Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B3 1.6] gaźnik Pierburg  
Autor Wiadomość
Beny 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1.6
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2007-08-10, 00:29   [80 B3 1.6] gaźnik Pierburg

Mam w Audi 80 1.6 gaźnik Pierburg mam ostatnio z tym gaźnikiem problemy (jeżdżę na LPG) zacina się ,w związku z tym mam pytanko czy ktoś wstawiał (lub wie jaki pasuje do tego silnika) inny gaźnik zamiast oryginalnego Pierburga chodzi mi o jakiś inny gaźnik stosowany w audi 80 (np 2 gardzielowy). Z góry dzieki
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-08-10, 08:19   

A powiedz który rok masz autka i która wersja gaźnika jest u Ciebie bo był pierbug I i II ja mam pierburga II do sprzedania z 1.8. Powiedz cos dokładniej o tym zacinaniu sie co sie zacina i jak sie to objawia
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Beny 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1.6
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2007-08-10, 13:23   

To jest rocznik 91 (później dopisze model gaźnika). Czasami jak docisnę gaz to gardziel pozostaje otwarta w jednej pozycji i nie powraca, a czasami po prostu sama się otwiera i wtedy pedał gazu wpada w podłogę (muszę wyłączyć kluczyk i z powrotem włączyć i wszystko wraca do normy) z tego co się orientuję to w tym gaźniku linka steruje silniczkiem który z kolei otwiera i zamyka gardziel i coś z nim jest nie tak. Ktoś kiedyś mi wspomniał, że ten gaźnik można zastąpić jakimś standardowym 2 gardzielowym (od golfa 2) i parę koni przybędzie no i oczywiście łatwiejsza regulacja. Jeśli się orientujesz to był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
 
 
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-08-10, 14:42   

Wygląda na to że masz pierburga 2EE czyli elektronicznie sterowany. Nie wiem czy da rade zastapić jeżeli będą pasować śruby mocujące to powinien podejść. Nie wiadomo jak zachowa sie komputer sterujący bo on steruje też i zapłonem.
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Beny 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1.6
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2007-09-04, 14:13   

Mam gaźnik Perburg 2EE i potrzebował bym schematów podłączenia podciśnienia bo z tego co doszedłem to coś z nim jest nie tak
 
 
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-09-04, 14:49   

W centrum jest dostepna książka SAM NAPRAWIAM i tam sa schematy podłączeń podcisnienia i innych rzeczy
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
plrafal 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABE
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty tech.: 3
Miasto/Region: Bieszczady


Wysłany: 2007-09-10, 17:00   schemat do wywołania kodów migowych

Witam. potrzebuje schemat do wywołania kodow migowych w audi 1,6 gaźnik 2ee rocznik 1990. Widzialem ten z książki reguluje i naprawiam ale tam jest troche slaba jakosc zdjec i jest slabo opisane. Z gory dzieki
 
 
Lisek 
Audi 80 Fan


Silnik: 1,6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty tech.: 37


Wysłany: 2007-09-13, 10:38   

Siema ja też miałem kiedys problem z tym gaznikiem w audi1,6 z 90 r ale to była głupia sprawa też wariował z obrotami i tp.a przyczeną tej sytacji był nie założony przewód masowu na wsuwkę przy pokrywie zaworó. Zmieniałem uszczelniacze i poprostu przeoczyłem ten przewód. jak jechałem i przewód dotykał masy to dostawał kopa jak nigdzie nie dotykał to znaowu zamulał albo gasł.Więc może warto sprawdzic wszystkie przewody


Pozdrawiam Lisek
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
goldi j51 



Silnik: AFN+
Typ: B5
Nadwozie: Avant
Imię: Jarek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty tech.: 2652
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2007-09-13, 11:42   

hej taż miałem problem z tym gaznikiem chodził na wysokich obrotach i nie miał ssania przyczyną był nastawnik przepustnicy który wszystkim steruje po wymianie wszystko wróciło do normy audi 1,6 pp pozdrawiam
_________________
Moje autko goldi j51
http://www.audi80.pl/nowy...7892.htm#292913 a tu 80 tka
http://www.audi80.pl/nowy...emat-vt8552.htm

Jest

A4 1.9 tdi AFN 110+coś tam KM AVANT
i A4 b5 1.8 125 KM Sedan
Było audi 80 B3 1.6 PP 70KM
 
 
 
plrafal 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABE
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty tech.: 3
Miasto/Region: Bieszczady


Wysłany: 2007-09-21, 19:12   

Moze ktos by potrafil to przetłumaczyc albo wie gdzie to jest przetłumaczone?
http://www.ruddies.busine....de/serv2ee.htm
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Beny 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1.6
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2007-10-03, 21:01   

Trochę mnie nie było podciśnienie podłączone i to ono jest walnięte ,czy ma ktoś podciśnienie na zbyciu? teraz podciśnienie przestało działać i mam regulacje tylko na śrubie jak jest zimny to ledwo chodzi a jak ciepły to ma obroty powyżej 2000
 
 
michu1306 
Nowy Klubowicz


Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: SEDAN
Imię: MICHAŁ
Wiek: 25
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty tech.: 2
Miasto/Region: Turek


Wysłany: 2012-09-16, 13:04   

Witam mam audi 80b3 1.6kat 1995, rok temu zalozylem gaz do niej i wszystko bylo by dobrze gdyby nie ow feralny gaznik pierburga. nie moga za nic ustawic mu wlasciwych obrotow, jezdze co chwile do goscia od gazu ale o ten tez nie wie o co chodzi w tym wynalazku. jesli ustawie mu optymalne obroty gdy jest cieply to znwu jak ostygnie to wogole mi nie trzyma orotow i zdycha odrazu. jesli ktos mial ten sam problem , prosze pomozcie jesli jakos to rozwiazaliscie.

POZDRAWIAM Michu1306 :-/ prosze o odpowiedz jesli byscie cos wiedzieli na ten temat na michu2321@wp.pl Pozdrawiam
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1899
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2012-09-16, 13:56   

Proponuję żebys zadzwonił do goscia ktory zajmuje sie regeneracja tych gaźników, na pewno Ci doradzi czy trzeba go wymienić czy tez podpowie jak go masz ustawić a oto numer to niego 62/7670356
_________________
Setowóz
 
 
 
Krzysiek 84 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 42 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty tech.: 1277
Miasto/Region: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2012-09-16, 14:21   

2EE wymienia sie na 2E i pasuje na tą podstawe, potem tylko regulacja i podłącza sie do gaźnika obieg płynu chłodniczego.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
lipek21 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: A4
Nadwozie: Avant
Imię: Mariusz
Wiek: 27
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty tech.: 69
Miasto/Region: Łódź


Wysłany: 2012-09-16, 19:45   

jak coś to posiadam 2e na sprzedanie
http://tablica.pl/oferta/...ny-ID12FZ3.html
_________________
Calibra 2.0
Corsa 1.2
Punto 1.2
Laguna 1.8
Audi 80 1.8
Polo 1.4 D
Audi 90 2.0
Audi 90 2.3
Audi a4 2.6 quattro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Forum Avensis :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 19