Region: Iława


1989 Audi Coupe
Wysłany: 2009-12-11, 11:18   

a robiłeś coś z tależykiem przepływki? a jak obroty falują to czujesz jak pracuje silniczek krokowy?
_________________
Audi B3 coupe 89r. 2.3 NG
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
serial28 
Audi 80 Mastah


Silnik: jn
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: sergiusz
Wiek: 35
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty tech.: 132
Miasto/Region: ostróda


Wysłany: 2009-12-11, 12:40   

A robiłeś adaptacje po wymianach?
 
 
papaj 
Audi 80 Spec



Silnik: NG
Typ: 89
Nadwozie: coupe
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty tech.: 296
Miasto/Region: Lędziny/Sląsk


Wysłany: 2009-12-11, 17:03   

regulacja NG wcale nie jest taka prosta i nie wystarczy pokrecic srubka w przeplywce, poszukaj na stronie akp w dziale download, tam jest opisane co ijak ustawic zeby bylo cacy, powodzenia
_________________
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

http://www.audi80.pl/coup...2366.htm#343165
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
troll oslo 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Cabrio
Imię: E.J.
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty tech.: 350
Miasto/Region: Norge


Wysłany: 2009-12-11, 17:57   

imbusem w przeplywcw w dziurze miedzu rozdielaczem a guma dolotu regoloje sie sklad CO - miesznke a nie obrotu jak tam se pokreciles to nic dziwnego ze ci sie dzieja dziwne zeczy... poszokaj sobie opisu jak sie ustawia sklad miesznki na miernikach zrobja tam opisane to przynajmniej wyeliminojesz jeden blad...

jakie adaptacje w ng??
bycmoze ja czegos nie wiem ale walczylem z moim ze 2 tyg. bez zadnych adaptacji wkoncu poutawialem wszystko jak trzeba i jezdzi pieknie...
i bez zadnych adaptacji...
 
 
irena596 
Nowy Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Irena
Wiek: 55
Dołączyła: 20 Lis 2009
Posty tech.: 12
Miasto/Region: Kętrzyn


Wysłany: 2009-12-11, 21:53   

sami napisał/a:
To te urządzonko działa bo gdy reguluje przepływkę imbusem to reaguje,obroty spadają i rosną ale nie w takim zakresie żeby chodził dobrze,np.uda mi się go wyregulować na max 750 obr,chwilę dobrze pochodzi,ale jak go zgaszę i znowu odpalę to obroty znów falują od 200 do 800
Stycznik przepustnicy powinien wydawać , na zgaszonym silniku, cichy stuk,gdy lekko dodasz gazu kciukiem.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sami 
99 % Klubowicza


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Samuel
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty tech.: 97
Miasto/Region: Elbląg


Wysłany: 2009-12-14, 19:36   

Stycznik przepustnicy wydaje taki stuk.Ostatnio rozbierałem kolektor dolotowy bo szukałem dalej jakichś nieszczelności(opisałem to w innym temacie)i zobaczyłem że wtryski słabo siedzą a jeden był wypadnięty,będę musiał kupić nowe gumy aby wtryski siedziały dobrze,ciekawe czy przez nie mógł ciągnąć lewe powietrze i przez to nie mogłem wyregulować auta na benzynie i gazie?i od wczoraj auto zaczeło mi dziwnie chodzić,na wolnych obrotach na gazie lub benzynie żuca silnikiem jak by miał tylko z 200 obr a ma 1000,co może być tego przyczyną?
 
 
 
Bartek90 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartłomiej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty tech.: 162
Miasto/Region: Wrocław


1989 Audi 90
Wysłany: 2009-12-14, 19:55   

Cytat:
zobaczyłem że wtryski słabo siedzą a jeden był wypadnięty


Słabo siedzą, wypadnięty?
Ciekawe sprawy....

Ja w swoim regulowałem tarczę spiętrzającą jak należy (milimetrowa dokładność) I obroty się ustabilizowały. Chodzi mi na 800 i nie faluje.
_________________
Było: 90us 2.3 http://www.audi80.pl/b3-n...988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat http://www.audi80.pl/audi...9074.htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sami 
99 % Klubowicza


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Samuel
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty tech.: 97
Miasto/Region: Elbląg


Wysłany: 2009-12-14, 20:08   

wtrysk wypadł przy bloku,bo w blok wtryski są wciskane na takie gumowe ringi,i one słabo siedzą i wydaje mi się że tamtędy ciągnie powietrze i dlatego nie da rady go wyregulować
 
 
 
joko316 
Nowy Klubowicz


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotr
Wiek: 23
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty tech.: 2
Miasto/Region: Działdowo


Wysłany: 2009-12-15, 20:37   

Ja w swojej Audicy zmieniłem uszczelniacze wtrysków kosztowało mnie to jakieś 20 zł i jest lepiej, a mam ten sam problem co kolega SAMI, sprawdziłem praktycznie wszystko z 2 pinowym czujnikiem i sondą lambda włącznie, dolot, myślę, że szczelny, przynajmniej z tego co wywnioskowałem po dobrych oględzinach silnika... i nie wiem co dalej robić. Myślę,że czujnik spalania stukowego też może pierdzielić, nie wiem co robić, wyregulowałem CO i to wszystko, jest jeszcze jakaś śrubka od regulowania obrotów? Silnik 2.3 NG 10V 1994 na zimnym silniku i podłączonym krokowym jest w miare dobrze, podnosi obroty, ale jeszcze troche przy nisko, bo do około 750 na benzynie, a jak na zimnym silniku przełącze na gaz to w ogóle gaśnie, a na ciepłym z kolei i podłączonym krokowym obroty spadają, aż gaśnie. Dodam, że silniczek krokowy jest dobry, gdyż wsadziłem go do Audicy kumpla z takim samym motorem i u niego było ok, talerz przepływomierza też dobrze wyregulowany... wdg rysunku który na nim widnieje, no i nie wiem co dalej, włącznik pod przepustnicą też ok. Robiłem reset komputera odpinając akumulator, ale to nic nie daje myślałem że może po małych regulacjach wypada to zrobić by wykasować stare błędy... pomóżcie
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Karto 
Audi 80 Mastah


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty tech.: 138


Wysłany: 2009-12-15, 23:23   

Warto rzucić okiem na to:

http://www.centrum.audi80...fileinfo/id,47/
(poradnik dot. falowania obrotów na przykładzie NG)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17