Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8 S PM] wysokie obroty silnika po wymianie akumulatora  
Autor Wiadomość
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-04, 13:00   [B3 1.8 S PM] wysokie obroty silnika po wymianie akumulatora

Witam, wczoraj wieczorem wziąłem akumulator do piwnicy w celu podładowania a dziś po wpięciu i odpaleniu auta obroty cały czas były na poziomie 2 tys, normalnie nigdzie nie jechałbym samochodem ale miałem sprawy do załatwienia, i niestety obroty tak zostały? jaka może być przyczyna i co z tym zrobić aby było jak dawniej
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Key100l 
Audi 80 Spec


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 11 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty tech.: 294
Miasto/Region: Grudziądz i okolice


Wysłany: 2011-05-04, 14:53   

Hmm a gazownia jest? Bo jeśli to nie usterka to potrzebna będzie adaptacja sterownika na benzynie ;-)
_________________
Banditt:D
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
GerB3 
Stary Klubowicz
Made In West Germany



Silnik: PM
Typ: 89
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty tech.: 1063
Miasto/Region: KRK


Wysłany: 2011-05-04, 17:16   

Też tak miałem - musisz zresetowac komputer - odłacz kleme na najlepiej 15-20 minut, podepnij z powrotem, powyłanczaj wszystkie odbiorniki pradu - dmuchawa, śwaitełko od drzwi itd. odpal auto i czekaj aż włączy sie wentylator - jak przestanie pracować to wyłącz silnik i w teori gotowe. W praktyce mnie sie to udało dopiero za 3ecim razem, najważniejsze to powyłanczac wszystkie odbiorniki na zero tak ze nawet jak drzwi otworzysz to lampka ma się nie świecić.
_________________
http://www.audi80typ89.de/index.html
Kamei, Votex, Hella Black
 
 
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-04, 19:09   

Key100l napisał/a:
Hmm a gazownia jest? Bo jeśli to nie usterka to potrzebna będzie adaptacja sterownika na benzynie ;-)


gazownia jest ale tak sie dzieje na benzynie i na gazie
sterownik bingo b czy jakos tak

[ Dodano: 2011-05-04, 19:10 ]
GerB3 napisał/a:
Też tak miałem - musisz zresetowac komputer - odłacz kleme na najlepiej 15-20 minut, podepnij z powrotem, powyłanczaj wszystkie odbiorniki pradu - dmuchawa, śwaitełko od drzwi itd. odpal auto i czekaj aż włączy sie wentylator - jak przestanie pracować to wyłącz silnik i w teori gotowe. W praktyce mnie sie to udało dopiero za 3ecim razem, najważniejsze to powyłanczac wszystkie odbiorniki na zero tak ze nawet jak drzwi otworzysz to lampka ma się nie świecić.



ale obroty wtedy spadna do normalnego stanu? jaśli tak to czy stopniowo spadają bądz w jaki sposób, wogóle to czegoś takiego nie powinno być :P
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
GerB3 
Stary Klubowicz
Made In West Germany



Silnik: PM
Typ: 89
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty tech.: 1063
Miasto/Region: KRK


Wysłany: 2011-05-04, 19:17   

ehyx1 napisał/a:
ale obroty wtedy spadna do normalnego stanu?


Tzn, jak odpalisz po odpięciu akumulatora to wiadomo najpierw na ssaniu będzie troche chodził czyli 1000-1100 obr a jak złapie temp. to spadną do powiedzmy 990 tak ja mam, Ty możesz mieć mniej. I dopóki się wentylator nie wyłączy to będzie te 990 i po tym jak sie wentylator wyłaczy to zgasisz auto i już powinno być wszystko ok. A jak zauważysz że obroty zaczną wzrastac to musisz od nowa zresetować - tak jak mówie, u mnie dopiero za 3cim razem się udało.
_________________
http://www.audi80typ89.de/index.html
Kamei, Votex, Hella Black
 
 
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-04, 21:01   

tak ale ja mam 2 tys obrotow po odpaleniu
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
GerB3 
Stary Klubowicz
Made In West Germany



Silnik: PM
Typ: 89
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty tech.: 1063
Miasto/Region: KRK


Wysłany: 2011-05-04, 21:06   

ale przed resetem tyle masz. odepnij kleme zaczekaj i jak podepniesz jeszcze raz to nie bedziesz tyle miał.
_________________
http://www.audi80typ89.de/index.html
Kamei, Votex, Hella Black
 
 
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-04, 22:04   

ale ja mam właśnie tyle po resecie

[ Dodano: 2011-05-05, 00:21 ]
Key100l napisał/a:
Hmm a gazownia jest? Bo jeśli to nie usterka to potrzebna będzie adaptacja sterownika na benzynie ;-)


co masz na myśli?

[ Dodano: 2011-05-05, 00:46 ]
byłem zrobić reset, aku było odpięte 3h, po ponownym wpięciu i bez dotykania gazu autko chodziło do momentu włączenia wentylatora, wszystko się odbywało bez mojego nadzoru, niestety obroty dalej oscylują na poziomie 2 tys ;/ zobaczymy co rano będzie
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
davideks 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: DAWID
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty tech.: 213
Miasto/Region: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK


Wysłany: 2011-05-05, 09:09   

sprawdź najprostsze rozwiązanie, czy po prostu nie zacięła się linka od gazu. najlepiej ją odepnij i zapal silnik
 
 
Key100l 
Audi 80 Spec


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 11 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty tech.: 294
Miasto/Region: Grudziądz i okolice


Wysłany: 2011-05-05, 13:45   

Hmm nie za bardzo znam bingo m, ale spróbuj odłączyć bezpiecznik od instalacji gazowej bo może coś z nią jest nie tak i dlatego masz wyższe obroty. A jak to nic nie da to sprawdź nastawnik przepustnicy bo może on się zaciął podczas adaptacji <ok> Ja myślę, że to właśnie będzie to albo samochód pracuje na dwóch paliwach... Innej opcji nie ma :-P
_________________
Banditt:D
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-05, 17:07   

kurde krew mnie zalewa, tym bardziej zę jak pojadę do mechanika jełop nic nie wymyśli i swoje zainkasuje, wcześniej było ok, tzn juz mi sie kiedyś tak stało ale obroty biegami zbijałem i było jako tako 1100 ssanie i 900 bez ssania, czasami z wachaniami obrtow o 50, dzis zrobiłem adaptacje 2x, rano o 9 i jakos o 14, za kazdym razem na zimnym silniku i przepisowo, czyli odpinajac aku na pare h, zapalajac na zimnym czekałem aż się załączy chłodnica po uzyskaniu odpowiedniej temperatury, obroty cały czas utrzymywały sie około 2k, w nocy sproboje przejechać sie po krk zbijajac biegami i zostawie tak jak jest bo już sił nie mam do tego, a jedynie chciałem to zrobić jak BÓG przykazał

sory za spójność wypowiedzi :P
 
 
 
davideks 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: DAWID
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty tech.: 213
Miasto/Region: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK


Wysłany: 2011-05-06, 08:33   

sprawdziłeś tę
linkę?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Key100l 
Audi 80 Spec


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 11 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty tech.: 294
Miasto/Region: Grudziądz i okolice


Wysłany: 2011-05-06, 09:28   

Można też zdjąć pokrywę filtra odpalić samochód i zobaczyć czy przepustnica jest domknięta bo jak mówiłem nastawnik może się zablokował przy ssaniu i przepustnica jest uchylona :?:
_________________
Banditt:D
 
 
 
ehyx1 
Audi 80 Maniak


Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Grzegorz
Wiek: 23
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty tech.: 55
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2011-05-06, 21:44   

rozebrałem pół auta a tak na poważnie wymieniłem przy okazji uszczelkę dekla bo olej lał, a winowajcą był taki plastikowy cycek idący do servo który zasysał lewe powietrze, na foto widać dokładnie o co chodzi, puki co obroty spadły do 1100 obr. ale jeszcze słychać jak zasysa z skądś lewe, wiec cieszy się tym co mam, może jutro poszukam dalej a wieczorkiem zrobię adaptacje

1600670568.jpg
Plik ściągnięto 338 raz(y) 161,7 KB

 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
GerB3 
Stary Klubowicz
Made In West Germany



Silnik: PM
Typ: 89
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty tech.: 1063
Miasto/Region: KRK


Wysłany: 2011-05-07, 13:42   

A Ty nie masz gaźnika czasem? Bo ten zbiornik na bloku to był chyba w gaźnikach montowany?
_________________
http://www.audi80typ89.de/index.html
Kamei, Votex, Hella Black
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 24