Strona główna



 Ogłoszenie 
pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[b2 1.6 td] koszt remontu silnika  
Autor Wiadomość
Jurek666 
Audi 80 Fan



Silnik: TD
Typ: B2
Nadwozie: Sedan
Imię: Filip
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno


Wysłany: 2009-10-06, 16:39   [b2 1.6 td] koszt remontu silnika

tak jak w temacie może już jakiś użytkownik robił to i wie jaka jest cena +/-

mam na myśli
-nowe pierścienie
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelki

[ Dodano: 2009-10-06, 16:41 ]
pytam ponieważ mi dzisiaj auto paliło na 3 baniaki i olej zaczoł wyciekać zpod głowicy (stan oleju jest dobry ponad połowe
_________________
Mój dziadek :-D :-D :-D
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Vision 
Super User



Silnik: mTDI
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: ???
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 990
Skąd: warszawa


Wysłany: 2009-10-06, 16:46   

Jurek666 napisał/a:
mam na myśli
-nowe pierścienie
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelki

- ok 250
- ok 120
- 50
- tarcza czy komplet , regeneracja tarczy na Luk ok 70 PLN
- pojecie względne , pod głowicę metalowa 80-90 , uszczelniacze zaworów ok 20PLN , wałek 20 , pokrywa zaw. od 30-70 zależy , korba 20
i to jest Szwedzki remont ;-)
_________________
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
Ostatnio zmieniony przez Vision 2009-10-06, 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawek88yo 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: Sławek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 391
Skąd: Dąbrowa Tarnowska


Wysłany: 2009-10-06, 16:49   

+ inne koszta które dojdą podczas prac

ja robiłem u siebie w tdi remont i na razie 2 tys mnie to wyszło a gdzie tu do końca :P :P
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Jurek666 
Audi 80 Fan



Silnik: TD
Typ: B2
Nadwozie: Sedan
Imię: Filip
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno


Wysłany: 2009-10-06, 16:50   

sprzęgło komplet i planowanie full z uszczelniaczami i resztą

[ Dodano: 2009-10-06, 16:52 ]
slawek88yo, pocieszający jesteś :-P
_________________
Mój dziadek :-D :-D :-D
 
 
 
Vision 
Super User



Silnik: mTDI
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: ???
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 990
Skąd: warszawa


Wysłany: 2009-10-06, 16:54   

Jurek666 napisał/a:
sprzęgło komplet i planowanie full z uszczelniaczami i resztą
musisz sam sprawdzić to , pewnie ok 500 a jak głowa popękana prowadnice i zawory to i 1000 będzie mało więc dobrze się zastanów

[ Dodano: 2009-10-06, 17:00 ]
slawek88yo napisał/a:
ja robiłem u siebie w tdi remont i na razie 2 tys mnie to wyszło a gdzie tu do końca :P :P
ja bym za tyle nie naprawiał , lepiej kupić za połowę tego słupek

[ Dodano: 2009-10-06, 17:07 ]
Jurek666, zastanów się dobrze bo do 1000 to słupek TDI kupisz zakładasz swoje graty i jazda i to by było coś , mogę taki swap wykonać ;-)
_________________
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
 
 
slawek88yo 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: Sławek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 391
Skąd: Dąbrowa Tarnowska


Wysłany: 2009-10-06, 17:26   

Cytat:
ja bym za tyle nie naprawiał , lepiej kupić za połowę tego słupek


kupiłem i okazało się ze wał do szlifu i turbo do roboty wiec aby nie sprzedawać tego i nie pchać się w następne koszty bo kto wie co siedzi w środku zrobiłem kapitalke temu silnikowi co kupiłem
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Vision 
Super User



Silnik: mTDI
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: ???
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 990
Skąd: warszawa


Wysłany: 2009-10-06, 17:47   

slawek88yo napisał/a:
kupiłem i okazało się ze wał do szlifu i turbo do roboty wiec aby nie sprzedawać tego i nie pchać się w następne koszty bo kto wie co siedzi w środku zrobiłem kapitalke temu silnikowi co kupiłem
to pechozol aż tak trafić , albo ktoś winduje koszta i usterki , a to wygląda na pompę oleju
_________________
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
Ostatnio zmieniony przez Vision 2009-10-06, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawek88yo 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: Sławek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 391
Skąd: Dąbrowa Tarnowska


Wysłany: 2009-10-06, 17:49   

nigdy nie wiadomo co w silniku tak naprawdę siedzi jak na własne oczy się nie sprawdzi ale nie róbmy oftopa
 
 
 
Jurek666 
Audi 80 Fan



Silnik: TD
Typ: B2
Nadwozie: Sedan
Imię: Filip
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno


Wysłany: 2009-10-06, 22:09   

jak narazie główne plany to
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelka
_________________
Mój dziadek :-D :-D :-D
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
bobsley6 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 200


Wysłany: 2009-10-08, 10:06   

Głowica komplet z docieraniem zaworów itd około 300 zł jesli dojdą do wymiany prowadnice i zawory to koszty wzrosną do około 500 zł.
Koszt czesci tzn panewek i panwi głownych, uszczelniaczy , uszczelek, śrub itd to koszt około 1500 zł . Sprawdzenie bloku i ewentualne tulejowanie na wymiar nominalny to koszt około 250-300 zł za tuleje.
Szklanki do głowicy to koszt 25 zł za sztuke.
Sprzegło komplet około 500 zł.
Oleje i plyny tez kosztują. 10W40 4 litry około 100 zł , koncentrat Febiego (płyn chłodniczy) około 32 zł za 1,5 l.
Benzyna lub rozcienczalnik ekastrakcyjny koszt za 10l około 55-60 zł.
Turbo regeneracja koszt około 600-800 zł.
To chyba wszystkie rzeczy. Aha i jesli nie robisz sam to dolicz sobie 800-1000 zł za zrobienie tego wszystkiego.
 
 
 
flgmnft 
Audi 80 Spec



Silnik: ABC
Typ: b4
Nadwozie: AvantQ
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 344
Skąd: Bielsko-Biała


Wysłany: 2009-10-08, 11:50   

Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy warto? Bo jesli masz zamiar pojezdzic samochodem pol roku jeszcze to mysle ze nie ma sensu sie bawic w remont, tylko kupic jakis silnik na szrocie i wsadzic. Bedzie na bank lepszy niz masz.
 
 
 
Jurek666 
Audi 80 Fan



Silnik: TD
Typ: B2
Nadwozie: Sedan
Imię: Filip
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 39
Skąd: Krosno


Wysłany: 2009-10-08, 14:44   

no właśnie się zastanawiam też nad takim rozwiązaniem ale najpierw wydre silnik i zobacze co potem bo normalnie z tego silnika nie było żadnego wycieku oleju co mnie zdziwiło jak na taki przebieg
_________________
Mój dziadek :-D :-D :-D
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
bobsley6 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 200


Wysłany: 2009-10-08, 14:50   

A ja uważam, ze nie ma sensu kupno starego motoru. Dlatego ze mozna sie niezle naciąć, a znając mentalność ludzi do dbałości o własne auta, to nie wierze w to, ze jakis motor ktory stoi 3 lata na szrocie zadowoli mnie w 100 % .
 
 
 
spiczi 
100 % Klubowicza



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 1988
Skąd: RBR/RZ


Wysłany: 2009-10-09, 18:14   

Jurek666 byłem dziś na szrocie w brzozowie i jest b2 w dość ładnym stanie (ja bym tekiej nie wyzłomował) z TD (silnik ma oznaczenie CY), pytałem gościa i mówił że turbina siadła ,a reszta niby ok. Pytałem o cene za silnik i jest dośc atrakcyjna. Jeśli masz turbo wdobym stanie, to może warto się zastanowić? O cene pytaj na PW.
_________________
Salon światła LED - Rzeszów ul. Torowa 2

Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
 
 
 
trepek 



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2948
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2009-10-09, 19:00   

A jak nie posiadasz turbiny to mrozoo ma T3 do sprzedania.
_________________
Aluminiowy traktorek: http://www.audi80.pl/topi...4302.htm#988219

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z
A4 B5 1.9 TDI 90KM@133KM

Jest:
A2 1.4 TDI 90KM
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga



felgi samochodowe

forum audi a6 forum audi 80
katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15