Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.6TD] czujniki cisnienia oleju  
Autor Wiadomość
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 11:00   [B3 1.6TD] czujniki cisnienia oleju

Witam, otoz pali mi kontrollka cisnienia oleju od czujnika ktory odpowiedzialny jest za mierzenie cisnienia na wolnych obrotach. i jak to jest z tmyi czujnikami ktory to? mam dwa czujniki jeden nieoryginalny jakis czarny, ten czarny jest nizej i jest podlaczony do kabelka z sama kontrolka bez bzyczka i to wlasnie on mi sie pali, drugi czujnik jest podlaczony wyzej jest koloru bialego i jest podlaczony do kontrolki z bzyczkiem. odlaczylem kabelek podlaczylem go prosto do masy zeby sprawdzic ktory sie pali, i pali sie ten czarny bez bzyczka i zapala sie on na wolnych obrotach. ale ktos mi powiedzial ze ten wyzej ten bialy ktory u mnie jest podlaczony do kabelka z bzyczkiem jest od wolnych a nie ten czarny. tam gdzie ten czarny powinien byc czujnik ktory zalacza sie powyzej 2tys obrotow tak? jednak u mnie jest tam czarny czujnik ktory zalacza sie na wolnych obrotach z sama kontrolka. juz nie wiem ktory czujnik ktory kabelek itd. wszystko pop.... i zaczynam sie zalamywac...;x pomoze ktos?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 2005
Skąd: RBR-brzozów


Wysłany: 2011-11-21, 13:03   

Ile masz czujników oleju? 2 przy podstawie filtra i tyle? nie masz z tyłu głowicy jeszcze jednego czujnika?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 13:17   

nie, z tylu glowicy idzie jedynie waz do nagrzewnicy.
 
 
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 2005
Skąd: RBR-brzozów


Wysłany: 2011-11-21, 14:18   

jakie masz kolory czujników? jeden powinien być szary, a drugi nie pamiętam <osohozi> ale sobie przypomne

na tym szary powinno byc napisane ~0.9bara a na tym drugim 0,3 bara.

od brzęczka jest ten szary i działa powyzej 2tys obr (załącza się brzęczek i miga kontrolka oleju), ten drugi uruchamia tylko samą kontrolke
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 14:48   

Wiec tak. dwa czujniki bialy albo szary? jest podlaczony do kabelka z bzyczkiem i kontrolka jest wyzej od tego drugiego. drugi czujnik jest czarny ( nieoryginalny) i jest z kabelkiem bez bzyczka,Znajduje sie nizej od tego bialego/szarego i to wlasnie on mi sie zalacza na biegu jalowym i jak dodaje leciutko wiecej gazu powiedzmy 50 obrotow to gasnie, to zalezy jak lezy raz zgasnie syzbciej raz mniej. jest czarny wiec chyba jest na duze cisnienie? tak? ale na beigu jalowym to powinienem kupic chyba czujnik 0,3 bar ktory bylby szary/bialy.
 
 
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 2005
Skąd: RBR-brzozów


Wysłany: 2011-11-21, 15:33   

Snafu napisał/a:
W podstawie filtra masz 2. Ten górny wskazuje niski poziom ciśnienia, poniżej 0.3bar otwiera obwód. Jak zdejmiesz kabelek i dasz go do masy powinna zapalić sie kontrolka oleju.

Ten na dole to czunik to od dynamicznego kontrolu ciśnienia oleju. Jeżeli ciśnienie spadnie poniżej 0.9bar przy ok 2 tys obrotów zaczyna migac kontroka i włącza sie buzer. Czujnik ten działa na zwarcie. Jak odłączysz kabelek, zostawisz go lużno i sie przejedizesz to zobaczysz :)



szary jest od zbyt niskiego cisnienia przy obrotach min 2tys
a niebieski od niskiego cisnienia na wolnych obrotach.


z informacji z etki wygląda że czarny jest na 1,4bara i nie powinno go być w SB
:arrow: http://vagcats.info/base/au/3/968/111/9/15375

Wykręć czujniki i zobacz co na nich masz napisane. Ma być 0,9 na szarym i 0,3 na tym drugim (ja mam 1,9tdi i mam niebieski )
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 15:53   

niebieski dzisiaj pan w sklepie patrzal i tez ma chyba 1.4 bara tak?

Jutro juz wykrece ten bial;y i zoabcze ile ma... bo dzis do kurcze zbey go wykrecic to waz od chlodnicy oleju trzeba odlaczac bo dojscia nie ma...a nieprzygotowany jestem na to...:) no strona fajna ale nic z niej nie rozumiem.
 
 
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: SB1Z
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1409
Skąd: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2011-11-21, 18:03   

Jeden czujnik to na 100% 0,3 bara, drugi nie pamiętam na jakie był ciśnienie :roll:
Oba siedzą w podstawie filtra oleju, przynajmniej tak jest w silniku SB.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 18:23   

bankowo jest 0,3 i 0,9 tylko w ktorym miejscu one powinny byc i do ktorego kabelka podlaczone, czy z bzyczkiem czy nie?
 
 
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: SB1Z
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1409
Skąd: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2011-11-21, 18:48   

0,3 bar gasi kontrolkę ciśnienia oleju po rozruchu silnika, zatem drugi musi iść do "bzyczka"
Masz Auto Check ?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 18:55   

czyli kabel z bzyczkiem idzie do tego czujnika ktory czuwa nad cisnieniem powyzej 2tys obrotow, dobrze rozumiem?
co to jest autocheck? szukalem na wikipedi i nie znalazlem
 
 
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: SB1Z
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1409
Skąd: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2011-11-21, 21:55   

Najprawdopodobniej tak. Masz silnik SB, RA, czy może CY ? A może to jeszcze co innego ? Podaj typ silnika, będzie nieco łatwiej, bo między tymi Turbo D są drobniutkie różnice, ale jednak są. A co do Auto Check, to wpisz w forumową szukajkę i powinieneś coś ciekawego znaleźć :-) Szukaj też jako AC lub ACBC, AC/BC <ok>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
enussss
Audi 80 Mastah


Silnik: 1.6
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 119


Wysłany: 2011-11-21, 22:20   

1.6 TD SB:) nie nie mam autochecka
 
 
pawelrybak15 
100 % Klubowicza
nervus pospolitus



Silnik: SB1Z
Typ: B3
Nadwozie: Se/Va
Imię: -------
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1409
Skąd: Miasto


1989 Audi 80
Wysłany: 2011-11-21, 22:30   

No to jak SB to to samo co mój. Czujnik 0,3 bar to czujnik od gaszenia kontrolki oleju po odpaleniu silnika, natomiast ten drugi musi iść do tego drugiego przewodu z jak to nazwałeś "bzyczkiem" Podłącz to tak i sprawdź co się dzieje.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
spiczi 
sentyment do audi



Silnik: ALH
Typ: G4
Nadwozie: Varian
Imię: krzysiek
Pomógł: 66 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 2005
Skąd: RBR-brzozów


Wysłany: 2011-11-22, 09:15   

sprawdziłem w TDI i działa to tak:

odpalasz auto i jednym z kabli dotykasz do masy (dobre połączenie) i zaczyna migać tylko kontrolka oleju. U mnie ten kabel jest podpięty do czujnika niebieskiego (0,3bara)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 22