Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

skrzynia automatyczna naprawa milionczesci audi 80 felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80 LED
Naprawa skrzyni milionczesci.pl Maglownica Audi Sklep alufelgi Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Sprawdź VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?  
Autor Wiadomość
joandaw 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 681


Wysłany: 2010-12-06, 19:39   [ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?

Witam chciałbym założyć dodatkowo zaworek zwrotny. Jaki założyć :?: i czy zamontować go przed filtrem :?: strzałka niebieska na fotce i co to jest za zaworek na powrocie strzałka czerwona :?: Za odpowiedzi dzięki ;-)
Znalazłem takie zaworki które by mogły być :
http://moto.allegro.pl/li...ny&category=620

C15408000_10.jpg
Plik ściągnięto 2088 raz(y) 39,96 KB

_________________
http://www.audi80.pl/topi...tek-vt45481.htm
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
gibaj 
Od zawsze na forum


Silnik: 1.9
Typ: RT
Nadwozie: M-VAN
Imię: Artur
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 3061
Skąd: LBL


Wysłany: 2010-12-06, 21:03   

czerwona strzałka to jest właśnie zawór zwrotny :mrgreen: jeszcze jeden chcesz zakładać?tu gdzie jest niebieska strzałka możesz założyć filtr wstępny <ok>
 
 
joandaw 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 681


Wysłany: 2010-12-06, 21:24   

A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku :?: przed filtrem paliwa :?: czy paliwo cofa się tylko na zaworze zwrotnym-powrót :?: (strzałka czerwona) ;-)
_________________
http://www.audi80.pl/topi...tek-vt45481.htm
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1592
Skąd: Parczew


Wysłany: 2010-12-06, 21:33   

trzeba wszystko uszczelnić to się nie będzie cofało, założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
tomekk666 
Władca pierścieni



Silnik: AEL+
Typ: C4
Nadwozie: AVANT
Imię: Tomek
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 517
Skąd: Iława


Wysłany: 2010-12-07, 10:26   

joandaw napisał/a:
A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku

musisz mieć gdzieś nieszczelność, sprawdz przewody, opaski i głównego podejrzanego czyli oring na podgrzewaczu paliwa.
Jakiś czas temu przekonałem się jak to ostatnie potrafi namieszać :roll:
_________________
Mój były Srebrny Klekotek :mrgreen:

Srebrny Karavanik :mrgreen:
 
 
 
hudy 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 56 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 4488
Skąd: Alwernia


Wysłany: 2010-12-07, 19:30   

UKI_XX napisał/a:
założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>


a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam a jeżdżę już tak od poprzedniej zimy...co do twojego pytania Dawid to zaworek zwrotny możesz założyć na wężyku zaznaczonym niebieską strzałką to uniemożliwi cofanie się paliwa do baku...najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________

 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5112
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-12-07, 20:30   

hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza <ok>
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Naprawiam pompy wtryskowe ,nastawniki HDK .Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skutecznosci <SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtryskową po wymianie kompletu uszczelnień.
 
 
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1592
Skąd: Parczew


Wysłany: 2010-12-08, 00:59   

hudy napisał/a:
a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam

na postoju jest zbyt niskie podciśnienie w wężyku żeby to zobaczyć, jak masz nowy filtr paliwa to tego też nie będzie ale jak filtr się trochę zasyfi to zaworek niestety będzie się do tego dokładał i podczas jazdy na wysokich obrotach paliwo może zacząć wrzeć w wężyku między filtrem a pompą (sprawdzone przy użyciu pompy zasilanej z akumulatora i cienkiego wężyka zanurzonego w bańce z paliwem)
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 2554
Skąd: Timbuktu


Wysłany: 2010-12-09, 22:44   

MUNIOR napisał/a:
hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI - :(
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
p-a-b-u 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: CBZA
Typ: 5J
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Toruń


Wysłany: 2010-12-10, 07:16   

Szara80tkaTdi napisał/a:
MUNIOR napisał/a:
hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki



Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )
 
 
 
levis1991 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z+R
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 714
Skąd: Łuków


Wysłany: 2010-12-10, 07:36   

http://www.fotosik.pl/pok...94d3021193.html -FILTRON
a nie lepiej taki zaworek zwrotny który nie dość ze zbiera syf, kosztuje 5zł i ma w sobie zaworek zwrotny?
 
 
 
ikswezsutram 
Audi 80 Mastah


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 100
Skąd: Chorzów/Bobowa


Wysłany: 2010-12-10, 08:15   

to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5112
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-12-10, 09:00   

ikswezsutram napisał/a:
to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny
No i masz rację ,nie ma w nim żadnego zaworka ,ale dobra rzecz ,też mam ,prócz tego że wyłapuje sporo syfu ,to widać co mamy w paliwie .A zaworek zwrotny w pompce gruszce <ok>

[ Dodano: 2010-12-10, 09:07 ]
Szara80tkaTdi napisał/a:
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci?
Jasne że lepiej
Szara80tkaTdi napisał/a:
teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki
:roll: Pompki nie montuje się po to żeby nią codziennie pompować .Tak jak p-a-b-u, pisze
p-a-b-u napisał/a:
Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )
i wszystko w temacie <ok>
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Naprawiam pompy wtryskowe ,nastawniki HDK .Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skutecznosci <SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtryskową po wymianie kompletu uszczelnień.
 
 
levis1991 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z+R
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 714
Skąd: Łuków


Wysłany: 2010-12-10, 09:57   

kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?
 
 
 
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5112
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-12-10, 11:29   

levis1991 napisał/a:
kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?
Bo po pierwsze jest przezroczysty i wystarczy spojrzeć ,po drugie mam taki ,i wiem co mam ;-) A skoro wątpisz to jak go będziesz miał w ręku to dmuchnij sobie z obu końców to się przekonasz
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Naprawiam pompy wtryskowe ,nastawniki HDK .Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skutecznosci <SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtryskową po wymianie kompletu uszczelnień.
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi 80 felgi samochodowe
warsztat warszawa
forum audi 80 forum audi 80
milionczesci automat

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi ::
:: jingle radiowe :: Chiptuning Poznań :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: milionczesci.pl ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 21