Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?  
Autor Wiadomość
joandaw 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty tech.: 648
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2010-12-06, 19:39   [ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?

Witam chciałbym założyć dodatkowo zaworek zwrotny. Jaki założyć :?: i czy zamontować go przed filtrem :?: strzałka niebieska na fotce i co to jest za zaworek na powrocie strzałka czerwona :?: Za odpowiedzi dzięki ;-)
Znalazłem takie zaworki które by mogły być :
http://moto.allegro.pl/li...ny&category=620

C15408000_10.jpg
Plik ściągnięto 1681 raz(y) 39,96 KB

_________________
Chip Kostrz Wtryski 0.216 :)
http://www.audi80.pl/-b4-...ant-vt45481.htm
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
gibaj 
Od zawsze na forum



Silnik: 1.9
Typ: RT
Nadwozie: M-VAN
Imię: Artur
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty tech.: 3064
Miasto/Region: LBL


Wysłany: 2010-12-06, 21:03   

czerwona strzałka to jest właśnie zawór zwrotny :mrgreen: jeszcze jeden chcesz zakładać?tu gdzie jest niebieska strzałka możesz założyć filtr wstępny <ok>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
joandaw 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Dawid
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty tech.: 648
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2010-12-06, 21:24   

A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku :?: przed filtrem paliwa :?: czy paliwo cofa się tylko na zaworze zwrotnym-powrót :?: (strzałka czerwona) ;-)
_________________
Chip Kostrz Wtryski 0.216 :)
http://www.audi80.pl/-b4-...ant-vt45481.htm
 
 
 
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 1591
Miasto/Region: Parczew


Wysłany: 2010-12-06, 21:33   

trzeba wszystko uszczelnić to się nie będzie cofało, założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
tomekk666 
Władca pierścieni



Silnik: AEL+
Typ: C4
Nadwozie: AVANT
Imię: Tomek
Pomógł: 25 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty tech.: 507
Miasto/Region: Iława


Wysłany: 2010-12-07, 10:26   

joandaw napisał/a:
A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku

musisz mieć gdzieś nieszczelność, sprawdz przewody, opaski i głównego podejrzanego czyli oring na podgrzewaczu paliwa.
Jakiś czas temu przekonałem się jak to ostatnie potrafi namieszać :roll:
_________________
Mój Srebrny Klekotek :mrgreen:

Srebrny Avancik :mrgreen:
 
 
 
hudy 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 52 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty tech.: 3881
Miasto/Region: Alwernia


Wysłany: 2010-12-07, 19:30   

UKI_XX napisał/a:
założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>


a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam a jeżdżę już tak od poprzedniej zimy...co do twojego pytania Dawid to zaworek zwrotny możesz założyć na wężyku zaznaczonym niebieską strzałką to uniemożliwi cofanie się paliwa do baku...najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
Diagnostyka VAG
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 148 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 4462
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2010-12-07, 20:30   

hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza <ok>
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 1591
Miasto/Region: Parczew


Wysłany: 2010-12-08, 00:59   

hudy napisał/a:
a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam

na postoju jest zbyt niskie podciśnienie w wężyku żeby to zobaczyć, jak masz nowy filtr paliwa to tego też nie będzie ale jak filtr się trochę zasyfi to zaworek niestety będzie się do tego dokładał i podczas jazdy na wysokich obrotach paliwo może zacząć wrzeć w wężyku między filtrem a pompą (sprawdzone przy użyciu pompy zasilanej z akumulatora i cienkiego wężyka zanurzonego w bańce z paliwem)
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Szara80tkaTdi 
Od zawsze na forum
Anty Rezacz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 94 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty tech.: 2551
Miasto/Region: Timbuktu


Wysłany: 2010-12-09, 22:44   

MUNIOR napisał/a:
hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki
_________________
'92 Audi 80 1.9 TDI
- wersja włoska
4,02 l/100km (na ukraińskiej) polska instrukcja obsługi Audi 80
 
 
p-a-b-u 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: CBZA
Typ: 5J
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty tech.: 214
Miasto/Region: Toruń


Wysłany: 2010-12-10, 07:16   

Szara80tkaTdi napisał/a:
MUNIOR napisał/a:
hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki



Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
levis1991 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z+R
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 23
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty tech.: 710
Miasto/Region: Łuków


Wysłany: 2010-12-10, 07:36   

http://www.fotosik.pl/pok...94d3021193.html -FILTRON
a nie lepiej taki zaworek zwrotny który nie dość ze zbiera syf, kosztuje 5zł i ma w sobie zaworek zwrotny?
 
 
 
ikswezsutram 
Audi 80 Mastah


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty tech.: 100
Miasto/Region: Chorzów/Bobowa


Wysłany: 2010-12-10, 08:15   

to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 148 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 4462
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2010-12-10, 09:00   

ikswezsutram napisał/a:
to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny
No i masz rację ,nie ma w nim żadnego zaworka ,ale dobra rzecz ,też mam ,prócz tego że wyłapuje sporo syfu ,to widać co mamy w paliwie .A zaworek zwrotny w pompce gruszce <ok>

[ Dodano: 2010-12-10, 09:07 ]
Szara80tkaTdi napisał/a:
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci?
Jasne że lepiej
Szara80tkaTdi napisał/a:
teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki
:roll: Pompki nie montuje się po to żeby nią codziennie pompować .Tak jak p-a-b-u, pisze
p-a-b-u napisał/a:
Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )
i wszystko w temacie <ok>
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
levis1991 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z+R
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 23
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty tech.: 710
Miasto/Region: Łuków


Wysłany: 2010-12-10, 09:57   

kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 148 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 4462
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2010-12-10, 11:29   

levis1991 napisał/a:
kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?
Bo po pierwsze jest przezroczysty i wystarczy spojrzeć ,po drugie mam taki ,i wiem co mam ;-) A skoro wątpisz to jak go będziesz miał w ręku to dmuchnij sobie z obu końców to się przekonasz
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 21