Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 2.0 ABK] Strasznie dużo pali gazu  
Autor Wiadomość
Gawlik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Wiek: 22
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 49
Skąd: Wola Szczygiełkowa


Wysłany: 2011-07-23, 21:31   [80 2.0 ABK] Strasznie dużo pali gazu

Witam ma problem z LPG mianowicie strasznie dużo pali.Na pełnym zbiorniku 40 coś litrów robię 120-150 kilometrów.Byłem na ustawieniu i nic nie dało.Na ustawieniu został wymieniony silniczek krokowy czy jakoś tam,był on na wężu co idzie od parownika do filtra bodajże.Został zastąpiony zwykłą śrubą regulacyjną.Silnik na gazie raz jest mocniejszy a raz słabszy.Nie kiedy ciągnie jak burza,a następnym razem wyje a nie za bardzo się zbiera.Co to może być??? Lambda,przepływomierz czy coś innego.Dodam,że jest silnik na wtrysku,ale gaz założony jest zwykły a nie sekwencja.
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 398 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 7224
Skąd: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-07-24, 00:10   

Gawlik napisał/a:
Lambda,przepływomierz czy coś innego.

Lambda nie ma wpływu jak masz na śrubkę, przepływomierz niema wpływu przy gazie na mikserze (chyba że się zacina).

Dużo masz kilomatrów nalatane na swoim parowniku?
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty
 
 
krisiun1 
Stary Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jacek
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1005
Skąd: warmińsko-mazurskie


Wysłany: 2011-07-24, 15:25   

Gawlik, Jeśli gazownik zmienił silniczek na śrubę to automatycznie instalacja II gen zamieniła się w I generację gdzie sonda nie ma wpływu na ustalenie dawki LPG.Dziwny zabieg biorąc pod uwagę fakt że ten silniczek kosztuje w granicach 50zł.A jak spalanie na PB?
_________________

 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Gawlik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Wiek: 22
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 49
Skąd: Wola Szczygiełkowa


Wysłany: 2011-07-26, 13:10   

Parownik jest od nowosci nigdy nie byl zmieniany. a pb pali gdzies z 9-10l a gazu 15-19l jak mu sie umysli
 
 
 
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 398 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 7224
Skąd: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-07-26, 14:11   

Gawlik napisał/a:
Parownik jest od nowosci nigdy nie byl zmieniany.

Naprawdę dużo to mówi, teraz wiem dokładnie ile ma lat i ile kilometrów przejechał.
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty
 
 
Gawlik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Wiek: 22
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 49
Skąd: Wola Szczygiełkowa


Wysłany: 2011-07-28, 13:54   

Rocznik 92,przebieg 215tyś,gaz zakładany był jak miała z 120-40 tyś km
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
krisiun1 
Stary Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jacek
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1005
Skąd: warmińsko-mazurskie


Wysłany: 2011-07-28, 16:21   

Czyli parownik do regeneracji lub wymiany.
_________________

 
 
zbychu 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Zbigniew
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 59
Skąd: Miechów


Wysłany: 2011-07-28, 20:14   

Duże znaczenie ma filtr powietrza. Musi być czysty i od gazu także a silniczek krokowy może wystarczyło tylko wymyć benzyną. U mnie kilka razy się zawieszał.
Mam nadzieję że ci go oddał. Przy pomiarach powinno pokazać czy sonda zachowuje swoje parametry czyli , czy jest dobra. Jeśli to wszystko było sprawne to zostaje regeneracja lub wymiana parownika. A może elektrozawór przy parowniku, sprawdź wsuwki lubią przy śniedzieć. A może się przycina i całkiem nie otwiera. Dla pocieszenia u mnie na początku też dużo mniej palił, na tym zbiorniku co ty masz robiłem 350 km a teraz 250 z biedą i żadne regulacje nie pomagają.
Zostaje mi tylko wymiana parownika.
 
 
paskud 
99 % Klubowicza


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: avant
Imię: piotrek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 80
Skąd: bielawa


Wysłany: 2011-08-18, 19:16   

To nie ma prawa długo pracować. Komp zwariuje bo sygnały wysyłane z sondy lambda nie mają żadnego przełożenia na skład mieszanki. Poustawia sobie mapy poza zakresem przyzwoitości i auto umrze <swiety> Nie jedź więcej do tego gaziarza. To zbiegły morderca.
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
trejdmark 
Audi 80 Maniak


Silnik: ADR
Typ: 8G
Nadwozie: Cabrio
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Gdańsk


Wysłany: 2011-08-19, 01:09   

paskud napisał/a:
To nie ma prawa długo pracować. Komp zwariuje bo sygnały wysyłane z sondy lambda nie mają żadnego przełożenia na skład mieszanki. Poustawia sobie mapy poza zakresem przyzwoitości i auto umrze <swiety> Nie jedź więcej do tego gaziarza. To zbiegły morderca.


trochę się zagoniłeś.
w abt i w abk masuje się sondy po przejściu na gaz. jeśli jest to zrobione to może sobie jeździć na czymkolwiek chce i nic złego się nie wydarzy. co innego jeśli tego nie ma. kompa można zresetować zdejmując klemę. jesli gazownik założył śrubę najprawdopodobniej stwierdził, że albo nie ma sterowania silniczkiem od sondy bo padła i załozył śrubę aby regulacja była stała a nie zależna od sondy która raz pracuje a raz nie. czasem też przy wylatanym reduktorze tak można ostatecznie się ratować ustalając na reduktorze stała dawkę i na śrubie, żeby w miarę stabilnie chodziło. nawet jeśli reduktor zacznie lać gazem, śruba stale ustawiona nie przepuści go tyle co rozlatany silniczek od sondy.

choć jeśli gazownik wykonał swoją usługę bez informacji o potrzebie wymiany reduktora, sondy, silniczka to nie zrobił swojej usługi dobrze.
 
 
 
Gawlik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Wiek: 22
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 49
Skąd: Wola Szczygiełkowa


Wysłany: 2011-08-23, 22:57   

Sorry,że tak długo nic nie odpisywałem,ale przestałem się na jakiś czas doglądaniem tego tematy. Więc przechodzę do sedna. niedawno byłem na diagnostyce komputerowej w celu sprawdzenia sondy.Sonda jest okey,przepływomierz tak samo. Pojechałem do innego gaziarza,okazało się,że świece są do dupy i przewody zapłonowe.Zostały wymienione. Trochę się polepszyło co do mocy ale do spalania to nie za bardzo.Pojechałem jeszcze raz,okazało się,że zła jest mieszanka wyregulował ją.Kazał ze 2-3 zbiorniki wyjeździć jeśli tak samo będzie się działo to zostanie wyrzucona śruba regulacyjna a założony silniczek krokowy. Przy okazji następnej wizyty powiem jemu żeby sprawdził reduktor i przejrzał całą instalacje ;-)

[ Dodano: 2011-08-24, 18:51 ]
Już doszedłem co nie tak było w mojej Niuni z gazem :mrgreen: Okazało się,że świece z przewodami były do dupy i nie były dokręcone świece(dobrze,że ich nie wyrwało) poprzedni właściciel przy wymianie chyba nie dokręcił :evil: A z tym silniczkiem to się zobaczy,pojeżdżę trochę na dobrze ustawionej śrubie,a potem zmieni się na silniczek i się zobaczy czy będzie jakaś zmiana. Jak na razie to tak w 13litrach gazu się mieści na dobrze ustawionej śrubie <ok> ,a nie jak wcześniej w 17-19 litrach :-P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11