Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8 PM+lpg] brak wolnych obrotów  
Autor Wiadomość
maniek_s122 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 25


Wysłany: 2008-05-25, 07:37   [B3 1.8 PM+lpg] brak wolnych obrotów

Problem jest następujący. Gdy silnik się porządnie nagrzeje zawieszają się obroty na 2000. Sytuacja powtarza się zarówno na Pb jak i na gazie. Gdy silnik jest zimny wszystko jest w normie. Czy to może być wina silnika krokowego? Jeśli tak to czemu szwankuje zawsze gdy jest rozgrzany? A może jest to wina czujnika temperatury? Dodam że po zawieszeniu obrotów sytuacja się stabilizuje po ostygnięciu silnika. Może ma ktoś numery czujnika temperatury bo chyba od niego zacznę.
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
pavik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 35
Skąd: Lubartów, okolice


Wysłany: 2008-05-25, 15:18   

Zacznij od czujnika. Ale ja stawiam na silniczek. On odpowiada za sterowanie ssaniem i pewnie zawiesił się w pozycji włączonego ssania. Czyli jak silnik jest zimny to chodzi normalnie bo ma zwiększoną dawke paliwa, Natomiast jak sie nagrzeje to silniczek krokowy powinien zmniejszyć dawke paliwa(wyłączyć ssanie). U Ciebie tak się nie dzieje więc silnik cały czas pracuje na ssaniu. A nie zwiększyło Ci się spalanie?

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
 
 
maniek_s122 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 25


Wysłany: 2008-05-26, 16:40   

No tak tylko że to czujnik temperatury podaje sygnał o tym że to ssanie jest niepotrzebne bo silnik już jest rozgrzany i na jego podstawie krokowiec ustala wolne obroty. Jeżeli czujnik złe podaje sygnał to może powodować takie anomalia jakie istnieją. Mi się wydaje że dopóki samochód jest zimny to czujnik pracuje normalnie a ze wzrostem temperatury zaczyna przekłamywać. Ale oczywiście mogę się mylić
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
pavik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 35
Skąd: Lubartów, okolice


Wysłany: 2008-05-26, 22:01   

Dlatego zacznij od sprawdzenia czujnika. A krokowca można wstępnie sprawdzić wzrokowo, czy pracuje czy nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16