Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 b4 tdi 1z] Wymiana paska rozrządu!  
Autor Wiadomość
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 41
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 46
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-04-19, 09:56   [80 b4 tdi 1z] Wymiana paska rozrządu!

Witam i szacuneczek dla Wszystkich.
Chcę podjąć wyzwanie i samodzielnie wymienić pasek rozrządu, napinacz i rolkę prowadzącą.
Wiem że jest duże ryzyko zniszczenia silnika ale bardzo chcę zrobić to sam, a z natury jestem uparty. Dowiadywałem się o koszt u mechanika ok. 400 zł wszystko, więc nie szukam oszczędności, chcę się tego podjąć dla własnej satysfakcji. Zamierzam też kupić książkę "Sam naprawiam.." ok. 90zł, interfejs VAG ok.150zł, oprogramowanie już mam. Jeżeli ktoś ma jakieś dobre rady dla mnie to będę wdzięczny. Nie jestem taki zielony w temacie, trochę się oczytałem ale chcę się poradzić doświadczonych. Jak uporam się z zadaniem i będzie wszystko OK to opiszę wszystko dokładnie na forum. Pozdrawiam ;-)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pączuś 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Małgorzata
Wiek: 36
Dołączyła: 18 Mar 2007
Posty tech.: 51
Miasto/Region: Sosnowiec


Wysłany: 2007-04-19, 10:35   

podziwiam Twoją upartość. pasek to naprawdę ryzykowna sprawa. życzę powodzonka, myślę, że nasi koledzy z pewnością posłużą Ci radą.
pozdrawiam
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty tech.: 2760
Miasto/Region: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-04-19, 10:41   

Ksiażkę kupisz na Allegro za 60 PLN. Jak sie postarasz to możesz ja nawet ściągnąć z netu za darmochę. Interface też można kupić na Allegro znacznie taniej - 50 % , lecz zanim się zdecydujesz to sprawdź czy sterownik Twojego silniczka posiada opcje komunikacji z VAG. Z tego co się orientuje to nie wszystkie 1Z to potrafiły.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
Organista18 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Sebastian
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty tech.: 387
Miasto/Region: Lębork


Wysłany: 2007-04-19, 11:26   

Myślę, że sobie powinieneś poradzić. Przy wymianie paska musisz bardzo uważać na "znaki" i wsszytsko dobrze ustawić aby się zgrywało.

Życzę powodzenia
_________________
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty tech.: 677
Miasto/Region: Kraśnik


Wysłany: 2007-04-19, 12:31   

Dobra rada przed zdjęciem starego paska poustawiaj wszystkie znaki na "0" (na wale i na pompie wtryskowej) bo z tego co się orientuję to koło na wałku rozrządu jest na stożku, a nie na wypuście i nie ma znaczków. Jak będziesz czhciał go ustawić to będziesz musiał zdejmować dekiel od klawiatury i ustawiać po zaworach, a to wymaga trochę wiedzy i praktyki. Powodzenia.
 
 
 
Damian1406 
Audi 80 Mastah


Silnik: ADA
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty tech.: 106


Wysłany: 2007-04-19, 12:39   

Ja myślę że nie ma sensu i sam bym się do tego nie zabierał, wymiana u mechanika będzie cię tyle kosztować co ta książka na allegro (no chyba ze się postarasz). No ale gratuluje samozaparcia. I jak już będziesz po zabiegu, skrobnij tutaj jak ci poszło, wszyscy zapewne będziemy czekać z niecierpliwością.
_________________
DAMIAN
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-04-19, 12:39   

Musisz zdjąc dekiel i doszlifować sobie klucz płaski żeby zablokować wałek i dobrać śrubę do zablokowania pompy wtryskowej to jest chyba 10 lub 12 nie pamiętam
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5766
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2007-04-19, 13:47   

Damian1406 napisał/a:
Ja myślę że nie ma sensu i sam bym się do tego nie zabierał, wymiana u mechanika będzie cię tyle kosztować co ta książka na allegro (no chyba ze się postarasz). No ale gratuluje samozaparcia. I jak już będziesz po zabiegu, skrobnij tutaj jak ci poszło, wszyscy zapewne będziemy czekać z niecierpliwością.


A ja myśle że jest sens i warto, bo nie ma to jak samemu coś umieć i potrafić. Jak to mówią, niewiedza kosztuje :mrgreen: Gdybym ja nie wiedział co nie co i nie starał sie rozwiazać problemu najpierw sam i pojechał do mechanika z moja turbinką to zapłąciłbym oko 500 zł za jej regeneracje a sam doszedłem do tego że zaworek upustowy do spalin sie zacioł. Godzina pracy i było zrobione. A co do rozrządu to najgorszy jest pierwszy raz :lol: Sam przekonasz sie że to nie jest jednak taka czarna magia :-P Powodzenia.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
mookos 
Nowy Klubowicz



Silnik: v6 2
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 28
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty tech.: 4
Miasto/Region: Tasmania


Wysłany: 2007-04-19, 15:52   dlaczego

hej dlaczego trzeba zablokowania pompe wtryskowa? nie czaje
 
 
 
chips 
Władca pierścieni



Silnik: AKE
Typ: C5
Nadwozie: Avant
Imię: Konrad
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty tech.: 677
Miasto/Region: Kraśnik


Wysłany: 2007-04-19, 16:20   

Bo jak jej nie zablokujesz to możesz przestawić kąt wtrysku
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 41
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 46
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-04-19, 16:32   

Dzięki chłopaki za rady i dobre słowo. Już zaplanowałem wymianę w długi majowy "weekend". Myślę że podołam. Jak będę po, napiszę :-P
 
 
 
cobra 
El Cobratore



Silnik: ATD
Typ: --
Nadwozie: VWBORA
Imię: Krzysiek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty tech.: 2042
Miasto/Region: Lublin


Wysłany: 2007-04-19, 16:46   

W "Sam naprawiam" nie ma silników Diesla... szukaj lepiej "Obsługa i Naprawa"
w każdym bądz razie upewnij się że są opisane jednostki wysokoprężne :!:

miłego grzebania... to zawsze ma sens, bo nabierasz szacunku dla autka :-)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kilerek 23 
Audi 80 Mastah



Silnik: sf
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Piotrek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty tech.: 125
Miasto/Region: konin


Wysłany: 2007-04-20, 20:07   

masz racje wymieniaj sam tylko ze szczególną uwagą i wszystko będzie ok!!! to wcale nie jest takie trudne tylko trzeba troche pomyśleć... pozdro!!!
_________________
kilerek
 
 
 
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2007-04-23, 11:51   

Tylko po wym pojedź na kontrole kąta wtrysku
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
greglus 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Wiek: 41
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 46
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-04-23, 16:59   

Kąt wtrysku zamierzam ustawić sam!? Czy się powiedzie :roll: :?: - zobaczymy :-P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16