Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B3] tarcze hamulcowe przód - czy trudno samemu wymienić?  
Autor Wiadomość
bartek18150 
Władca pierścieni



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty tech.: 701
Miasto/Region: Mojsławice- Chelm


Wysłany: 2008-03-12, 20:29   

Danek, Chodzilo mu chyba o dwie sruby od strony nadkole mocujace caly zacisk, jak je odkreci to tarcze powinien bez problememu sciagnac
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moja piekna :-)

<hura>
POMPY WTRYSKOWE, REGENERACJE GŁOWICZEK WTRYSKOWYCH, NASTAWNIKÓW, UKŁADY CR
Diagnostyka AUTOBOSS
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Trunks099 
Nowy Klubowicz


Silnik: 8A
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 50
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty tech.: 7
Miasto/Region: Chorzów


Wysłany: 2008-03-12, 22:15   

Tak, miałem na myśli dwie śruby od strony nadkola, mocujące cały zacisk. Omen-25 i mazi napisali w tym temacie, że wystarczy odkręcić te dwie śruby mocujące zacisk i wtedy bez problemu można zdjąć tarczę hamulcową. Mam zamiar w sobotę zabrać się do wymiany. Mam już kupione tarcze Brembo i klocki Ferodo.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Kubik 



Silnik: AAH
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Kuba
Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty tech.: 2102
Miasto/Region: Sosnowiec


Wysłany: 2008-03-12, 22:30   

Trunks099 napisał/a:
Tak, miałem na myśli dwie śruby od strony nadkola, mocujące cały zacisk.

Jak odkręcisz te śruby to zdejmiesz cały zacisk i tarcza schodzi bez problemu, nic więcej jej nie trzyma.

Możesz jeszcze napotkać jeden drobny problem;
jak tarcza jest dość starta to zacisk nie będzie chciał zejść bo na zewnętrznej krawędzi tarczy będzie coś w rodzaju progu. Więc zaopatrz się jeszcze w dwa klucze 13 i będziesz musiał rozkręcić zaciśk na dwie części, a w pudełku z klockami powinieneś mieć dwie takie (nowe) śruby na wymianę.
 
 
Trunks099 
Nowy Klubowicz


Silnik: 8A
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 50
Dołączył: 19 Gru 2007
Posty tech.: 7
Miasto/Region: Chorzów


Wysłany: 2008-03-12, 22:42   

Bardzo dziękuję za wskazówki.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Krzysiek18/ 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Krzysiu
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty tech.: 123
Miasto/Region: GDANSK


Wysłany: 2008-03-12, 22:53   

ze sie wbije w temat czy mozna zamontowac tarcze wentylowane zamiast zwyklych do b4 avanta???
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...8e4bff719b.html

Audi B4 AVANT 1,9 Tdi 1995.
 
 
audiktom 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty tech.: 440
Miasto/Region: podkarpacie


Wysłany: 2008-03-12, 23:09   

Można tylko, jest inna grubość klocków.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Krzysiek18/ 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Krzysiu
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty tech.: 123
Miasto/Region: GDANSK


Wysłany: 2008-03-12, 23:11   

czyli kupuje wentylowane tarcze i klocki do wentylowanych tarcz?? ni c nie trzeba innego zmieniac? jarzma, zacisku??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...8e4bff719b.html

Audi B4 AVANT 1,9 Tdi 1995.
 
 
bartek18150 
Władca pierścieni



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty tech.: 701
Miasto/Region: Mojsławice- Chelm


Wysłany: 2008-03-13, 20:00   

dokladnie, tyle ze na klockach krucej posmigasz bo sa ciensze ;-) ostatnio kumplowi mienialem klocki i kupil do wentylowanych a mial zykle i tez podeszlo. Jedyna ruznica w grubosci klockow
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moja piekna :-)

<hura>
POMPY WTRYSKOWE, REGENERACJE GŁOWICZEK WTRYSKOWYCH, NASTAWNIKÓW, UKŁADY CR
Diagnostyka AUTOBOSS
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MARCIN 80B4 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: MARCIN
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty tech.: 756
Miasto/Region: świętokrzyskie


Wysłany: 2008-03-13, 23:03   

Krzysiek18/ napisał/a:
czyli kupuje wentylowane tarcze i klocki do wentylowanych tarcz?? ni c nie trzeba innego zmieniac? jarzma, zacisku??

oj chyba trzeba do audi jest jedna grubość klocków 19,3 a tarcze albo 13 albo wentyle 22mm. niektóre VW mają identyczne klocki hamulcowe tylko przy wentylowanych tarczach grubość nominalna to chyba 16mm.
mogę się mylić ale jeśli komuś udało się wepchać wentyle w zaciski od normalnych tarcz, to bardzo proszę mnie poprawić. :roll:
_________________
TDI PoweR
http://pl.youtube.com/watch?v=rVWwx6yhTlk
Myślisz że jestes ANONIMOWY ?
KLIKNIJ --> http://www.danasoft.com/sig/ <--
 
 
bartek18150 
Władca pierścieni



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty tech.: 701
Miasto/Region: Mojsławice- Chelm


Wysłany: 2008-03-14, 16:18   

MARCIN 80B4 napisał/a:
mogę się mylić ale jeśli komuś udało się wepchać wentyle w zaciski od normalnych tarcz, to bardzo proszę mnie poprawić.


Fakt masz racje, nie przeczytalem dokladnie, musisz zmienic tez zaciski kompletne, bo nie wlozysz szerszych tarcz. Tak samo jak zakladalem u siebie klocki do zwyklych tarcz, to musialem dokladnie klocki ustawic w zaciskach bo bym nie nalozyl na tarcze.

Masz racje Marcin ;-)
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moja piekna :-)

<hura>
POMPY WTRYSKOWE, REGENERACJE GŁOWICZEK WTRYSKOWYCH, NASTAWNIKÓW, UKŁADY CR
Diagnostyka AUTOBOSS
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Maroonio 
Audi 80 Spec



Silnik: 7A
Typ: B3
Nadwozie: Coupe
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty tech.: 278
Miasto/Region: Warszawa


Wysłany: 2008-03-14, 17:24   

Cytat:
Jak odkręcisz te śruby to zdejmiesz cały zacisk i tarcza schodzi bez problemu, nic więcej jej nie trzyma.


Odkręcenie samego zacisku to dwie śruby ale jeszcze jarzmo będzie blokować tarczę przed wyjęciem więc kolejne dwie śruby od jarzma.
 
 
 
MARCIN 80B4 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: MARCIN
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty tech.: 756
Miasto/Region: świętokrzyskie


Wysłany: 2008-03-14, 22:27   

Maroonio, czytałeś cały temat, :roll:
nie mąćmy Trunks099, w głowie jutro odkręci jarzmo z zaciskiem jak mówili koledzy, wyczyści zmontuje i po temacie.
_________________
TDI PoweR
http://pl.youtube.com/watch?v=rVWwx6yhTlk
Myślisz że jestes ANONIMOWY ?
KLIKNIJ --> http://www.danasoft.com/sig/ <--
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Yogi 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty tech.: 3
Miasto/Region: Wysokie Mazowieckie


Wysłany: 2008-03-25, 18:55   

Witam ! . Mnie osobiście udawało sie zdejmować tarcze ( średnica 256 mm) bez odkręcania jarzma. Wystarczyło tylko ściągnąć zacisk i wyjąć klocki :)
 
 
blade74
Nowy Klubowicz


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: NOBODY
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty tech.: 1


Wysłany: 2009-04-19, 19:29   

Przy zwyklych nie ma problemu, zdejmujesz sam zacisk (klucz 13) i wyjmujesz stare tarcze, troszkę trudniej jest zalozyc nowe ale tez sie da bez odkrecania jarzma (tylko Audi 80 tak ma :)) .... I radzę zmyć smar z powierzchni ktora wspolpracuje z klockiem no i wyczyscic dokladnie piaste... Pozdr
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
antoni
Władca pierścieni


Silnik: RU
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: antoni
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty tech.: 591


Wysłany: 2009-04-19, 20:50   

Wprawdzie MAZI już o tym wspomniał,ale jeszcze powtorzę bo to ważne.
Po całej robocie,zanim ruszysz na próbę, d e p n i j 2 razy pedałem hamulca.
Ja o tym zapomniałem i było nieciekawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Forum Avensis :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17