Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pamaku Tarcze, hamulce radio LED
Autoserwis Skrzynie biegów Regeneracja Układy wydechowe Układy hamulcowe Radio samochodowe Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8 PM] regeneracja amortyzatorów przednich  
Autor Wiadomość
minia17 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty tech.: 21


Wysłany: 2009-05-04, 16:24   [B3 1.8 PM] regeneracja amortyzatorów przednich

witam

czy orientujecie się czy ktoś regeneruje amortyzatory przednie do tego modelu, ewentualnie czy czy można kupić zestaw naprawczy tj. oringi. Wiem że mało kto teraz regeneruje tą częśc ale po przeczytaniu niezliczonej ilości postów jestem trochę sceptycznie nastawiony do wymiany wkładów w McPhersonie. Z tego co wyczytałem to pojawiają się jakieś dziwne stuki tzw. kartofelki. I rzeczywiście po włożeniu do ojca samochodu tak się stało, dlatego chciałbym uniknąc tego w mojej audi. Czy
macie jakies rady i patenty na uniknięcie tego zjawiska czytałem że niektórzy dorabiają jakieś grzybki ppodkładki gumowe dolewają 50 gr oleju...a może jednak jakieś dobre zamienniki Boge etc. Ratujcie bo nie mam pomysłu.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
chybo101 
Super User



Silnik: AAH
Typ: 8B
Nadwozie: Coupe
Imię: Łukasz
Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty tech.: 872
Miasto/Region: Chotomów


Wysłany: 2009-05-04, 16:32   

Tu masz temat o regeneracji ,a w nim linka do stuków w zawieszeniu czyli "temat rzeka"
http://www.audi80.pl/all-...row-vt28421.htm
_________________
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK
 
 
 
minia17 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty tech.: 21


Wysłany: 2009-05-04, 17:13   

czytałem i ten post niestety mało konkretów moim zdaniem wlewanie oleju bez wymiany simmeringu to jazda na krótką metę ale może sie mylę
 
 
myster 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: 1z++
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: ***
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty tech.: 387
Miasto/Region: mragowo


Wysłany: 2009-05-04, 17:33   

minia17 napisał/a:
czytałem i ten post niestety mało konkretów moim zdaniem wlewanie oleju bez wymiany simmeringu to jazda na krótką metę ale może sie mylę


po mojemu wymiana samych uszczelniaczy na dluzsza mete nie ma sensu poniewasz uzywane amory dostaja luzow poprzecznych to raz tlok,sworzen, i cylinder sa juz jakims stopniu porysowane itp. a co najwazniejsze tak jak ja usiebie sie przygladalem nie ma mozliwosci rozebrania wkladu amora gdys sa zagniatane.a nie tak jak np w golfie zabezpieczene nakretka. to moje zdanie a zrobisz jak chcesz ;-) . pozdro
_________________
JVC kd sh 909r
μ-Dimension RM V41
Dego PO-650
RE Audio SR-10 D2
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2009-05-04, 18:08   

Po co kombinowac skoro mozna kupic nowe przeciez nie kosztuje to 1000 zl. A jak sie umiejetnie zamontuje to nic nie bedzie stukac, wazne zeby nalac troszke oleju do McPersona. Ja u siebie sam wymienialem na monroe i nic nie stuka no i dziur nie czuc tak jak kiedys. :lol:
 
 
minia17 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty tech.: 21


Wysłany: 2009-05-04, 19:46   

ole konkretnie wlać tego oleju i czy to ma byc zwykły olej silnikowy? A może dotoczyć jakieś pierścienie gumowe tak aby zlikwidować luz poprzeczny wkladu amortyzatora?
 
 
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5764
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2009-05-04, 19:53   

minia17 napisał/a:
to ma byc zwykły olej silnikowy?


Nie, powinien to być jakiś olej hydrauliczny o ile się nie mylę.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
paluś 
Audi 80 Mastah


Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Limmou
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty tech.: 106
Miasto/Region: pszczyna


Wysłany: 2009-05-04, 20:07   

kolego taka reanimacja raczej na nic sie nie zda, kupic lepiej wklady z sachsa i bedzie po klopocie :mrgreen:
_________________
TY TY I TYLKO TY, JESTEŚ MOJĄ DAMĄ

.............A U D I.....................
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
myster 
Rodem z Ingolstadt?


Silnik: 1z++
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: ***
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty tech.: 387
Miasto/Region: mragowo


Wysłany: 2009-05-04, 20:29   

minia17 napisał/a:
ole konkretnie wlać tego oleju i czy to ma byc zwykły olej silnikowy? A może dotoczyć jakieś pierścienie gumowe tak aby zlikwidować luz poprzeczny wkladu amortyzatora?


kolego uwierz ta operacjia nie warta jest zachodu. I tak jak mowilem nie dasz rady wkladu otworzyc no chyba ze go przetniesz i pozniej zespawasz.
_________________
JVC kd sh 909r
μ-Dimension RM V41
Dego PO-650
RE Audio SR-10 D2
 
 
 
Fighter001 
Władca pierścieni



Silnik: ASZ
Typ: A3
Nadwozie: HATCH
Imię: Mariusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 549
Miasto/Region: Wrocław


Wysłany: 2009-05-04, 21:15   

Reanimacja amortyzatora mija sie z celem bo i tak nie bedzie on tak sprawny jak nowka. A oleju trzeba wlac do McPersona zeby po wlozeniu w niego wkladu amorka nie stukalo i to tego oleju to nie wielka ilosc.
 
 
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 1591
Miasto/Region: Parczew


Wysłany: 2009-05-05, 13:04   

myster napisał/a:
minia17 napisał/a:
ole konkretnie wlać tego oleju i czy to ma byc zwykły olej silnikowy? A może dotoczyć jakieś pierścienie gumowe tak aby zlikwidować luz poprzeczny wkladu amortyzatora?


kolego uwierz ta operacjia nie warta jest zachodu. I tak jak mowilem nie dasz rady wkladu otworzyc no chyba ze go przetniesz i pozniej zespawasz.


koledze chodziło o luzy wkładu w kolumnie <ok> takie pierścienie gumowe sporo by dały tylko nie wiem jak uda się dorobić coś takiego :-D gumowy pierścień śr. ok. 50mm i grubości rzędu 3mm ciężko byłoby wykonać a już nie mówiąc o wbiciu wkładu w coś takiego szczególnie jak będzie zrobiony zbyt ciasno a potem przy wymianie byłyby problemy z wyjęciem tego :-/
a co do luzu wkładu w kolumnie to podstawą jest dobrze dokręcić wkład i po przejechaniu kilkunastu kilometrów jeszcze raz dokręcić tyle że już bez wyciągania kolumny <ok>
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5764
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2009-05-05, 13:15   

Ja kiedyś wykonałem takie manewr w Golfie II. Byłem jeszcze biednym studentem a amorki z przodu były już cienka na maks. Wyjąłem więc wkłady, zeszlifowałem brzegi tak abym mógł go otworzyć, wlałem nowy olej hydrauliczny. Później górę której brzegi musiałem delikatnie zeszlifować (ten zagięty rant) owinąłem specjalną taśmą, dałem na wierzch dopasowaną uszczelkę i włożyłem je na swoje miejsce. Zakręciłem mocno tak że całość została dociśnięta i powiem wam że 10tyś mi wytrzymały. Potem nie wiem bo auto sprzedałem :-P No ale to była taka regeneracja z potrzeby :mrgreen:
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
minia17 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty tech.: 21


Wysłany: 2009-05-05, 13:21   

a gdyba tak na dół wlać ze 200 ml siliconu i w nim zanurzyć wkład;)) ale szatański pomysł nie bujałoby na boki
 
 
UKI_XX 
100 % Klubowicza


Silnik: 1Z+R
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty tech.: 1591
Miasto/Region: Parczew


Wysłany: 2009-05-05, 15:36   

minia17 napisał/a:
a gdyba tak na dół wlać ze 200 ml siliconu i w nim zanurzyć wkład;)) ale szatański pomysł nie bujałoby na boki


jak wlejesz 200ml silikonu do kolumny to pewnie nie wciśniesz wkładu do końca :mrgreen: to raz a dwa jak przyjdzie Ci (albo komuś) ponownie wymienić wkłady to tylko z całą kolumną bo po takim zabiegu to nawet czołgiem wkładu nie wyrwie z kolumny :mrgreen:

zrób tak jak być powinno i nie kombinuj bo tylko możesz sobie biedy narobić :!: jeśli chodzi o wlewanie oleju do kolumny to też nie jest zalecane, np. KYB w instrukcji montażu wkładu jest narysowane i napisane że oleju w kolumnę nie należy wlewać
_________________
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
http://www.audi80.pl/audi...wer-vt28713.htm
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
 
 
 
minia17 
Audi 80 Fan


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty tech.: 21


Wysłany: 2009-05-05, 17:12   

no to odechciało mi sie robić u ojca zmienione na nowe zrobione bez zadnego patentu i wali jak stara ku... ech:(( wolałem chyba te stare rozwalone
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze



Zaprzyjaźnione serwisy
:: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Audi Q7 :: radio internetowe :: Tarcze hamulcowe Audi ::
:: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 19