Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Części Audi 80 Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[80 b4 tdi 1z] Wymiana paska rozrządu!  
Autor Wiadomość
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Siedlce


Wysłany: 2007-04-19, 10:56   [80 b4 tdi 1z] Wymiana paska rozrządu!

Witam i szacuneczek dla Wszystkich.
Chcę podjąć wyzwanie i samodzielnie wymienić pasek rozrządu, napinacz i rolkę prowadzącą.
Wiem że jest duże ryzyko zniszczenia silnika ale bardzo chcę zrobić to sam, a z natury jestem uparty. Dowiadywałem się o koszt u mechanika ok. 400 zł wszystko, więc nie szukam oszczędności, chcę się tego podjąć dla własnej satysfakcji. Zamierzam też kupić książkę "Sam naprawiam.." ok. 90zł, interfejs VAG ok.150zł, oprogramowanie już mam. Jeżeli ktoś ma jakieś dobre rady dla mnie to będę wdzięczny. Nie jestem taki zielony w temacie, trochę się oczytałem ale chcę się poradzić doświadczonych. Jak uporam się z zadaniem i będzie wszystko OK to opiszę wszystko dokładnie na forum. Pozdrawiam ;-)
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
pączuś 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Małgorzata
Wiek: 39
Dołączyła: 18 Mar 2007
Posty: 51
Skąd: Sosnowiec


Wysłany: 2007-04-19, 11:35   

podziwiam Twoją upartość. pasek to naprawdę ryzykowna sprawa. życzę powodzonka, myślę, że nasi koledzy z pewnością posłużą Ci radą.
pozdrawiam
 
 
 
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2821
Skąd: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-04-19, 11:41   

Ksiażkę kupisz na Allegro za 60 PLN. Jak sie postarasz to możesz ja nawet ściągnąć z netu za darmochę. Interface też można kupić na Allegro znacznie taniej - 50 % , lecz zanim się zdecydujesz to sprawdź czy sterownik Twojego silniczka posiada opcje komunikacji z VAG. Z tego co się orientuje to nie wszystkie 1Z to potrafiły.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Organista18 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sebastian
Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 385
Skąd: Lębork


Wysłany: 2007-04-19, 12:26   

Myślę, że sobie powinieneś poradzić. Przy wymianie paska musisz bardzo uważać na "znaki" i wsszytsko dobrze ustawić aby się zgrywało.

Życzę powodzenia
_________________
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II
 
 
 
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 672
Skąd: Kraśnik


Wysłany: 2007-04-19, 13:31   

Dobra rada przed zdjęciem starego paska poustawiaj wszystkie znaki na "0" (na wale i na pompie wtryskowej) bo z tego co się orientuję to koło na wałku rozrządu jest na stożku, a nie na wypuście i nie ma znaczków. Jak będziesz czhciał go ustawić to będziesz musiał zdejmować dekiel od klawiatury i ustawiać po zaworach, a to wymaga trochę wiedzy i praktyki. Powodzenia.
 
 
 
Damian1406 
Audi 80 Mastah


Silnik: ADA
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 106


Wysłany: 2007-04-19, 13:39   

Ja myślę że nie ma sensu i sam bym się do tego nie zabierał, wymiana u mechanika będzie cię tyle kosztować co ta książka na allegro (no chyba ze się postarasz). No ale gratuluje samozaparcia. I jak już będziesz po zabiegu, skrobnij tutaj jak ci poszło, wszyscy zapewne będziemy czekać z niecierpliwością.
_________________
DAMIAN
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
WOJTEK26 
Od zawsze na forum


Silnik: ABZ
Typ: C4
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 137 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3889
Skąd: Jelenia G


Wysłany: 2007-04-19, 13:39   

Musisz zdjąc dekiel i doszlifować sobie klucz płaski żeby zablokować wałek i dobrać śrubę do zablokowania pompy wtryskowej to jest chyba 10 lub 12 nie pamiętam
_________________
http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Audi S6+ 4,2 V8
 
 
 
Labiel 
Pomógł wszystkim ...



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 5767
Skąd: WLKP


Wysłany: 2007-04-19, 14:47   

Damian1406 napisał/a:
Ja myślę że nie ma sensu i sam bym się do tego nie zabierał, wymiana u mechanika będzie cię tyle kosztować co ta książka na allegro (no chyba ze się postarasz). No ale gratuluje samozaparcia. I jak już będziesz po zabiegu, skrobnij tutaj jak ci poszło, wszyscy zapewne będziemy czekać z niecierpliwością.


A ja myśle że jest sens i warto, bo nie ma to jak samemu coś umieć i potrafić. Jak to mówią, niewiedza kosztuje :mrgreen: Gdybym ja nie wiedział co nie co i nie starał sie rozwiazać problemu najpierw sam i pojechał do mechanika z moja turbinką to zapłąciłbym oko 500 zł za jej regeneracje a sam doszedłem do tego że zaworek upustowy do spalin sie zacioł. Godzina pracy i było zrobione. A co do rozrządu to najgorszy jest pierwszy raz :lol: Sam przekonasz sie że to nie jest jednak taka czarna magia :-P Powodzenia.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
mookos 
Nowy Klubowicz



Silnik: v6 2
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 4
Skąd: Tasmania


Wysłany: 2007-04-19, 16:52   dlaczego

hej dlaczego trzeba zablokowania pompe wtryskowa? nie czaje
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 672
Skąd: Kraśnik


Wysłany: 2007-04-19, 17:20   

Bo jak jej nie zablokujesz to możesz przestawić kąt wtrysku
 
 
 
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Siedlce


Wysłany: 2007-04-19, 17:32   

Dzięki chłopaki za rady i dobre słowo. Już zaplanowałem wymianę w długi majowy "weekend". Myślę że podołam. Jak będę po, napiszę :-P
 
 
 
cobra 
Od zawsze na forum



Silnik: ATD
Typ: --
Nadwozie: VWBORA
Imię: Krzysiek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 2029
Skąd: Lublin


Wysłany: 2007-04-19, 17:46   

W "Sam naprawiam" nie ma silników Diesla... szukaj lepiej "Obsługa i Naprawa"
w każdym bądz razie upewnij się że są opisane jednostki wysokoprężne :!:

miłego grzebania... to zawsze ma sens, bo nabierasz szacunku dla autka :-)
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
kilerek 23 
Audi 80 Mastah



Silnik: sf
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Piotrek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 125
Skąd: konin


Wysłany: 2007-04-20, 21:07   

masz racje wymieniaj sam tylko ze szczególną uwagą i wszystko będzie ok!!! to wcale nie jest takie trudne tylko trzeba troche pomyśleć... pozdro!!!
_________________
kilerek
 
 
 
WOJTEK26 
Od zawsze na forum


Silnik: ABZ
Typ: C4
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 137 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3889
Skąd: Jelenia G


Wysłany: 2007-04-23, 12:51   

Tylko po wym pojedź na kontrole kąta wtrysku
_________________
http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Audi S6+ 4,2 V8
 
 
 
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Siedlce


Wysłany: 2007-04-23, 17:59   

Kąt wtrysku zamierzam ustawić sam!? Czy się powiedzie :roll: :?: - zobaczymy :-P
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



felgi samochodowe

Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14