Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pamaku Tarcze, hamulce radio LED
Autoserwis Skrzynie biegów Regeneracja Układy wydechowe Układy hamulcowe Radio samochodowe Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[b3/b4 2.0 3A] mechaniczny wtrysk  
Autor Wiadomość
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-25, 11:55   [b3/b4 2.0 3A] mechaniczny wtrysk

witam mam pytanie posiadam 80-tkę 2.0 na mechanicznym wtrysku. mam nastepuyjacy problem nie chce mi chodzic na niskich obrotach , a dokladnie do 2000 powyzej normalnie,
myslalem ze to silnik krokowy albo komputer, kupilem kompa ale to nie to, wiec odpielem wtyczke z takiego ustrijstwa ktore jest z prawej strony przykrecoine do rozdzielacza wtrysku. I wszystko jestr ok!!!!
wie ktos do czego to dokladnier sluzy bo jest jeszcze jeden objaw tego odpiecia, a mianowicie wczesniej mialem odciecie zaplonu przy 6500 obr/min teraz niema go wcale. Czy odpiecie tej kostki moze na cos negatrywnie wplywac??? z jakiego czujnika pobiera ona informacje , bo to moze czujnik jest zepsuty,
Wychodza z niej dwa kable i prowadza prosto do komputera sprawdzalem. ale z kads musi czerpac jakies impulsy,.

[ Dodano: 2007-08-25, 14:40 ]
podlaczylem ta kostke dziala normalnie . chodzi na obrotach i jak dam gazu na max to przy 6500 jest odciecie, ale jak rusze to od 3000 obr/min dusi sie i przerywa , na jalowym wszystko jest ok tylko jak jade, co to moze byc??
POMOCY. :cry:
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
foxbat 



Silnik: DS
Typ: B2
Nadwozie: coupe
Imię: Andrzej
Pomógł: 22 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty tech.: 612
Miasto/Region: Gdynia


Wysłany: 2007-08-25, 20:18   

a jaki masz dokładnie model silnika?
_________________
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KM
 
 
Kornel 



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: Sedan
Imię: Kornel
Pomógł: 30 razy
Wiek: 27
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty tech.: 1004
Miasto/Region: k/Łukowa


Wysłany: 2007-08-26, 10:55   

Ta kostka to pewnie jest nastawnik ciśnienia.
_________________
KorNoLio
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
kam_nata 
Audi 80 Fan


Silnik: JN
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty tech.: 31
Miasto/Region: włocławek


Wysłany: 2007-08-26, 18:53   

Napisz jaki masz dokładnie silnik i czy masz gaz i czy te objawy są na benzynie, czy na gazie :?:
 
 
 
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-27, 19:00   

nie mam gazu, objawy na benzynie.
silnik 3A.(2 litry na mechanicznym wtrysku). odpalalem niunie i objawy mulenia ustaly przy jezdzie mimo ze jechalem.
jest jeszcze jedna sprwa moja pompa paliwa wydaje glosni dzwiek buczenia ale jest tak od ponad roku. jak pod samochod weszlem to tzresie sie wezyk paliwa a nie sama pompa . mozliwe jest ze w wezu cos ugrzezlo???
 
 
 
kam_nata 
Audi 80 Fan


Silnik: JN
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty tech.: 31
Miasto/Region: włocławek


Wysłany: 2007-08-28, 13:47   

Za bardzo nie rozumię. Czyli już wszystko w porządku? Tak samo sie naprawiło?

Pompa paliwa może głośno pracować. Moja też głośno pracuje, ale sprawdzałem ciśnienie jakie daje i wszystko jest w normie. Według mnie głośna praca to efekt powolnego zużywania sie.

czester-11 napisał/a:
wiec odpielem wtyczke z takiego ustrijstwa ktore jest z prawej strony przykrecoine do rozdzielacza wtrysku. I wszystko jestr ok!!!!


KorNoLio napisał/a:
Ta kostka to pewnie jest nastawnik ciśnienia.


Gdyby odpiął kostkę od nastawnika ciśnienia, to raczej by nie uruchomił silnika.

Jeśli sie mylę to poprawcie mnie.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-28, 19:26   

wlasnie sie znowu popsulo.zabraklo mi paliwa i po wlaniu 5 litrow problem powrocil. po odpieciu tej kostki o ktorej pisalem jakos chodzi, gdy ja wepne dlawi sie nie wcodzi na obr i gasnie, do czego ona jest?????
jutro pojade sprawdze cisienie pompy
 
 
 
nitro20 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: m52
Typ: 46
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty tech.: 201
Miasto/Region: Wyszków


Wysłany: 2007-08-28, 20:21   

Możesz miec zapchany filtr paliwa pod samochodem ( z tyłu od strony pasażera na wysokości tylnej kanapy) to raz a dwa głośna praca pompy tak jak ktos napisał oznacza ze jej żywot niedługo dobiegnie końca Ja zrobiłem tak 25 tyś km i padła (również wyła). Co do jazdy z małą ilością paliwa to własnie to powoduje zużywanie sie pompki zaciąga powietrze i chodzi na sucho pooli sie przypala potem pada całkowicie ustaw rezerwe dokładnie zebyś zawsze miałok 10ltr w zbiorniku
 
 
 
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-29, 19:41   

filtr mialem niedawno zmieniany,,
a co do tego palenia sie pompy , to mam takie pytanie czy bedzie czuc smrud spalonego plastiku czy czegos takiego???
bo jak ostatnio na cpn zajezdrzalem z mala iloscia wachy w baku to gos do mnie powiedzial ze na recznym chyba jade , ale nie byl zaciagniety a won spalenizny byla.


wiec to pewnie pompa>>>
a co z ta kostka??
u kumpla w 1.8 na mechanicznym wtrysku, bylo cos z nia nie tak to mu niechcial chodzic na benzynie po jej odpieciu tez nie chodzil, z kolei u mnie jesty na odwrot , na podpietej niechodzi jak ja odepne to jakos tam chodzi bez rewelacji ale da sie jechac. :-/
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
nitro20 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: m52
Typ: 46
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty tech.: 201
Miasto/Region: Wyszków


Wysłany: 2007-08-29, 19:49   

moja jak dogorywała nie było czuć zeby sie coś paliło poprostu przestała podawać paliwko
 
 
 
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-29, 19:57   

ale tobie tez glosno chopdzila ?? .mi ostatnio zaczela nierowno buczec, tak jakby cos jeczalo przy umieraniu :-D
ale sprawdzalem pod spodem i cie taki wezyk trzesie doprowadzajacy paliwo z pompki do takiego czegos zardzewialego, i z tego czegos idzie do filtra dopiero, moze to pomiedzy filtrem a pompka zapchane jest?? co to jest wogule,

ale co z ta kostka??
za co ona odowiada? z jakiego czujnika dostaje informacje?
 
 
 
foxbat 



Silnik: DS
Typ: B2
Nadwozie: coupe
Imię: Andrzej
Pomógł: 22 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Lis 2006
Posty tech.: 612
Miasto/Region: Gdynia


Wysłany: 2007-08-29, 20:35   

Cytat:
do takiego czegos zardzewialego
akumulator ciśnienia?
pompa paliwa powinna wydawać po odpaleniu silnika jednosajny dźwięk. jeżeli jest inaczej - to albo masz przytkany układ paliwowy( czyli brudny filtr paliwa) albo pompa nie dostaje prądu odpowiednio (sprawdzić styki we wtyczce) albo pompa się kończy (to pech- zamiennik porządny to 500-800 a oryginał nowy 3000zł)

z lenistwa samemu nie chce mi się sprawdzać. Ale jaki ty masz dokładnie model układu wtryskowego? chodzi mi o to żeby skomunikować się ze sterownikiem silnika i zobaczyć co sterownik ci powie na temat stanu czujników
_________________
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KM
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-30, 18:00   

a gdzie ten model mozna znalezc??
bylem u mechanika to mi powiedzial ze w moim sam. nie ma komputera bo sie podpinal pod kostki ale nie mogl sie polaczyc z kompem, ale pajac wybral program dla b4 do silnika abt a potem abk sprawdzal. stwierdzil ze te kostki pod polka kierowcy sa bo sa, ale znalazlem kompa pod schowkiem, komp bosha matronik Z Żółta kropka,
 
 
 
silentfox 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: AAD
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Tomaszek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty tech.: 388
Miasto/Region: Grupa Dolnośląska


Wysłany: 2007-08-30, 22:16   

w 3a i w aad bo to prawie te same silniki podlacza sie komputer na 100%
wszystkie informacje w dziale download

ktory rok samochodu masz?

ta kostka o ile rozumiem po prawej stronie na rozdzielaczu -komputer steruje dawka paliwa, bez tej kostki tzn bez wtyczki bedzie chodzil na samym wtrysku mechanicznym bez udzialu komputera.

a jak wczesniej pisales mulenie bylo raczej spowodowane, trybem pracy awaryjnym.
_________________
--== OOOO==--
Przewaga dzięki technologi.
 
 
 
czester-11 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 3A++
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Imię: Sylwek
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 444
Miasto/Region: Olsztyn/Gdańsk


Wysłany: 2007-08-31, 13:07   

tak z prawej strony rozdzielacza, moja audiczka to 89 rok.
jest problem z paleniem na zimnym silniku, musze podlaczyc ta kostke wtedy sie odzywa, jak zlapie temperature silnik wtedy zaczyna zamulac, musze go zgasic i odpiac kostke , i jedzie normalnie na odpietej , tylko na obraotach nie chodzi tak plynnie, jest to slyszalne acz kolwiek nie ma falowania czy cos takiego.
jak juz silnik jest rozgrzany to bez problemu pali ( z odpieta kostka),
co to moze byc jakis czujnik temperatury?? zle info podaje? czy komp,? ale kompa zmienialem i to samo. a moze wystarczy go zresetowac?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze



Zaprzyjaźnione serwisy
:: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Audi Q7 :: radio internetowe :: Tarcze hamulcowe Audi ::
:: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen ::

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 20