Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3/B4] korektor siły hamowania  
Autor Wiadomość
siwak 
Audi 80 Fan


Silnik: siwk
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Wiek: 25
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 24


Wysłany: 2008-02-27, 22:55   

Witam a może ktoś mi napisać albo zrobić foto jak jest podłączony ten korektor, bo obciął stare rurki i juz nie pamięta, która gdzie była
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
DYZIO 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 430
Skąd: Biała Podlaska


Wysłany: 2008-02-29, 08:44   

Panowie wywalenia korektora jest niebezpieczne. Na prostej drodze to nic prawie nie zauważymy, ale na zakręcie jak przyhamujemy to tył może odrazu wyprzedzić nie mówiąc już o zimie. Więc nie dawajcie takich rad, że wywal i już. Lepiej kupić drugi sprawny i założyć
_________________
Poprzednia czerwona b4
Obecne zielone B4 sedan :)
Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
 
 
 
fx65 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 51


Wysłany: 2008-02-29, 13:43   

Witam kolegów,jak ktoś to już wymieniał to proszę mi powiedzieć czy jest to dużo roboty i ile to może kosztować taka wymiana. Z mojego punktu widzenia wydaje mi się że nie ma z tym dużo roboty a na stacji obsługi powiedzieli mi że 80 złotych za robociznę. Wydaje mi się że barzdo drogo. A propo mojego to jest lekko zawilgocony, lać nie leje bo jakoś płynu mi nie ubywa, wymieniać czy jeszcze nie.
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 788
Skąd: MALBORK


Wysłany: 2009-12-08, 20:06   

można regenerować cieknący korektor siły hamowania?
czy tylko wymiana pozostaje
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
 
 
 
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 27


Wysłany: 2010-01-19, 21:33   

Koledzy, a czy we wszystkich modelach 80-tek jest identyczny korektor? Bo ja mam coupe z silnikiem 2,6. A czy np. będzie pasował do mojego modelu korektor od avanta albo sedana z innym silnikiem?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
_________________
V6
 
 
Jasiu 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Jan
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 200
Skąd: Bytom


Wysłany: 2010-01-19, 22:16   

Witam.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.

[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
_________________
Audi 80 the best !
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
dubbler 
Władca pierścieni



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 528
Skąd: LU / RBI


Wysłany: 2010-01-20, 09:15   

Jasiu napisał/a:
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.

Polak potrafi
_________________

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
 
 
 
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 27


Wysłany: 2010-01-20, 20:22   

Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
_________________
V6
 
 
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 788
Skąd: MALBORK


Wysłany: 2010-01-21, 19:37   

miki878787 napisał/a:
Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam

poszukaj dobrej używki ;)
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
wilin 
Nowy Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Otwock


Wysłany: 2010-04-29, 23:47   

Witam , dzisiaj przy okazji wymiany wydechu w b4 ABK avant ruszyłem dźwignią korektora i ta dźwignia po prostu urwała się od korektora , już wcześniej przypuszczałem ,że z korektorem jest coś nie tak co było widać na tarczach tylnych tzn nie były tak ładnie "wypolerowane" jak przednie tylko miały wąski pasek na środku a reszta była zardzewiała tak jakby na tył szło za mało ciśnienia , od razu po urwaniu pomyślałem żeby go wywalić i połączyć na krótko ale widzę w tym temacie dużo sprzecznych opinii , ale ja go raczej wywalę ponieważ w mojej drugiej b3 PP w ogóle tego korektora nie ma i jakoś 20 lat nikt się nie zabił a i abs-u nie ma .
 
 
skoti 
100 % Klubowicza



Silnik: PV+
Typ: 85
Nadwozie: coupe
Imię: daniel
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 1417
Skąd: PL(FMI)


Wysłany: 2010-05-02, 08:22   

Zajrzyjcie w etke na przykładzie np. b2 były dwie wersje z korektorem i bez. Czyli można, chyba tak :?: :!: . Ja wiem jedno ,że od nowości nie był ruszany i przewody co do niego szły obciąłem kombinerkami.
ps. już go nie założę
_________________
2006-.....Audi Coupe GT -110PS - http://tnij.org/ktdq
--------------------------------------------------
http://forum.vwzone.pl/vi...C+na+stare+auta
2015-..... Audi a6 c4 avant quattro -150PS
_______________________________
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 78
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 11:41   

Ma też urwaną dźwignią korektora i wiecie co?
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
andi77 
100 % Klubowicza
4 rings 4 ever



Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 88 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1858
Skąd: Lubelskie (LWL)


Wysłany: 2011-10-21, 12:17   

tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

_________________

 
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 78
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 15:11   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.


Nie jestem pewny ele u mnie jest chyba tylko korektor umieszczony centralnie na tylnej belce a nie z boku co widać na fotce powyżej.

W moim elemencie wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. Na dole jest blaszka odchylająca sie i nakrętka centralnie na środku blaszki. Niestety tej nakrętki nie ma (gwint urwany) więc regulator nie działa. Przypuszczam ze tą nakrętką się u mnie regulowało siłę hamowania.

[ Dodano: 2011-10-29, 13:59 ]
Jest tak jak andi77 pokazał
Rozebrałem, wyczysciłem, przepłukałem, wyregulowałem i działa :mrgreen:
 
 
silnik 
Audi 80 Fan



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Cabrio
Imię: Paweł
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 49
Skąd: Puławy


Wysłany: 2012-04-13, 10:58   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

[url=http://images41.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


W jaki sposób wyregulować korektor hamowania jeżeli chcę żeby mi bardziej tył hamował? Tarcze z tyłu są ledwo co zdarte i mam słabe hamulce.
Mam ten korektor bardziej ścisnąć czy odwrotnie??
_________________
Jest:
- B4 Cabrio
- B6 Avant 1,9 AVF + mapa 168KM
było: AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15