Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[80 b3 1.8S JN+LPG] schemat rozrządu  
Autor Wiadomość
natalka5520 
Nowy Klubowicz


Silnik: JN
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: radosław
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty tech.: 10


Wysłany: 2009-07-01, 10:59   [80 b3 1.8S JN+LPG] schemat rozrządu

witam wszystkich.Potrzebuje schemat rozrządu ustawienie znaków.Wymieniałem pasek+rolkę i przeskoczył mi pasek tylko na kole od zapłonu o 2 zęby.Niunia chodzi lecz nie daje mi to spokoju czy coś z tego nie wyniknie.Proszę o pomoc i przepraszam za zawiłe przedstawienie problemu.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
adam28k 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Adam
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty tech.: 210
Miasto/Region: Warmia Mazury


Wysłany: 2009-07-01, 14:25   

natalka5520 napisał/a:
przeskoczył mi pasek tylko na kole od zapłonu o 2 zęby

Wyreguluj zapłon lampą i będzie ok
_________________
ADAM
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
natalka5520 
Nowy Klubowicz


Silnik: JN
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: radosław
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty tech.: 10


Wysłany: 2009-07-01, 19:23   

bardzo dziękuje za rade,na pewno się do niej zastosuję.pozdrawiam.
 
 
grze 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzesiek
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty tech.: 3125
Miasto/Region: południe


Wysłany: 2009-07-01, 20:13   

Najpierw poprawnie ustaw pasek, a dopiero potem ustawiaj zapłon. Nie koryguj złego ustawienia paska przez kręcenie aparatem zapłonowym!
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
natalka5520 
Nowy Klubowicz


Silnik: JN
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: radosław
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty tech.: 10


Wysłany: 2009-07-02, 17:41   

Do grze. DZIĘKI za poradę,oczywiście się do niej zastosowałem.Różnica jest kolosalna ,bez najmniejszych problemów wkręca się na 6tyś.czego nie było wcześniej,po prostu się mulił myślałem o zapchanym kat. lecz już ktoś go wcześniej wypatroszył. POZDRAWIAM.
 
 
czerwcu 
Audi 80 Fan



Silnik: SF
Typ: B3
Nadwozie: SEDAN
Imię: BARTEK
Wiek: 32
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty tech.: 26
Miasto/Region: Głowno/EZG


Wysłany: 2009-07-16, 11:05   

To ja sie podepnę z podobnym przypadkiem żeby nie robić nowych tematów. Byłem u mechanika na zmianie paska i stwierdził że górne koło nie jest w zerze. punkt na kole nie pokrywał sie z zerem, jest przesunięty . Powiedział ze czasami tak bywa ze jest przesunięte bo inaczej nie chce chodzić. Założył pasek nowy z położeniem kół takim jak były wcześniej, żeby nie ryzykować potencjalnego problemu po przestawieniu. Ustawiłmi aparat tak jak powinien być , ale fura sie strasznie muliła i ledwie 140 sie bujneła, Przyśpieszyłem troche zapłon i teraz jeździ lepiej, tak jak przed zmiana i nowym ustawieniem zapłonu. Moje pytanie jest takie czy tak powinno rzeczywiście być,czy lepiej ustawić wszystkie punkty w zerach tak jak powinno byc? Doradźcie bo nurtuje mnie ten problem i ciekawy jestem czy przy prawidłowym ustawieniu nie będzie lepiej śmigał. Moim zdaniem jak na silnik 1.8 LPG to troszke lepiej powienien sie zbierac. Tylko że nie mam porównania. Prosze o radę jeśli ktoś może jej udzielić. :roll:
_________________
AUDI 80 1.8S 90KM PM 1988r.

 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 391 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6874
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2009-07-16, 12:19   

Znak na kole głowicy (kropka z drugiej strony koła pasowego stojąc przed samochodem) ma być równo z górną krawędzią głowicy po jej prawej stronie.
Tak jak po lewej stronie tego obrazka:

Lub jeśli masz pionowe nacięcie z przodu koła i odpowiednią osłonkę ze strzałką na górze (zwykle jedno i drugie oznaczone o.t.) to na nią możesz ustawić. Jak po lewej stronie tego obrazka:

Znak na kole pasowym ma pokrywać się ze znakiem na wałku pośrednim (jak po prawej stronie dwóch poprzednich obrazków). Ale jeśli założyłeś już dolną osłonę paska rozrządu to na nim powinna być strzałka, z którą ma być na równo z wcięciem na kole pasowym wału jak na tym foto:



Tylko jeśli założona jest ta osłona to nie ustawi się koła wałka pośredniego co utrudni ustawienie aparatu zapłonowego według procedury:
Jak ustawione są już wszystkie koła na znaki to można wetknąć aparat zapłonowy.
Wypust napędzający pompę oleju ustawiasz równolegle do bloku silnika jak na foto:

Aparat wkładasz jak wcześniej wspominałeś palcem i wcięciem w kierunku bloku silnika (czyli w lewo stojąc przed autem). W ten sposób został wstępnie ustawiony zapłon, zostaje korekta na słuch a najlepiej użyć lampy stroboskopowej.

Mój opis z tematu: http://www.audi80.pl/b3-1...9612.htm#314221
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty
 
 
czerwcu 
Audi 80 Fan



Silnik: SF
Typ: B3
Nadwozie: SEDAN
Imię: BARTEK
Wiek: 32
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty tech.: 26
Miasto/Region: Głowno/EZG


Wysłany: 2009-07-16, 14:00   

Bóg zapłać dobry człowieku <ok> tylko jeszcze mi powiedz czy te motory są bezkolizyjne? i to będzie wszystko co by warto było wiedzieć na ten temat
_________________
AUDI 80 1.8S 90KM PM 1988r.

 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
grze 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzesiek
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty tech.: 3125
Miasto/Region: południe


Wysłany: 2009-07-16, 14:17   

czerwcu, o kolizyjności silników masz tu: http://www.audi80.pl/16-p...hlight=kolizyjn*+bezkolizyjn*
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16