Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B3 1.6TD] Regulacja pompy wtryskowej  
Autor Wiadomość
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-15, 13:13   [80 B3 1.6TD] Regulacja pompy wtryskowej

Witam wymieniałem ostatnio uszczelkę od góry pompy i przy okazji element ten z boku pompy co jest przykręcona ta długa śruba od regulacji wolnych obrotów. No i trochę się pompa rozregulowała ponieważ na zimnej motorowni mam za niskie obroty a na ciepłym jest ok ale pochodzi trochę i spadają, no i jak chce ruszyć bez gazu to tez obroty tak spadają ze muszę dodać gazu. Co muszę wyregulować żeby było git?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
borysekman 
Audi 80 Fan



Silnik: RA
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Kazimierz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty tech.: 41
Miasto/Region: Bogatynia


Wysłany: 2012-01-15, 18:12   

Witam. Mam ten sam problem. Nie mogę dać sobie rady z regulacją wydatku szczątkowego - dawki minimalnej. Przy wymianie oringów nie zaznaczyłem położenia śruby wydatku i teraz mam problemy jak kolega wyżej.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-01-15, 18:21   



niebieska strzalka - obroty na biegu jalowym z wcisnietym przyspieszaczem, wykrecajac zmniejsza sie obroty

zolta strzalka - obroty na biegu jalowym z wyciagnietym przyspieszaczem
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 08:56   

Tyle to wiem :-P tylko powiedz mi dlaczego obroty ustawilem ok 890rpm. a jak ruszam na jedynce to spadaja do 400rpm. i musze powooooli puszczac sprzeglo zeby ruszyc bez gazu. Tak samo jak np. w czasie jazdy wrzuce 2 i jade bez gazu to obroty spadna na ok 400rpm. i dodam gazu na sekunde i juz jest dobrze jedzie na 900rpm. ? Dodam jeszcze ze rozsypalo mi sie to ciegienki co jest obok niebieskiej strzalki na fotce ktora wrzuciles no i ta malutka sprezynke wylowilem z pompy ale tej blaszki ktora ja trzymala nie znalazlem i nie wiem czy zostala w pompie czy wypadla na zewnatrz bo skoro znalazlem sprezynke mniejsza od paznokcia to tez bym znalazl no i gdyby to zostalo w pompie to by juz dawno byl koniec. Zagubiony element zastapilem nowym wiec ciegno dziala poprawnie :-)
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
grandi 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1V
Typ: mk
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Wiek: 27
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty tech.: 2
Miasto/Region: Łódź


Wysłany: 2012-01-16, 09:14   

Ustaw sobie obroty na niecaly 1000 bo obrotek przeklamuje , a jak nie masz obrotka rozgrzej go do 80 stopni i wtedy ustaw niecaly 1000.
 
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 09:42   

Obrotek mam od benzyny wykalibrowany potencjometrem wg. przelozen skrzyni biegow wiec pokazuje ok. mysle ze to jest kwestia regulacji pompy, jak dzisiaj znajde czas to pogrzebie.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-01-16, 09:46   

Może dawka za mała?
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 15:06   

Dawki nie zmienialem wiec powinno byc ok zaraz pokrece, poreguluje i zobaczymy. :mrgreen: Jak sie po czasie wysra to znaczy ze trzeba wymienic silnik na 1.9 hehe
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: RASB
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty tech.: 1402
Miasto/Region: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2012-01-16, 15:53   

Na Twoim miejscu wkręciłbym mocniej śrubę od wydatku szczątkowego i później obroty zmniejszał kręcąc śrubkami od regulacji obrotów :-)
Pompa z Cromy pod względem tych regulacji jest o wiele prostsza <ok>
_________________
Jest: 2x B3 :-D
Audi 80 B3 1,6 Turbo D - reanimacja i renowacja klik
Volkswagen Passat Variant B3 1,6 Turbo D - auto codzienne - klik
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 16:23   

W sumie nie glupie jest to co napisales bo jak zmniejszy sie wydatek szczatkowy to na wolnych obrotach dawka tez sie powinna zmniejszyc i jest efekt spadania obrotow przy ruszaniu bez gazu, bynajmniej tak mi sie wydaje :lol: zaraz to sprawdze 8-)
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: RASB
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty tech.: 1402
Miasto/Region: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2012-01-16, 16:31   

Ehh może i nie powinienem tego pisać, ale napiszę, najwyżej dostanę po uszach :-P
Ustaw sobie wydatek szczątkowy tak aby nie było problemów z schodzeniem z obrotów, ale też żeby za szybko nie schodził z obrotów, a wolne obroty wyreguluj sobie śrubkami tymi pionowymi <ok>
_________________
Jest: 2x B3 :-D
Audi 80 B3 1,6 Turbo D - reanimacja i renowacja klik
Volkswagen Passat Variant B3 1,6 Turbo D - auto codzienne - klik
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 17:15   

Tak tez zrobilem, ale nie dalo to zadnego efektu jesli chodzi o startowanie bez gazu, mogla sie dawka porabac przez zdejmowanie gory pompy? Jakis slabszy nie jest, nie mam pomyslu juz na to, a moze byc jeszcze pompa zapowietrzona w srodku? Bo jak rozkrecilem to oproznilem ja duzo ponizej stan gornej czesci zeby sie upewnic czy nie ma gdzies tego elementu ktory mi zaginal no i nigdzie tego nie bylo widac.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: RASB
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty tech.: 1402
Miasto/Region: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2012-01-16, 17:25   

Dzisiaj robiąc Gov Moda także opróżniłem pompę poniżej stan górnej części i auto normalnie odpaliło, tyle że ja mam elektryczną pompę 0,3 bar zamontowaną przed filtrem paliwa i pewnie dlatego nie było problemu bo pompka wypchała powietrze z pompy wtryskowej :roll:
Jesteś pewien, że dobrze złożyłeś czapkę pompy ? Jakoś nie chce mi się wierzyć że zdjąłeś to i założyłeś bez niemalże całkowitego wykręcenia śruby od ustawiania dawki paliwa, bo przecież wtedy bardzo trudno jest założyć czapkę pompy a i zdjąć ją ciężej. Chyba że złożyłeś na siłę i śruba wlazła nie na swoje miejsce a gdzieś gdzie nie trzeba :shock:
Na wszelki wypadek aby sobie zaoszczędzić ponownego zdejmowania czapki pompy wykręć śrubę od ustawiania dawki do takiego momentu aż zacznie Ci tamtędy wyciekać paliwo, wtedy wkręć ją do takiego momentu jak była i testuj czy coś się poprawiło. Jeśli nie, to zwiększ dawkę i znowu próbuj. Wolnymi obrotami zajmij się na końcu, narazie ustawiaj dawkę i wydatek szczątkowy (chyba wiesz jak należy go ustawić ?). A może po prostu źle zamontowałeś dźwignię gazu ? Może jest przestawiona o ząb i od tego są cuda ? Jej złe zamontowanie może spowodować różne szaleństwa :-P
_________________
Jest: 2x B3 :-D
Audi 80 B3 1,6 Turbo D - reanimacja i renowacja klik
Volkswagen Passat Variant B3 1,6 Turbo D - auto codzienne - klik
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-01-16, 17:36   

Hehe trzeba byc zrecznym najpierw zaklada sie tyl zeby wszedl pomiedzy srube dawki a pozniej naciaga sie czapke na swoje miejsce no ale moze tym razem sie nie udalo :-o a ciegno juz opanowalem, ale jak pierwszy raz to rozebralem to troche nerwow stracilem. Pompe oproznilem wlasnie do takiego poziomu jak ty i tez nie bylo problemu z odpaleniem wiec watpie zeby jeszcze sie nie odpowietrzyla tym bardziej ze walnalem juz ponad 100km Moze sprobuje z ta dawka ale to juz nie dzisiaj.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: RASB
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty tech.: 1402
Miasto/Region: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2012-01-16, 17:39   

Ty masz w swojej pompie tzw "wredną" sprężynkę, która potrafi wpaść do pompy ? Jeśli tak i mimo tego zakładasz czapkę pompy bez wykręcania śruby od dawki to szacun :shock:
A co do dźwigni gazu to po prostu trzeba zapamiętać która kreska na dźwigni musi pokrywać się z nacięciem na ośce gazu i wtedy nie ma lipy <ok>
_________________
Jest: 2x B3 :-D
Audi 80 B3 1,6 Turbo D - reanimacja i renowacja klik
Volkswagen Passat Variant B3 1,6 Turbo D - auto codzienne - klik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16