Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Części Audi 80 Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[audi 80 b3 1.8 pm] problem z jazdą na PB pomocy>>  
Autor Wiadomość
tomeklipinki21 
Nowy Klubowicz


Silnik: pm
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gorlice\lipinki


Wysłany: 2009-06-21, 16:17   [audi 80 b3 1.8 pm] problem z jazdą na PB pomocy>>

Witam .Od pewnego czasu moje audi nie chce chodzić na PB problem polega na tym że , odpalam silnik i on odpala na kilka sekund i gasnie .A gdy odpale i wcisne gaz to wkreci się do 2000 i sie zadławi tak jak by nagle brakło paliwa i gasnie . dodam ze dołozyłem już tyle do tego audi i byłem już u każdego mechanika i każdu mówi co innego i słuchając każdego to wychodzi że musiał bym dołożyć około 1000zł i nie mam pewnosci że będzie ok . jesli ktos będzie w stanie pomóc to z góry bardzo dziękuje. Pozdrawiam.

Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj tagi.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
waldi23 
Audi 80 Fan



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 35
Skąd: Strzegom


Wysłany: 2009-06-21, 18:00   

Napisz co zrobiłeś (sprawdziłeś) przy układzie zasilania paliwem.tzn- pompka-filtr paliwa-itd.
_________________

 
 
tomeklipinki21 
Nowy Klubowicz


Silnik: pm
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gorlice\lipinki


Wysłany: 2009-06-21, 19:00   

wymieniłem: filtr paliwa ,kable ,świece ,kopółke ,palec ,gume pod gaznikiem , i nadal zero poprawy a i sprawdzałem cisnienie pompki i meczanik powiedział ze jest dobra a drógi mechanik się pytał jak ona była sprawdzana to powiedział ze nie tak się sprawdza pompke . i co wy na to ??

[ Dodano: 2009-06-21, 19:16 ]
a i dodam że wczesniej chodził jak mu się zachciało czyli tak że pare dni było tak jak powinno a czasem to pare godzin pochodził. a nieraz było tak ze gdy był zimny to było ok , a gdy sie zagrzał to zaczynał się dławic a nieraz odwrotnie gdy zimny to nie chodził a gdy się zagrzał to wtety chodził ale nie tak jak powinien ale jeszcze się dało jechac . a od wczoraj juz się nie da nawed 100 m przejechać. czekam na odpowiedzi.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
kardi21 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: aam
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: tomasz
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 235
Skąd: Zamość/lubelskie


Wysłany: 2009-06-21, 19:39   

U mnie padł ostatnio nastawnik przepustnicy(silnik krokowy)i bywało że nieraz zgasł albo miał różne obroty i się dławił i na początek to bym sprawdził. Ale ciężko konkretnie napisać co od razu,może napisz coś więcej...i niech się wypowiedzą też inni bardziej doswiadczeni posiadacze silników PM.
_________________
www.audi80.pl/80-b3-18-90km--vt31991.htm
 
 
 
tomeklipinki21 
Nowy Klubowicz


Silnik: pm
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gorlice\lipinki


Wysłany: 2009-06-21, 19:56   

to jest silnik 90 konny. od pewnego czasu chodził jak mu się zachce a od wczoraj objawy są takie jak pisałem przekrćzam stacyjke słysze pompke przez chwile . i odpalam silnik wskakóje na 1300 obrotów i po kilku sekundach obroty spadają aż silnik gasnie i tak w kółko . a gdy odpale i dodam gazu to wskoczy na 2000 i się zaczyna dławienie i gasnie . zapomniałem ze posiadam też LPG i na gazie chodzi dobrze .
 
 
waldi23 
Audi 80 Fan



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 35
Skąd: Strzegom


Wysłany: 2009-06-21, 20:32   

Skoro jeden mechanik sprawdził ci pompkę a drugi twierdzi że tak się jej nie sprawdza, to ja zacząłbym od pompki. Może faktycznie nie podaje prawidłowej dawki paliwa, jeśli na gazie jest OK.A jeśli jeździłeś bez paliwa w zbiorniku to się skończyła na bank.
_________________

 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
tomeklipinki21 
Nowy Klubowicz


Silnik: pm
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gorlice\lipinki


Wysłany: 2009-06-21, 20:42   

dodam ze zawsze odpalałem auto na bezynie i dopiero gdy silnik łapał temperature to dopiera przełączałem na lpg . a co do pompki to wydaje mi się ze jest dobra . tylko zaztanawiam sie nad tym co steruje dawką paliwa i wtryskiem ???
 
 
kardi21 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: aam
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: tomasz
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 235
Skąd: Zamość/lubelskie


Wysłany: 2009-06-21, 20:48   

pisałeś ze mierzyłeś ciśnienie paliwa i ile wyniosło?jak była sprawdzana?ale jak słychać syczenie na zapłonie to raczej jest dobra. a próbowałeś resetować komputer bo może coś musię stało i czyta nieprawidłowe dane? dawka jest regulowana przez potencjometr przepustnicy i niech ktoś poprawi jeżeli się mylę.
_________________
www.audi80.pl/80-b3-18-90km--vt31991.htm
 
 
 
tomeklipinki21 
Nowy Klubowicz


Silnik: pm
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomasz
Wiek: 29
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Gorlice\lipinki


Wysłany: 2009-06-21, 21:09   

mechanik sciągnoł przewód dopływowy założył na niego jakis czujni i kazał przekręcić zapłon i pokazał mu 4 atmosfery i powiedział że jest dobra i to wszystko. a na drugi dzien pojechałem do innego mechanika i zapytał się mnie jak było sprawdzane to cisnienie to powiedział tak jak wyżej pisałem a on powiedział że tak sie nie sprawdza . Powiedział ze cisnienie się sprawdza na zapalonym silniku . tylko ze ja sobie tak mysle ze jak on to może sprawdzić skoro silnik odpali tylko na pare sekund i gasnie .
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
kardi21 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: aam
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: tomasz
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 235
Skąd: Zamość/lubelskie


Wysłany: 2009-06-21, 22:28   

ciśnienie sprawdza się właśnie przez krótkie krecenie rozrusznikiem albo zapłonem bo wystarczy aby pompka zaczęła tłoczyć paliwo. sprawdz silnik krokowy:włącz zapłon,idz pod maske i pod obudowa filtra powietrza masz cięgienko z linką gazu,zaraz po prawej stronie masz grubszą śrube w gumowym kołnierzu,podnieś cięgienko i palcem wciśnij i puść szybko tą śrubę i masz usłyszeć podwójne pstryknięcie wtedu silniczek jest sprawny. u mnie było jedno pstryknięcie albo wcale a obroty wahały się od ok.300-2000 i potrafił zgasnąć.

[ Dodano: 2009-06-22, 22:29 ]
Ale w sumie jak na lpg ok masz to skontroluj też filtr piliwa...
_________________
www.audi80.pl/80-b3-18-90km--vt31991.htm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



felgi samochodowe

Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14