Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[90Q b3 NG] Dławi się przy gwałtownym dodaniu gazu.  
Autor Wiadomość
kepasus 
99 % Klubowicza



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Wiktor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 87
Skąd: Iłża/Wawa


1991 Audi 90 quattro
Wysłany: 2011-06-13, 21:03   [90Q b3 NG] Dławi się przy gwałtownym dodaniu gazu.

Tak jak w temacie dławi sie na benzynie jak dodam gwałtownie gazu a nasępnie zaczyna przyspieszać tzn przyspieszanie żwawe tym autem jest kłopotliwe ale tylko na benzynie (LPG jest ok). Po zmianie biegu i kolejnym wciśnięciu pedału gazu znowu przez chwilę się dławi i zaczyna przyspieszać.

Czujnik 2 pinowy odpada - wymieniałem na ori
filtr paliwa wymieniony na nowy
pompa sprawna
przepływkę regulowałem i daje efekt na jakiś czas potem jest to samo.
zimny silnik czasem ma kopa jak 150 a ciepły troche słabszy mi się zdaje ale to też nie jest reguła. poza tym czasami mu cos odwali i jest całkiem spoko. nie dławi i przyspiesza jak trzeba. Czasami też gaśnie i nie reaguje na dodawanie gazu tzn po odpaleniu pochodzi jakiś czas np 1 min i zaczyna gasnąć spadają powoli obroty aż gaśnie. dodanie gazu powoli nic nie daje jedynie wdepnięcie pedału do podłogi. nagle ożywa i płynnie wkęca się na obroty - puszczę i znowu gaśnie.

Chciałem więc zapytać czy:
Potencjometr przepływki może być za to odpowiedzialny?
regulator ciśnienia paliwa ten podciśnieniowy?
nastawnik ciśnienia paliwa elektroniczny?
nieszczelny dolot? (to też raczej odpada)
Delikatna nieszczelność głównego przewpdu paliwowego podającego paliwko na wyżej wymieniony podciś reg ciśnienia paliwa?
możę inne pomysły?

z góry dzięki za pomoc
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
krystek 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 7a
Typ: 90
Nadwozie: sedan
Imię: krystian & iza
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 223
Skąd: koszalin


Wysłany: 2011-06-13, 23:09   

Sprawdz sonde:)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kepasus 
99 % Klubowicza



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Wiktor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 87
Skąd: Iłża/Wawa


1991 Audi 90 quattro
Wysłany: 2011-06-14, 00:53   

spoko fajnie i w ogóle ale skoro sonda to może kat jest przypchany i sonda głupieje? poza tym jak to ona to czemu są różne obiawy w zależności od humoru? i dlaczego czasem jest w miare dobrze?
 
 
 
LU CASH 
Audi 80 Spec



Silnik: 7A
Typ: 89
Nadwozie: Coupe
Imię: Łukasz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 309
Skąd: Lubelskie


Wysłany: 2011-06-14, 05:25   

Tez tak miałem w 2.0 16v i okazalo się że jedna świeca nie domagała(brakowalo iskry),zmieniłem świece,a oprócz tego sonde zmienilem i kata wyciąłem.I jak ręka odjął

Odepnij sonde i się przejedź.Na pewno będzie różnica.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Abbas
Audi 80 Maniak


Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Coupe
Imię: Wojtek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 73


Wysłany: 2011-06-14, 19:00   

Jeszcze sprawd czujnik stukowy bo on może sie konczyc u siebie tak miałem ze sarpał i nie jechał na wyzszych obrotach.Po wymianie odzyskał n owe zycie.
 
 
SzymekB 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Szymek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 23
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 226


Wysłany: 2011-06-14, 21:22   

Ja bym tez nie wykluczał tak do końca tej nieszczelności......

Jaką masz instalacje, chociaż na gazie dobrze chodzi ???


No i tą sonde również spróbował bym odpiac.... i się przejechac na odpiętej.....
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
karol89 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ACK
Typ: 4A
Nadwozie: LimoQ
Imię: Karol
Pomógł: 5 razy
Wiek: 24
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 183
Skąd: Mazowieckie


Wysłany: 2011-06-14, 21:56   

A ja podejrzewał bym pęknięte oringi w rozdzielaczu paliwa...Miałem podobnie u siebie w JN tylko ja nie mam LPG. Oringi popękały ze starości i zalewało silnik (za duża dawka paliwa) A nie zaobserwowałeś kolego większego zużycia paliwa już wcześniej i czy teraz po odpaleniu na benzynie nie przykopca na czarno po dodaniu gazu?
 
 
 
kepasus 
99 % Klubowicza



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Wiktor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 87
Skąd: Iłża/Wawa


1991 Audi 90 quattro
Wysłany: 2011-06-14, 22:05   

nieszczelności w 100% sie nie da wykluczyć ale raczej to nie to. Na gazie smiga dobrze, a nieszczelność to raczej wpływa na zasilanie gazem.

Sonde sprawdze w piątek jak wróce do domu i napisze jakie efekty.

Kata mam zamiar się pozbyć bo na liczniku 270tys km czyli realny przebieg moze być i 370 jeśli ktoś wczesniej cos kręcił. Wniosek z tego taki że kata tam juz nie ma. Pewnie się rozsypał albo jest zapchany.

zastanawia mnie tylko ten nastawnik ciśnienia i regulator ciśnienia. dokladniej mi chodzi o to:



nie psuje czegoś... tzn z tego co wiem ten po lewej ma w środku zawór regulowany podciśnieniem dolotu... jak szybko dodaje gazu to się nie zdąży otworzyć... a ten drugi (po prawej) to nastawnik ciśnienia (z tego co kojarzę) i tu pytanie czy on nie głupieje i skąd ma sygnał. jeśli z sondy to w sumie jej odłączenie by pomogło.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
karol89 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ACK
Typ: 4A
Nadwozie: LimoQ
Imię: Karol
Pomógł: 5 razy
Wiek: 24
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 183
Skąd: Mazowieckie


Wysłany: 2011-06-14, 22:13   

To co zaznaczyłeś na foto to nagrzewacz fazy paliwa. Jest zależny od sondy ale bardziej na jego pracę wpływa czujnik temperatury płynu chłodzącego który daję sygnał do sterownika czy silnik jest zimny i ma podawać więcej paliwa czy jest rozgrzany i ma podać mniej paliwa za pośrednictwem nagrzewacza fazy.
W nim znajduję się elektrozawór sprawdź czy do nagrzewacza fazy paliwa dochodzi zasilanie bo widzę że tam jakieś izolowanko było :-P
 
 
 
kepasus 
99 % Klubowicza



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Wiktor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 87
Skąd: Iłża/Wawa


1991 Audi 90 quattro
Wysłany: 2011-06-14, 22:27   

ti izolowanie jest juz naprawione i dochodzi zasilanie bo w momencie odłączenia jest reakcja silnika
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
karol89 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ACK
Typ: 4A
Nadwozie: LimoQ
Imię: Karol
Pomógł: 5 razy
Wiek: 24
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 183
Skąd: Mazowieckie


Wysłany: 2011-06-14, 22:32   

Hmm skoro piszesz że czujnik 2 pinowy wymieniłeś to tak jak pisałem wcześniej pozostają oringi w rozdzielaczu paliwa. Popękały z pewnością ze starości.
Jeden kolega na forum miał taki sam problem tylko w 3A jak dobrze pamiętam i winą były oringi.
 
 
 
papaj 
Audi 80 Spec



Silnik: NG
Typ: 89
Nadwozie: coupe
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 296
Skąd: Lędziny/Sląsk


Wysłany: 2011-06-14, 22:42   

a u mnie podobny problem, jak postał na wolnych chwile to po dodaniu gazu szarpie a na pb w ogole nie trzyma wolnych, okazało sie ze lewy luft sie dostawał przez pekniete kolanko pod kolektorem ssącym
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 18