Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4] czujnik cofania  
Autor Wiadomość
wodolot 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1600
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty tech.: 15
Miasto/Region: Bialystok


Wysłany: 2007-06-28, 12:44   [80 B4] czujnik cofania

Gdzie sie zanjduje czujnik cofania bo ja szukam i szukam i nic
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty tech.: 2760
Miasto/Region: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-06-28, 15:40   

Włącznik światła cofania, lub jak wolisz czujnik cofania znajduje się w skrzyni biegów i jest zamocowany na samej górze. Przyciska go do obudowy skrzyni biegów metalowa łapka przykręcona na śrubkę M8.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-06-28, 18:46   

a jak dam ze wtecznego na luz to swiatla cofania jeszcze swieca to napewno wl a co mozna zrobic zeby sie niezacinal oprocz wymiany czy mozna go posikac na wd 40 a moge prosic foto gdzie dokladnie jest
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
OGr 



Silnik: AJM
Typ: B5
Nadwozie: AVANT
Imię: Robert
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty tech.: 1476
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2007-06-28, 19:15   

o dobry pomysł. A gdzie znalazłeś taki czujnik ? Jak coś będzie blisko tyły to wtedy będzie coś pikać czy jak ?
_________________
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-06-28, 20:02   

OGr,
OGr napisał/a:
coś pikać czy jak

chodzi o czujnik do swiatel wstecznych
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
OGr 



Silnik: AJM
Typ: B5
Nadwozie: AVANT
Imię: Robert
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty tech.: 1476
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2007-06-28, 20:06   

acha, sorki :-)
_________________
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
rafi 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Rafal
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty tech.: 214
Miasto/Region: Lublin


Wysłany: 2007-06-28, 20:48   

silentfox napisał/a:
a jak dam ze wtecznego na luz to swiatla cofania jeszcze swieca to napewno wl a co mozna zrobic zeby sie niezacinal oprocz wymiany czy mozna go posikac na wd 40 a moge prosic foto gdzie dokladnie jest


wydaje mi sie ze musisz pod spodem auta sprawdzic czy wszystko jest ok z czujnikiem. wympntuj, sprawdz i ponownie go wloz i sprawdz przy wkladaniu biegow i na luzie. jak dalej sie bedzie przycinal jak mowisz - to czeka cie wymiana na nowy.
_________________
Audi B4 ABT "lalunia" więcej---> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=6085 &
Lubelski Klub Audi ----> http://www.lkaudi.pl/
 
 
 
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-06-28, 21:46   

czarekj napisał/a:
zujnik cofania znajduje się w skrzyni biegów i jest zamocowany na samej górze.

to jest na gorze czy na dole bo niemam kanalu i musze kawal drogi jechac na kanal (20 km)
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
wodolot 
Nowy Klubowicz


Silnik: 1600
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty tech.: 15
Miasto/Region: Bialystok


Wysłany: 2007-06-29, 13:30   

silentfox napisał/a:
czarekj napisał/a:
zujnik cofania znajduje się w skrzyni biegów i jest zamocowany na samej górze.

to jest na gorze czy na dole bo niemam kanalu i musze kawal drogi jechac na kanal (20 km)






No wlasnie na gorze czy na dole skrzyni ja tam nic nie widze moze ma ktos fotke albo ma mozliwosc zrobic jej w szybkim czasie pilnie prosze
 
 
hołard 
Władca pierścieni



Silnik: ABC
Typ: 8B
Nadwozie: coupe
Imię: Łukasz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty tech.: 625
Miasto/Region: Białystok


Wysłany: 2007-06-29, 18:21   

Na górze, ale fotki nie mam :-|
_________________

"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=3545&start=0
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty tech.: 677
Miasto/Region: Kraśnik


Wysłany: 2007-06-29, 21:03   

A psiukanie nic nie da. Naprawić też się nie da. Zresztą nie jest on drogi, także kup nowy i będzie po problemie
 
 
 
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-06-29, 21:44   

dajcie foto gdzie on jest bo piszą ze na gorze raz na dole
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty tech.: 2760
Miasto/Region: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-06-29, 22:04   

Na dole to był ale w starej 80-ce - w starym typie skrzyni. Czujnik jest na górze a wtyczka od czujika jest przykręcona w połowie wysokości skrzyni - nad przegubem wewnętrznym.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-06-30, 13:21   

koszt ok 35-40 zl w necie w sklepie zobacze , tylko musze go znalez w skrzyni. ale napewno sie go nienaprawi?
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty tech.: 677
Miasto/Region: Kraśnik


Wysłany: 2007-06-30, 14:34   

Ja kiedyś próbowałem i tylko straciłem od groma czasu i i tak kupiłem nowy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17