Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 2.0 ABT])Nie pali na benzynie i LPG.  
Autor Wiadomość
Swobodny 
Nowy Klubowicz


Silnik: ATB
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Okolice Sosnowca


Wysłany: 2007-11-09, 10:29   [80 B4 2.0 ABT])Nie pali na benzynie i LPG.

Witam na początek chciał bym sie przedstawic : mam na imie Grzegorz i jestem z Dąbrowy Górniczej koło Katowic .

Moj problem polega na tym iz : Moj ojciec rano wracał z pracy i w pewnym momecie drogi
auto zaczeło nagle bardzo mulic . Dziura w gazie , problem z pokonaniem wiekszego wzniesienia , ale jakos dotarł do domu . pare godzin puzniej chciałem jechac załatwic pare spraw na miasto i w drodze zaczely sie znowu te klopoty . Auto miało ogromny kłopot z wjechaniem na wzniesienie , a redukcja biegow nic nie dawala . W pewnym momecie zgasł silnik . Odpaliłem go pochodzil dosłownie chwile zaczeło bardzo nim szarpac tak samo jak samochodem i zgasł . Kilka krotnie probowałem go uruchomic ale caly czas konczyło sie na jednym : Pochodzil chwile i gasł . Ale powoli jakims codem ruszył przejechałem moze 600 metrow na 1 biego na wysokich obrotach i po wrzuceniu 2 audo mi sie zadławiło z zgasło . Chciałem je odpalic ale buczek piszczał i zapaliła sie kontrolka od oleju . natychmiast wylaczyłem sielnik podnisłem maske . Wyciagam bagnet od poziomu oleju a na nim sa pecherze powietrza jak by sie olej zagotował . Dałem sobie spokój i zadzwoniłem po pomoc drogowa . Gdy auto juz bylo w domu zaczołem sprawdzac co mogło byc powodem awari . Pierwsze co znalazłem to to ze ODMA łaczaca przepustnice z kopóła silnika i blokiem jest peknieta . Na nastepny dzien czyli wczoraj kupilem nowa zamatowałem i problem wyglada teraz tak . Mam GAZ sekwencyjny . Po przelaczeniu zeby palił tylko z PB nie odpali rozrusznik sie kreci ale wszystko konczy sie na tym ze lekko cos chyci pusci troche spalin z wydechu i gasnie (Jasne spaliny) . Gdy przelacze GAZ(Tylko odpala z PB potem automatycznie przy wzroscie obrotow przelancza na gaz) Silnik idzie nawet dobrze obroty nie skaczą ale jak mu dam po gazie i slysze charakterystyczny klik przelaczenia na gaz auto momet gasnie . Jestem juz zdesperowany . Czytałem dosyć sporo o podobnych przypadkach ale nie konkretnie o takim ... W poniedzialek jade podloczyc go pod komputer zobaczymy co mi to powie . Moj silnik to chyba Atb . Filtr powietrza jest okragly .



Przepraszam za zalozenie kolejnego POSTA i prosze o nie usuwanie go z forum z gory dziekuje
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Skuciok 
Blue - Silver Arrow



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: AvantQ
Imię: Adam
Pomógł: 33 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty tech.: 1198
Miasto/Region: z gór


Wysłany: 2007-11-09, 10:53   Re: (B4 ABK 94r 115 KM)Bardzo PROSZE O POMOC !!!!!!

Swobodny napisał/a:
...Mam GAZ sekwencyjny... . Moj silnik to chyba ABK . Filtr powietrza jest okragly .


sprawdź na bloku jaki masz symbol silnika, okrągły filtr powietrza mają ABT... ale gazu sekwencyjnego w nim raczej nie montują...

ciężka sprawa... zagotowany olej? a wskaźnik temperatury co pokazywał? może zaciął sie termostat w pozycji zamknięty i przegrzałeś auto...
odma pęknięta nie powinna mieć wpływu na działanie auta... to jest tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej...
bardzo ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć... a na świecach co jest? może chodził tylko na 2 cylindry albo coś takiego?...
albo pompka paliwa wyzionęła ducha... jak masz ABT to wyjmij ten filtr i niech ktoś ci spróbuje odpalić auto a ty patrz co tam sie dzieje... czy wtryskiwacz podaje paliwo... czy jest iskra... to wymaga niestety takich prób, chyba że ktoś ci do strzału powie co to jest, ja nie wiem...
_________________
-->Moje fury, zapraszam do komentowania<--

- Audi B4 Avant Q
- Honda VFR 800 Fi
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2007-11-09, 11:21   

A ja bardzo proszę o stosowanie się do regulaminu (wielokrotne wykrzykniki) i zasad nazywania tematów (po TAG-u ma być krótki opis problemu, a nie zwrot "proszę o pomoc").
To po pierwsze, po drugie rzeczywiście sprawdź dokładnie co to za silnik, bo okrągłe filtry w B4 to tylko w ABT były, a jak zauważył Skuciok do ABT nikt sekwencji nie włoży, poza tym sekwencja nie pozwala na natychmiastowe przełączenie zimnego silnika na LPG po przegazowaniu.
W związku z tym skoryguj te wszystkie dane i podaj, bo w tej chwili to można sobie z fusów wróżyć. Mam pewne podejrzenia ale dopóki nie napiszesz dokładnie co to za silnik i jaka instalacja LPG (przynajmniej pełna nazwa komputera sterującego dawką gazu) to nie będę się wypowiadał.
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
Swobodny 
Nowy Klubowicz


Silnik: ATB
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Okolice Sosnowca


Wysłany: 2007-11-09, 11:24   

Ok jeszcze dzisiaj sprawdze to dzisiaj wszystko jak tylko bede cos wiedzial zaraz napisze na forum a narzie przepraszam za zlamanie regulaminu

[ Dodano: 2007-11-09, 11:32 ]
Nr. silnika to ABK176750 . ale w papierach z fabryki jest wpisane : 8C-ABKK ?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty tech.: 2760
Miasto/Region: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-11-09, 11:37   

Z tego co piszesz wynikałoby, że masz silnik typu ABK. Jak możesz to zrób zdjecie, bo ten okragły filtr do tego silnika nie pasuje.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
Swobodny 
Nowy Klubowicz


Silnik: ATB
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Okolice Sosnowca


Wysłany: 2007-11-09, 12:00   

http://www.plikus.pl/zobacz_plik-ABK__-69063.html Fotka silnika
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-11-09, 12:12   

Masz silnik ABT wiec popraw opis a po drugie to nie jest sekwencja tylko zwykła instalacja LPG nie widziałem dokładnie ale nawet nie II generacji. Zdejmij ten filtr i przy kręceniu rozrusznikiem sprawdx czy jest podawane paliwo, potem czy jest iskra. Jeżeli to jest to wina moze byc w czujniku położenia przepustnicy
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Skuciok 
Blue - Silver Arrow



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: AvantQ
Imię: Adam
Pomógł: 33 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty tech.: 1198
Miasto/Region: z gór


Wysłany: 2007-11-09, 12:16   

to na pewno silnik ABT.... a numery ABK??? może ktoś przebił nr silnika jedynie mi to przychodzi na myśl, oryginalnie są jak gdyby "napunktowane" te numery... ale mniejsza z tym...

a instalacja to na pewno nie sekwencja... (czy sie myle ?)
_________________
-->Moje fury, zapraszam do komentowania<--

- Audi B4 Avant Q
- Honda VFR 800 Fi
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty tech.: 2760
Miasto/Region: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-11-09, 13:24   

Masz silnik ABT. Być może to składak w tym sensie, że głowica i osprzęt z ABT a dół z numerami jest z ABK.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2007-11-09, 15:10   

No to niezła rzeźba :-( .
W takim razie, do sprawdzenia przekaźnik i wiązka z instalacji LPG odcinająca wtrysk. Być może przycina się przekaźnik, albo (tak było kiedyś u mnie) przepalona izolacja na przewodzie w wiązce do przekaźnika i robi się zwarcie do masy. Przez to wtryskiwacz nie pracuje poprawnie. Poza tym, bardzo dokładnie posprawdzaj wszystkie połączenia elektryczne, zwłaszcza "masy" (bardzo często powodem kłopotów jest słaba "masa"). Półzwarcie (np. wspomnianego przewodu od wtryskiwacza) może powodować spore spadki napięcia i ECU dostaje czkawki. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia nastawnika przepustnicy. Jak już koledzy wspomnieli do sprawdzenia również podawanie paliwa i zapłon (cewka, moduł). Na Twoim miejscu dołożyłbym do tej instalacji LPG porządnego kompa (Stag 100 lub Bingo M).
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Swobodny 
Nowy Klubowicz


Silnik: ATB
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Okolice Sosnowca


Wysłany: 2007-11-18, 12:09   

A wiec tak Panowie ! Problem rozwiazany . Powodem klopotu był przelacznik od gazu . Wczoraj wymontowalem go by sprawdzic czy wszystko jest ok . Otwieram go i widze ze jeden ze stykow jest odlutowany . Zalatwiełem to . Podlanczam go i jak nie chcial palic na PB tak teraz momentalnie odpalił . Robiłem juz rundkę na trasie i co mnie zdziwiło auto jest bardziej zwawe niz przedtem :P Na PB chodzi wszystko OK . ale jak tam palenie z beny i auto przejscie na gaz .. to go zgasi . Jutro jade po nowy przelacznik . Bo to on narobil mi tyle problemow .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16