Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pamaku Tarcze, hamulce radio LED
Autoserwis Skrzynie biegów Regeneracja Układy wydechowe Układy hamulcowe Radio samochodowe Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 2.0 ABK] gaśnie podczas jazdy i nie pali  
Autor Wiadomość
marcinw00 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty tech.: 10
Miasto/Region: woj. łódzkie


Wysłany: 2009-12-20, 11:31   [80 B4 2.0 ABK] gaśnie podczas jazdy i nie pali

Witam.
Ostatnio podczas jazdy na LPG zgasł mi samochód na skrzyżówaniu, przy ponownej próbie
odpalenia zachowywał się jakby padł akumlator, w ogóle nie kręcił. Ruszyłem klemami zapalił pojechałem dalej ignorując incydent i uznając go za jednorazowy.
Po trzech dniach zdarzyło się to drugi raz, tym razem ruszanie klem nie pomogło. przy ponownych próbach odpalenia nawet nie chciał zakręcić, a kontrolki tylko przygasały.
Zaparkowałem go na poboczu i gdy przyjechałem z kolegą po ok. 1.5-2h żeby go przyholować do domu odpalił, ujechałem niecałe 50 m zaczął słabnąć i zgasł.
Podczas holowania po 10 min holowania na pozycyjnych akulator zachowywał się jakgdyby całkowicie rozładowany nie działały ani kierunki ani wycieraczki.
Po dojechaniu pod dom podłączyliśmy kable od baterii z drugiego samochodu i zapalał, ale
kiepsko wchodził na obroty.
Z racji mrozu na dworzu wyjąłem akumlator żeby nie padł na mrozie i dwa dni przeleżał w mieszkaniu. Po zamontowaniu odpalił. Zajechałem do warsztatu, powiedzieli że:rozrusznik jest słaby że go słychać przy zapalniu, że regulator daje napięcie 13.6V a powinien 14.4v (ale wyczytałem że hella właśni etyle powinna dawać?? i że przerywa bo jest woda w paliwie i że powinien jeździć tylko żeby denaturatu dolać
Po wyjechaniu z warsztatu po 40 min jazdy zgasł ponownie na LPG.
Podejrzewam że nie ma nic wspólnego z wodą w benzynie ponieważ zgasł na gazie.
nie wiem jak ma się sprawa z regulatorem napięcia?
wydaje mi się może coś robi zwarcie podczas jazdy i rozładowywuje akumlator, bo po zgaśnięciu samochodu, nie jest w stanie zakręcić rozrusznika.
Będę wdzięczny za Wasze opinie i spostzreżenia.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
krisiun1 
Stary Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jacek
Pomógł: 46 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty tech.: 1005
Miasto/Region: warmińsko-mazurskie


Wysłany: 2009-12-20, 12:07   

Wygląda to tak jakby auto pobierało więcej prądu niż alternator jest w stanie dostarczyć do pracujących urządzeń auta i aku, ładowanie powinno mieścić się w przedziale 13,8-14,4V.Stawiam na zbyt słabe ładowanie.
 
 
marcinw00 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty tech.: 10
Miasto/Region: woj. łódzkie


Wysłany: 2009-12-21, 00:16   

Dzięki,
wymontowałem dzisiaj regulator napięcia
zostało ok 1cm jednej i ok 0.5 cm drugiej szczotki.
zamontuję nowy i mam nadzieje że problem się rozwiąże
dam znać czy sie powiodło

[ Dodano: 2009-12-22, 00:00 ]
Witam ponownie.
Niestety zamontowałem nowy regulator napięcia niemieckiej firmy Hugo 14.6V
i pojechałem na jazdę próbną, po 15 min znowu to samo zgasł i nie kręcił, padł akumulator
Po podłączeniu kabli zapalił i chodził normalnie.
Zmierzyłem napięcie voltomierzem na klemach przy włączonym silniku, wszystko inne było powyłączane wyniosło początkowo 13,8 później 13,6V
Później po włączeniu świateł mijania, dmuchawy na maxa na grzanie, ogrzewaniu tylnej szyby i radia napięcie spadło do 12,6V.
Czy to może być wina alternatora?
Jeszcze jedno przy zapalonym aucie zdjąłem klemę + z akumulatora samochód zaczął ciszej pracować, a z powrotem po założeniu klemy od razu można było zauważyć głośniejsza pracę.
Akumulator był na pewno trochę osłabiony. Nie wiem czy to normalne zjawisko, czy nie powinno być różnicy w pracy auta z klemą i bez klemy na baterii?
Proszę o pomoc.
 
 
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: 1Z+
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty tech.: 2003
Miasto/Region: RBR-brzozów


Wysłany: 2009-12-22, 22:48   

Skoro masz 12,6v pod obciązeniem to możliwe ze auto gasnie, bonie ma prądu na iskre, w dodatku wyładowuje aku.Co do cichszego chodzenia po odpięciu aku to moze tak być, bo jak aku jest rozładowany, to obciąza alternator. wymiontuj alternator i posprawdzaj (w dziale "Zrób to sam jest opis rozbierania), zniam jednak gowymontujesz sprawdz czy pasek jest dobrze napiety, czy a;ternator jest dobrze zamocowany, czy kable przy alternatorze dobrze sie trzymaja i sprawdz ładowanie bezposrednio na alternatorze.
_________________
<regulamin> Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
Audi 80 B3 1.6D sprzedane :-( => następca :-) Passat B4 1.9TDI sedan i Passat B3 1.6TD sedan
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
marcinw00 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty tech.: 10
Miasto/Region: woj. łódzkie


Wysłany: 2009-12-23, 17:00   

Dzięki,
Pasek jest dobrze naciągnięty, sprawdzę przewody.
Czy napięcie bezpośrednio na alternatorze mierzymy jedna czujka do śrubki
gdzie idzie plus z akumulatora a druga na masę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania



hamulce, klocki, tarcze



Zaprzyjaźnione serwisy
:: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Audi Q7 :: radio internetowe :: Tarcze hamulcowe Audi ::
:: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen ::

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11