Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Opinie - Audi A4 B5 99 -00 2,5 V6 TDI Limo  
Autor Wiadomość
grinch 
Władca pierścieni


Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty tech.: 698


Wysłany: 2009-08-10, 18:05   Opinie - Audi A4 B5 99 -00 2,5 V6 TDI Limo

.. Panowie mam pytanie
Chodzi mi o opinie na temat Audi A4 B5 rocznik 99 -2000 wersja poliftingowa :D
Z silnikiem 2,5 V6 TDI jak to wygląda z utrzymaniem finansowym tego auta, chodzi o części
(zawieszenia, silnik, hebelki) czy są to bardzo kosztowne wymiany itp ?

... I jak to jest w końcu z tym silnikiem 2,5 V6 chodzi mi tylko i wyłącznie o wersje po lifcie wiem że początkowe wersje to padaki a jak jest z tymi po lifcie i z tym silnikiem.

... Chodzi mi głównie o opinie tych osób które miały te auta i wiedzą coś na ten temat lub tym podobne, a opinie że ktoś kiedyś coś mówił to proszę sobie zostawić dla siebie.


... Z góry dzięki i Pozdro <piwo>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
mrozoo 
Władca pierścieni



Silnik: AVF
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Roberto
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 625
Miasto/Region: Dąbrowa Białostocka


Wysłany: 2009-08-10, 18:55   

Grinch nie pchaj sie w ta V-ke, przyblizony koszt walkow to okolo 3 tysie. Jak juz cos to bierz V-ke po 2003r, poprawili smarowanie walków i nie padają tak masakrycznie jak przed poprawka. Koszt rozrzadu w zaleznosci jakie masz dojscie i na jakich czesciach to 1000-1500zl + robocizna. Moj znajomy ma wlasnie a4b5 po lifcie w 2.5 tdi v6 i juz raz mial awarie ukladu smarowania;/ Nie znam szczegolow ale kupe kasy wlorzyl w ten motor...
Wg mnie lepszym wyborem bylo by 1.9 TDI 110km albo AJM PD 115 <ok>
_________________
http://www.audi80.pl/mroz...327.htm#273829] Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
grinch 
Władca pierścieni


Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty tech.: 698


Wysłany: 2009-08-10, 18:57   

mrozoo napisał/a:
Grinch nie pchaj sie w ta V-ke, przyblizony koszt walkow to okolo 3 tysie. Jak juz cos to bierz V-ke po 2003r, poprawili smarowanie walków i nie padają tak masakrycznie jak przed poprawka. Koszt rozrzadu w zaleznosci jakie masz dojscie i na jakich czesciach to 1000-1500zl + robocizna. Moj znajomy ma wlasnie a4b5 po lifcie w 2.5 tdi v6 i juz raz mial awarie ukladu smarowania;/ Nie znam szczegolow ale kupe kasy wlorzyl w ten motor...
Wg mnie lepszym wyborem bylo by 1.9 TDI 110km albo AJM PD 115 <ok>


... A kto mówi że ja się będę w to pchał 8-)
_________________
Audi Turbo bez quattro...
8L Turbo :P
 
 
mrozoo 
Władca pierścieni



Silnik: AVF
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Roberto
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 625
Miasto/Region: Dąbrowa Białostocka


Wysłany: 2009-08-10, 19:02   

trzeba na innych forach przewertowac od kiedy poprawili ten motor, ale obilo mi sie o uszy ze to 2003r. Ja bym unikal tej motorowni. Chyba ze R5 2.5 TDI w a6c4 :mrgreen:
_________________
http://www.audi80.pl/mroz...327.htm#273829] Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
benek77 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Mariusz
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty tech.: 208
Miasto/Region: Gdynia


Wysłany: 2009-08-11, 10:43   

Opinii na temat tych silników jest tyle ilu jest ich użytkowników, znajomy ma takowe Audi A4 i na silnik nie narzeka, natomiast przeklina sprzęgnięty z tym silnikiem automat tiptronic, dużo zależy od tego kto użytkował auto, jak często zmieniał olej i najważniejsze czy rozrząd wymagał już ingerencji czy wszystko jeszcze przed nowym właścicielem. Jest to silnik o podwyższonym ryzyku podczas zakupu, ale z punktu widzenia jazdy jest bardzo przyjemny, ciekawy dźwięk, przyzwoite osiągi, zazwyczaj niższa cena zakupu, ale i nieco sporawe zużycie paliwa. Silniki, których oznaczenia zaczynają się na "B" mają już poprawiony rozrząd, ale nie powiedziałbym że te zmiany wyleczyły ten silnik całkowicie, druga sprawa, że takich silników nie było w B5, a dopiero w B6.
_________________
Audi 80 B4 => http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=17387

Volkswagen Passat B5 => http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=85273

 
 
 
WOJTEK26 


Silnik: dci
Typ: L3
Nadwozie: Kombi
Imię: Wojtek
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty tech.: 3907
Miasto/Region: Jelenia Góra


Wysłany: 2009-08-12, 08:45   

Powiem tak wałki,krzywki i popychacze do V6 TDI mam na stanie bo to schodzi wiec cos w tym jest, spotkałem sie tylko z paroma autami ze przy przebiegu 200 i wiecej wałki były w dobrym stanie, ale spotkałem sie róniez ze w autach po 2003roku tez wałki leciały. Jezeli stac kogos zeby zapłacic za wym rozrzadu 5 tys to moze kupowac takie autko i bedzie jeździł długo i bez awaryjnie chyba ze poleci pompa wtryskowa bo tez lubią.
_________________


Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Nowy nabytek Laguna PhIII grandtour
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
labek 
Audi 80 Spec



Silnik: 18Tq
Typ: B5
Nadwozie: AVANT
Imię: Grzesiek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty tech.: 349
Miasto/Region: Polska


Wysłany: 2009-08-12, 13:15   

W 2.5 TDI zapomnij też, że diesle mało palą <ok>
_________________
AlosKnownAs marwins

Tato ten samochód jest zepsuty?
-Nie synku to diesel.

SOLD!
http://audicoupe.sol.pl/g...bumName=album68
 
 
 
grinch 
Władca pierścieni


Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty tech.: 698


Wysłany: 2009-08-12, 13:19   

... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:
_________________
Audi Turbo bez quattro...
8L Turbo :P
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
siwusek216 
Władca pierścieni



Silnik: ABC
Typ: 8G
Nadwozie: Cabrio
Imię: Marcin
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty tech.: 523
Miasto/Region: Myslowice


Wysłany: 2009-08-12, 13:20   

labek napisał/a:
W 2.5 TDI zapomnij też, że diesle mało palą <ok>


Dokładnie średnio 9-10L. Jeszcze nie podoba mi się zestopniowanie skrzyni biegów(manualnej) przełożenia są za krotki jak na taka moc i jazda przypomina jazdę busem.
_________________
Moja furka:

http://www.audi80.pl/b4-c...ele-vt10208.htm
 
 
 
B4ME 
Audi 80 Mastah



Silnik: ALH
Typ: FL
Nadwozie: Vario
Imię: Konrad
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty tech.: 132
Miasto/Region: WROCLAW/ZĄBKOWICE


Wysłany: 2009-08-13, 10:24   

grinch napisał/a:
... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:


A z tego co pamietam w B5 po lifie był silnik bardzo podobny do AFN'a z takimi samymi parametrami o symbolu AVG
_________________
Nowy projekt: "Blue Vario'(r)"

Mój tURBOpIERDEK (Były)
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=18374
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
grinch 
Władca pierścieni


Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty tech.: 698


Wysłany: 2009-08-13, 11:23   

B4ME napisał/a:
grinch napisał/a:
... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:


A z tego co pamietam w B5 po lifie był silnik bardzo podobny do AFN'a z takimi samymi parametrami o symbolu AVG


... hehe Kondziu Ty żyjesz <ok> Wiem wiem Panowie 2,5 odpada szit i tyle :P
PS: Ty byś w końcu odpisał na tego PW którego Ci wysłałem kilka miesięcy temu :P
_________________
Audi Turbo bez quattro...
8L Turbo :P
 
 
goldi j51 



Silnik: AFN+
Typ: B5
Nadwozie: Avant
Imię: Jarek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty tech.: 2653
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2009-08-13, 19:27   

115KM na pompo wtryskiwaczach był od 99 roku ale i też był AFN 110KM do 2000 tyś roku
_________________
Moje autko goldi j51
http://www.audi80.pl/nowy...7892.htm#292913 a tu 80 tka
http://www.audi80.pl/nowy...emat-vt8552.htm

Jest

A4 1.9 tdi AFN 110+coś tam KM AVANT
i A4 b5 1.8 125 KM Sedan
Było audi 80 B3 1.6 PP 70KM
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17