Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.6 td CY] Zły kąt wtrysku? Kopci  
Autor Wiadomość
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-06-30, 18:23   [B3 1.6 td CY] Zły kąt wtrysku? Kopci

Witam.
Po remacie audi kopci i tak jakby przerywa lekko, nie mam zegara żeby ustawić kat wtrysku.
Próbowałem ustawić kąt na słuch ale albo przerywa albo głośno chodzi i cały czas kopci.
W aucie została splanowana głowica, nowe gumki, nowe szklanki, nowe końcówki wtrysków i pompa z innego audi.
Może ktoś się wypowie coś na temat załączonego filmiku.
http://youtu.be/VeZZEcvUkSs
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: MK
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty tech.: 2003
Miasto/Region: RBR-brzozów


Wysłany: 2012-06-30, 23:04   

Rozrząd jest dobrze złóżony?, na znaki? Pompa w popszednim aucie pracowała prawidłowo? Podjedź do speca od diesli, ustawienie kąta to koszt koło 50zł.
_________________
<regulamin> Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
Audi 80 B3 1.6D sprzedane :-( => następca :-) Passat B4 1.9TDI sedan i Passat B3 1.6TD sedan
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-07-01, 08:09   

Tak rozrząd ok wszystko na zero tylko na kole zamachowym zero chowa się trochę pod tym wycięciem. Ale inaczej nie da rady założyć. Pompa pracowała w tamtym aucie ale kopciło na czarno, myślę dlatego ze wtryski lały.
 
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-07-01, 09:47   

Popraw rozrzad tak jak ma byc napewno sie da. Na pompie i na obudowie rozrzadu od strony pompy masz znaki to jest domyslne ustawienie kata wtrysku ustaw na to i wtedy albo milimetr w prawo albo w lewo az bedzie ok. Znak na obudowie to taka wypukla kreska a na pompie na pewno zobaczysz.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-07-01, 10:14   

Rozrząd jest u mnie tak jak na foto zaznaczony na czerwono jak przestawię o jeden ząbek to jest tak jak na niebiesko.
 
 
 
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: MK
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty tech.: 2003
Miasto/Region: RBR-brzozów


Wysłany: 2012-07-01, 11:57   

Coś mas źle. Da się ustawić dokładnie żeby 0 było przecięte w połowie. Zbiłeś koło na wałku rozrządu? Jeśli pompa nie pozwala na regulacje to ją popuść żeby była ruchoma troche i ustaw rozrząd na znaki (0 na kole zamachowym, śruba włożona w otwór w kole pompy wtryskowej i zablokowany wałek rozrządu), odkręć napinacz , mocowanie pompy i koło na wałku rozrzadu). Pokreć rozrządem 2 razy (ręcznie) i sprawdź czy znaki sie zgadzają i czy pasek dobrze napięty. Jak dobrze to odpal auto i wyreguluj pompe. Jak coś nie jest ok, to od nowa ustawiaj rozrząd.
_________________
<regulamin> Nie spamuj, używaj opcji szukaj.
Audi 80 B3 1.6D sprzedane :-( => następca :-) Passat B4 1.9TDI sedan i Passat B3 1.6TD sedan
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-07-01, 12:05   

Zeby ustawic ideolo, ustaw 0 na wale zablokuj pompe, zablokuj walek i zakladaj rozrzad zaczynajac od walka rozrzadu -> napinacz -> wal ->pompa wtryskowa. Jak ci sie nie zgra wszystko po dwoch obrotach walu na zero zablokuj wszystko jeszcze raz ustaw na zero i poluzuj kolo walka rozrzadu bo z tego co pamietam w 1.6td na kole walka rorzadu nie ma klina, wiec tam moze byc zle przykrecone tylko i wylacznie.
 
 
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-07-01, 12:23   

Tak ściągałem koło wałka rozrządu. Robiłem tak ustawiałem 0, wałek i pompa zablokowane a koło wałka rozrządu poluzowane żeby mogło się swobodnie obracać. Zakładałem zaczynając od rolki potem koło wałka i pompa, napinałem pasek i dokręcałem kolo wałka rozrządu. Co bym nie zrobił zawsze 0 mi tak wychodzi. :/
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-07-01, 15:01   

Wal przestawia ci sie przy napinaniu. Sprobuj w druga strone najpierw wal i trzymaj pasek zeby przylegal do zebow kola pozniej pompa wtryskowa i tak dalej, niech ci ktos pomoze blokujac wal jakas lyzka na kole zamachowym, dodatkowo mozesz wbic 4 i trzymac hamulec wtedy wal nie powinien sie przestawic, bo blokad pewnie nie masz? ;-)
 
 
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-07-01, 15:47   

Nom i własnie sprawdziłem rozrząd i jest ok, 0 przecięte. Jeszcze kręciłem katem wtrysku i za uwarzyłem ze słabo wkręca się na obroty i schodzi z obrotów. Silnik szybko sie grzeje i czym bardziej przyspiesze kat tym glosniej chodzi i mniej kopci. Dodam jeszcze ze osluchalem stetoskopem przewody wtryskiwczaczy, na 1 i 4 Cyl. jest ladne cyk cyk cyk... natomiast na 2 i 3 jedno buuuuuu. Jeszcze jak zimny odpala z pol obrotu, a jak cieply 5x musi obrucic zanim zapali.

No własnie wróciłem z garażu i okazało się pompa umarła po założeniu drugiej hula :)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2012-07-03, 17:59   

Trzeba bylo od razu napisac ze na cieplym zle pali, w mojej pompie bylo to samo nie bylo mocy i tak jak by nie dalo sie ustawic kata wtrysku.
 
 
berthold 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: amf
Typ: a2
Nadwozie: audia2
Imię: berti
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty tech.: 190
Miasto/Region: ruda śląska


Wysłany: 2012-07-06, 11:08   

Fighter001 napisał/a:
Trzeba bylo od razu napisac ze na cieplym zle pali, w mojej pompie bylo to samo nie bylo mocy i tak jak by nie dalo sie ustawic kata wtrysku.


ktoś pisał o zwiększeniu ciśnienia wewnętrznego pompy wbijając o 1-2 mm ten trzpień przy kole pasowym może to by cosik pomogło
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
neoxpl 
Audi 80 Mastah



Silnik: SB
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty tech.: 114
Miasto/Region: DLB


Wysłany: 2012-07-06, 13:41   

Raczej nie i tak pompe przeznaczylem na czesci, moze cos sie przyda. Teraz jest pompa od SBka i ladnie smiga.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15