Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego  
Autor Wiadomość
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-01, 22:39   [B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego

czy ktoś by mi mógł powiedzieć w którym miejscu mojego autka znajdują sie:
czujnik hala oraz spalania stukowego(tak jakoś bardziej precyzyjnie) i jak je sprawdzić czy są sprawne
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-02, 08:48   

misiek440, witaj to znowu ja :))

Otóz czujnik halla masz w aparacie zapłonowym. CZujnik spalania stukowego masz przykrecony do glowicy pod alternatorem.
Do sprawdzenia obydwu potrzebujesz niestety oscyloskopu. Mozna sprawdzac miernikiem, ale jest to niemiarodajne.
Co dzieje sie z Twoim autkiem, ze kombinujesz?
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-02, 09:10   

k44761 Witaj znów - czyżby zrządzenie losu
Przyszło lato ładna pogoda i mogę wieczorkiem sobie pogrzebać w autku, a jako że mam dobry nastrój to zamierzam w ciągu dwóch miesięcy doprowadzić autko do idealnego stanu.
Mój problem występuje odkąd kupiłem autko(do tego stopnia że do niego przywykłem-brak czau na grzebanie), o tuż czasem go muli i po chwili odmula (szczególnie efekt poniżej 3 tyś)
,wygląda to trochę jak zła mieszanka. Efekt jest na gazie i na benzynie ale występował jak autko nie było jeszcze zagazowane, do tego obroty ma równe ale cały czas 1100 obr na jałowym oraz brak ssania na zimnym(muszę przez chwilkę trzymać lekko wciśnięty gaz)
kiedyś kręciłem na pałe :-P aparatem zapłonowym i udało mi się ustawić 900obr na jałowym ale wtedy to była zamulona cały czas, później ustawianie na lampę i jest jak jest.

Wymienione zostały :
kopułka,palec(beru)
czujnik temperatury(niebieski)
kable(sentech)
sprawdzona szczelność dolotu

najpierw zamierzam posprawdzać czujniki, dopiero później zabiorę się za tą nieszczęsna przepływke. Dodam że wystrzału nigdy nie miała.a po przekręceniu kluczyka na 0 i zpowrotem efekt przymulenia na chwilkę znika :shock:

[ Dodano: 2008-06-02, 09:12 ]
a może masz rysunek jak wygląda wykres prawidłowy z oscyloskopu bo mam dostęp u znajomego??
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-02, 10:48   

W takim przypadku to moze byc potencjometr przeplywomierza albo czujnik spalania stukowego. Jak ja mialem takie objawy, mialem padniete i to i to. Z wiekszym naciskiem na czujnik spalania stukowego. Brak ssania moze byc spowodowany zlym ustawieniem podstawowym przepustnicy - w polozeniu zerowym przepustnica nie wlacza mikrostyku i nie masz w ogole regulacji obrotow biegu jalowego.

Ja bym sobie kupil taki ANALOGOWY zwykly mierniczek w markecie za 9 zl, wazne zeby byl analogowy, i sprawdzil sonde lambda i czujnik spalania stukowego (na najnizszym zakresie jaki bedziesz mial, stukasz lekko mloteczkiem w glowice w okolicy czujnika). Z tym drugim pomiarem bez oscyloskopu moze byc problem, ale sprawdz.

Cytat:
Przyszło lato ładna pogoda i mogę wieczorkiem sobie pogrzebać w autku, a jako że mam dobry nastrój to zamierzam w ciągu dwóch miesięcy doprowadzić autko do idealnego stanu.
- <ok>
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-02, 10:57   

Styki na przepustnicy dobrze działają i sie załączają, sonde raczej wykluczam bo na gazie też jest ten problem a instalka I generacji - więc sonda olewana. Obawiam się o tą przepływke :cry:

a ten mierniczek analogowy to w jakim zakresie najlepiej kupić aby to było widać bo zaraz jadę na zakupy :mrgreen:

ps
a nie mówiłem że ty masz łeb - kurde na twoim miejscu to w serwisie bym się zatrudnił i już byś miał jednego klienta :mrgreen:
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-02, 11:07   

misiek440,
Cytat:
a nie mówiłem że ty masz łeb - kurde na twoim miejscu to w serwisie bym się zatrudnił i już byś miał jednego klienta :mrgreen:
- mam dobra prace i nie chce zmieniac :) Tez serwis, ale wiekszych rzeczy :)

Miernik analogowy, zwykly za kilka zlotych, zeby mial mozliwosc pomiaru napiecia w zakresie na DC do 12V, ale szukaj tez takiego, zeby mial jedna ze skal w okolicach do 1V (ekstra do sprawdzania sondy).
Poza tym rezystancje przynajmniej do 200kOhm (ekstra sprawdza się takim miernikiem np potencjometr przeplywomierza).

Jesli na gazie tez tak jest, to raczej bedzie jakas nieszczelnosc, sprawdz mikser gazowy oraz to, czy polozenie spoczynkowe przepustnicy nie jest za duze.
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-02, 11:11   

ok posprawdzam i dam znać, narazie jadę po mierniczek, :-D mikser raczej nie bo jest nowy a przed założeniem instalacji już był ten problem. Dzisiaj wieczorkiem będę sobie wszytko powoli sprawdzał <ok>
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-02, 11:16   

misiek440, sprawdz KONIECZNIE uszczelki wtryskiwaczy. Nie jest to proste, ale jak bedziesz na zakupach to kup komplet (tam ZAWSZE powietrza troche sie dostaje), stawiam dobra flaszke ze nikt tego nie wymienial wczesniej, gumki sa sparciale i powietrze wciaga.
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-02, 11:22   

jak to będzie to to daj adres ja ci postawie flaszkę :mrgreen: , a duży jest kłopot aby to wymienić????

już zamówione koszt kosmiczny 1,5 za sztukę :shock:
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-02, 11:32   

misiek440, poslac to nie, ale chetnie wybiore sie do Krakowa na flaszke :) Przy okazji mozemy pogrzebac przy niunce :)
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-02, 18:55   

no i nic, woltomierza nie kupiłem bo mój bobas tak dawał czadu że nie było możliwości :/
a z uszczelkę nagle zapytali jaki rozmiar bo podobno 5 rodzai wychodziło da sie sprawdzić jaką u mnie mają średnice bez wyciągnięcia wtryskiwacza??? np po numerze silnika???

[ Dodano: 2008-06-02, 21:30 ]
http://www.vagcat.com/epc...111/49/1110039/
znalazłem takie coś domyślam sie że to chodzi o te 8 ale 11 i 10 też się wymienia????

trza się najpierw zalogować i tam jest rysunek.
login: misiek440
hasło: audi80
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-03, 08:09   

niestety @misiek440, nie da sie. Bylo 3 rodzaje uszczelek (zaleznie od fajek, jakie posiadasz). Musisz rozmontowac, pozdejmowac oringi i kupic. Ja kupowalem w serwisie Boscha, bo nigdzie indziej nie moglem znalezc i za komplet z 4 nowymi fajkami (tymi czarnymi) do wtryskow wyszlo 60 zl.
A to dlatego, ze przy wyjmowaniu musisz uzyc horrendalnej wrecz sily, zeby wyjac wtryskiwacz z tego plastiku, i on czesto peka.
Po wymianie oringow poprawila sie znacznie dynamika, spadlo spalanie i wskazowka od wolnych obrotow zachowuje sie jakby ktos ja klejem przykleil.
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
misiek440 
Super User



Silnik: C20N
Typ: --
Nadwozie: Hatchb
Imię: Przemek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty tech.: 891
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-06-03, 09:44   

60zł w aso??? i o co ja mam tam prosić to jest jakiś komplet??? uszczelek pod wtryski???
_________________
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
 
 
 
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-06-03, 09:57   

Nie, nie w ASO tylko autoryzowanym serwisie Boscha. Popros o komplet uszczelek wtryskiwaczy.
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Solskier 
Rezacz



Silnik: AFV+
Typ: A4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotrek
Pomógł: 117 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty tech.: 3408
Miasto/Region: Kłodzko


Wysłany: 2008-06-03, 10:45   

Uszczeliki wtryskiwaczy bardzo czesto puszczaja lewe powietrze. Jak miałem 2.3NG to tam też miałem wiele problemów z tym nieszczesnym mechnicznym wtryskiem (auto było zagazowane ale gaz wywaliłem) Po gazie lubia sie zapikać tez wtyskiwacze i moga nie miec takiej wydajnosci jak trzeba, a uszczelki pod nimi sa na bak wywalone po gazowni. A co do szczałów na przepływke to tak jak mówiłem Ci przez telefon, wcale nie msuiałes wiedzec ze był szczał a moglo szczelić i uszkodzić przepływke. O czujniku spalania stukowego tez mówiłem Ci przez telefon bo to właśnie on robi zazwyczaj zamieszanie powyzej 3tys obrto. Wg mnie mechaniczny wtrysk był dobry jak był nowy i napewno nie zdecydowałbym sie wsadzić gazu, nawet jak bym nie był to mechniczny. Trzeba jezdzić na tym do czego sptoworzy jest silnk i podzespoły, takie moje prywatne zdanie. ;-)
_________________
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Wejdz i sam oceń:

Audi 80
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=12245


Audi A4
http://www.audi80.pl/audi...ier-vt60208.htm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Forum Avensis :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17