Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[all] rdzewiejące tarcze  
Autor Wiadomość
trevor 
Audi 80 Mastah



Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Cabrio
Imię: Tomasz
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty tech.: 145


Wysłany: 2009-06-25, 13:18   [all] rdzewiejące tarcze

Postał kilka dni i całe tarcze z tyłu pordzewiały, dodam że były czyszczone niedawno i zaciski psiknięte miedzią. Czymś je psiknąć żeby tak nie zachodziły rdzą?
_________________
http://www.audi80.pl/b4-2...asz-vt26845.htm
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
meir 
Władca pierścieni



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Cabrio
Imię: Wojtek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty tech.: 561
Miasto/Region: Tychy


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-06-25, 13:27   

wydaje mi sie że to tylko nalot rdzawy przejedzie kawałek kilka razy zahamujesz i powinny byc srebrne jak nowe :) bo wątpię żeby się zrobiły wżery po kilku dniach a tarcze hamulcowe mają to do siebie że zachodzą osadem rdzawym wkońcu to niczym nie zabezpieczony kawał metalu
_________________
moja deskorolka - http://www.audi80.pl/audi...-21-vt23572.htm
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Skuciok 
Blue - Silver Arrow



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: AvantQ
Imię: Adam
Pomógł: 33 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty tech.: 1200
Miasto/Region: z gór


Wysłany: 2009-06-25, 13:33   Re: [all] rdzewiejące tarcze

tomczax napisał/a:
Postał kilka dni i całe tarcze z tyłu pordzewiały


Jest na to tylko jedno lekarstwo. Jest taki pedał między gazem a sprzęgłem którego należy poużywać. Ew. jest też taka wajcha z cyckiem między fotelami, jej też można, a nawet trzeba używać <lol>

Offtop, kojarzy się mi twoja sytuacja tylko z jedną:
Cytat:
Pilne pytanie!

Jakis czas temu zaczalem podejrzewac swoja zone o zdrade. Skad sie dowiedzialem? No bo zachowywala sie typowo dla takich sytuacji. Gdy odbieralem telefon w domu, po drugiej stronie odkladano sluchawke. Miala czesto spotkania z kolezankami, niespodziewane wyjscia na kawe czy po ksiazke. Na pytanie “z kim z naszych wspólnych znajomych sie spotyka”, odpowiadala, ze sa to nowe przyjaciólki i ja ich nie znam. Zazwyczaj czekam na taksówke, która ona wraca do domu, jednak zona wysiada kilkaset metrów wczesniej i reszte drogi idzie na nogach, tak ze nigdy nie widze jakim samochodem przyjezdza i z kim.

Kiedys wzialem jej komórke, tylko aby zobaczyc która godzina. Wtedy ona po prostu dostala szalu i zakazala dotykac jej telefonu. Przez caly ten czas nie moglem sie zdecydowac, by porozmawiac z nia o tym wszystkim. Pewnie nie dowiedzialbym sie prawdy, gdyby nie przypadek. Pewnej nocy zona niespodziewanie gdzies wyszla. Ja sie zainteresowalem, ze cos nie tak.

Wyszedlem na zewnatrz. Postanowilem schowac sie za motocyklem, skad byl doskonaly widok na cala ulice, co pozwoliloby mi zobaczyc, do jakiego samochodu wsiadzie. Kucnalem przy swoim motocyklu i nagle z niepokojem zauwazylem, ze tarcze hamulcowe przy przednim kole maja jakies brunatne plamy, podobne do rdzy.

Prosze mi odpowiedziec, czy ja moge jezdzic z takimi tarczami hamulcowymi, czy trzeba je stoczyc? Jezeli natomiast trzeba ja wymienic, to czy mozna zamontowac tanszy zamiennik, a nie oryginalne, a jezeli tak, to które najlepiej?
_________________
-->Moje fury, zapraszam do komentowania<--

- Audi B4 Avant Q
- Honda VFR 800 Fi
 
 
 
Kokolino 



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Pomógł: 118 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty tech.: 3324


Wysłany: 2009-06-25, 14:57   Re: [all] rdzewiejące tarcze

tomczax napisał/a:
Czymś je psiknąć żeby tak nie zachodziły rdzą?


Kolego nawet o tym nie myśl bo może dojść do tragedii.
Niestety tarcze hamulcowe to czysta stal która szczególnie jak jest wilgotno i pojazd mało używany to zachodzi nalotem korozji.
Aby ten efekt trochę zminiejszyć wystarczy przed zakończeniem jazdy przyhamować trochę mocniej aby osuszyć hamulce.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo Cię sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

"Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją."
Józef Piłsudski

Moja niunia. <yes>
Odważni nie żyją wiecznie..ostrożni nie żyją wcale..
Wszystkie avatary oraz obrazki w podpisie które nie spełniaja regulaminu będą usuwane bez uprzedzenia.



 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5765
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2009-06-25, 15:27   

Rdza na tarczach to normalka. Wystarczy umyć samochód i już mamy brązowe tarcze. Nie ma się czym przejmować.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
jabko_nb 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: AWT
Typ: A6
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 5 razy
Wiek: 23
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty tech.: 487
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2009-06-25, 22:14   

tak jak kolega wyzej zawsze gdy zajdzie wilgos staja sie brazowe trzeba jezdzic samochodem i nic takiego nie bedzie a jak stoi to podczas pierwszego hamowania juz schodzi i tyle takze bez paniki wszystko jest norma :mrgreen:
_________________
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/SmvW/

http://www.audi80.pl/sprz..._nb-vt72045.htm
Było Audi 80 B4 ABK
http://www.audi80.pl/czer...9731.htm#856637
Jest Audi A6 C5 AWT ( temat wkrótce)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
suchyps
99 % Klubowicza


Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty tech.: 83
Miasto/Region: okolice Opoczno


Wysłany: 2009-06-27, 18:37   Re: [all] rdzewiejące tarcze

Skuciok napisał/a:
tomczax napisał/a:
Postał kilka dni i całe tarcze z tyłu pordzewiały


Jest na to tylko jedno lekarstwo. Jest taki pedał między gazem a sprzęgłem którego należy poużywać. Ew. jest też taka wajcha z cyckiem między fotelami, jej też można, a nawet trzeba używać <lol>

Offtop, kojarzy się mi twoja sytuacja tylko z jedną:
Cytat:
Pilne pytanie!

Jakis czas temu zaczalem podejrzewac swoja zone o zdrade. Skad sie dowiedzialem? No bo zachowywala sie typowo dla takich sytuacji. Gdy odbieralem telefon w domu, po drugiej stronie odkladano sluchawke. Miala czesto spotkania z kolezankami, niespodziewane wyjscia na kawe czy po ksiazke. Na pytanie “z kim z naszych wspólnych znajomych sie spotyka”, odpowiadala, ze sa to nowe przyjaciólki i ja ich nie znam. Zazwyczaj czekam na taksówke, która ona wraca do domu, jednak zona wysiada kilkaset metrów wczesniej i reszte drogi idzie na nogach, tak ze nigdy nie widze jakim samochodem przyjezdza i z kim.

Kiedys wzialem jej komórke, tylko aby zobaczyc która godzina. Wtedy ona po prostu dostala szalu i zakazala dotykac jej telefonu. Przez caly ten czas nie moglem sie zdecydowac, by porozmawiac z nia o tym wszystkim. Pewnie nie dowiedzialbym sie prawdy, gdyby nie przypadek. Pewnej nocy zona niespodziewanie gdzies wyszla. Ja sie zainteresowalem, ze cos nie tak.

Wyszedlem na zewnatrz. Postanowilem schowac sie za motocyklem, skad byl doskonaly widok na cala ulice, co pozwoliloby mi zobaczyc, do jakiego samochodu wsiadzie. Kucnalem przy swoim motocyklu i nagle z niepokojem zauwazylem, ze tarcze hamulcowe przy przednim kole maja jakies brunatne plamy, podobne do rdzy.

Prosze mi odpowiedziec, czy ja moge jezdzic z takimi tarczami hamulcowymi, czy trzeba je stoczyc? Jezeli natomiast trzeba ja wymienic, to czy mozna zamontowac tanszy zamiennik, a nie oryginalne, a jezeli tak, to które najlepiej?




Dobre to.
A to że tarcze zachodzą rdzą to pełna normalka tak musi być. jedna rada jest taka CZĘŚCIEJ JEŹDZIĆ.
 
 
Grzegorzbielsko 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Grześ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty tech.: 466
Miasto/Region: bielsko-biała


Wysłany: 2009-06-27, 21:40   

Albo pilnować żonę :lol: (zgadzam się dobrowolnie na ostrzeżenie ale nie mogę się powstrzymać ) <tance> OT off
_________________
===> Nowe foty furci <===

 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sarni 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marek
Wiek: 38
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty tech.: 13
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2009-06-27, 21:51   

Miałem podobny problem, okazało się że korektor hamowania jest źle wyregulowany i wcale nie hamowały tylne koła, dla tego tak rdzewiały.po regulacji korektora problem znikną.
 
 
Grzegorzbielsko 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Grześ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty tech.: 466
Miasto/Region: bielsko-biała


Wysłany: 2009-06-27, 22:13   

sarni napisał/a:
Miałem podobny problem, okazało się że korektor hamowania jest źle wyregulowany i wcale nie hamowały tylne koła, dla tego tak rdzewiały.po regulacji korektora problem znikną.

ooo :shock: i tu coś mamy, powiem tak wiem że jest korektor hamowania ale zawsze myślałem że ma on jakieś fabryczne nastawy, jak się przeprowadza regulację? Powiem tak mam hamulce niby Ok lecz czuje (w zimie) że właśnie tył jest jakiś kiepski.,
_________________
===> Nowe foty furci <===

 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Mobilek 



Silnik: SB
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty tech.: 832
Miasto/Region: Dąbrowa Górnicza


Wysłany: 2009-06-27, 22:35   

Grzegorzbielsko napisał/a:
jak się przeprowadza regulację?

Zmieniając naciąg sprężyny korektora (mocniej naciągnięta mocniej hamuje tył i odwrotnie)
_________________
Bez ściemy, krótko i na temat.
 
 
 
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty tech.: 257
Miasto/Region: EZG


Wysłany: 2009-06-27, 22:55   

Problemy zaczynają się kiedy auto postoi pól roku, wtedy pojawia się rdza łuszcząca i wtedy tarcze są do wymiany.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
sarni 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marek
Wiek: 38
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty tech.: 13
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2009-06-28, 20:17   

Korektor hamowania jest ustawiany fabrycznie ale po kilku latach tulejki które są na sprężynie przy korektorze wyrabiają się i powstaje wiekszy luz wiec trzeba troche naciągnąć, tak by nie przesadzić, bo można się zabić hamując na zakręcie:)Ja to ustawialem w warsztacie,gdzie mieli rolki do sprawdzania siły hamowania takiej jak na przegladzie, ja mam ABS wiec tak bardzo się nie przejmuje bo i tak kół z tyłu mi nie zablokuje.
 
 
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5765
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2009-06-28, 22:47   

sarni napisał/a:
ale po kilku latach tulejki które są na sprężynie przy korektorze wyrabiają się i powstaje wiekszy luz


Dokładnie. Zauważyłem to u siebie. Sprężyna dostała większego luzu i po kupnie auta tył w zasadzie nie hamował. Przód chamował dobrze, ale co z tego jak przednie koła blokowało a auto nie chciało i tak zwalniać. Potem zabrałem się za regulację tego. I tak jak kolega wyżej pisze, nie można przesadzać bo po pierwszej regulacji miałem tak że dojeżdżam do skrzyżowania (auto było lekkie bo w zbiorniku za wiele nie było) a tu słyszę że tył mi piszczy. Teraz wystarczy sobie pomyśleć co by się stało gdyby ktoś chciał hamować na przykład na zakręcie, a nie daj Boże byłoby jeszcze mokro.

Po poprawnej regulacji hamulce jakby ożyły na nowo. Siła hamowania zmieniła się drastycznie kiedy tył zaczął pracować.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
percevalle 
Super User



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: witek
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty tech.: 766
Miasto/Region: zamość/lubelskie


Wysłany: 2009-06-29, 00:03   

Podłączam się do postu: zauważyłem jakiś czas temu że zgubiłem tą sprężynke od korektora w mojej B3. Da sie taką spreżynke kupić, czy coś wiecej trzeba zmieniać? Nie odczułem jakoś zmiany siły hamowania :/ A może wogole wywalić korektor? hmm?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 18