Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3/B4] korektor siły hamowania  
Autor Wiadomość
siwak 
Audi 80 Fan


Silnik: siwk
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Wiek: 24
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty tech.: 24


Wysłany: 2008-02-27, 22:55   

Witam a może ktoś mi napisać albo zrobić foto jak jest podłączony ten korektor, bo obciął stare rurki i juz nie pamięta, która gdzie była
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
DYZIO 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty tech.: 414
Miasto/Region: Biała Podlaska


Wysłany: 2008-02-29, 08:44   

Panowie wywalenia korektora jest niebezpieczne. Na prostej drodze to nic prawie nie zauważymy, ale na zakręcie jak przyhamujemy to tył może odrazu wyprzedzić nie mówiąc już o zimie. Więc nie dawajcie takich rad, że wywal i już. Lepiej kupić drugi sprawny i założyć
_________________
Poprzednia czerwona b4

Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
fx65 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty tech.: 51


Wysłany: 2008-02-29, 13:43   

Witam kolegów,jak ktoś to już wymieniał to proszę mi powiedzieć czy jest to dużo roboty i ile to może kosztować taka wymiana. Z mojego punktu widzenia wydaje mi się że nie ma z tym dużo roboty a na stacji obsługi powiedzieli mi że 80 złotych za robociznę. Wydaje mi się że barzdo drogo. A propo mojego to jest lekko zawilgocony, lać nie leje bo jakoś płynu mi nie ubywa, wymieniać czy jeszcze nie.
 
 
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty tech.: 783
Miasto/Region: MALBORK


Wysłany: 2009-12-08, 20:06   

można regenerować cieknący korektor siły hamowania?
czy tylko wymiana pozostaje
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 26
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty tech.: 27


Wysłany: 2010-01-19, 21:33   

Koledzy, a czy we wszystkich modelach 80-tek jest identyczny korektor? Bo ja mam coupe z silnikiem 2,6. A czy np. będzie pasował do mojego modelu korektor od avanta albo sedana z innym silnikiem?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
_________________
V6
 
 
Jasiu 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Jan
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty tech.: 200
Miasto/Region: Bytom


Wysłany: 2010-01-19, 22:16   

Witam.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.

[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
_________________
Audi 80 the best !
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
dubbler 
Władca pierścieni



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty tech.: 528
Miasto/Region: LU / RBI


1994 Audi 80 B4
Wysłany: 2010-01-20, 09:15   

Jasiu napisał/a:
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.

Polak potrafi
_________________

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
 
 
 
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 26
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty tech.: 27


Wysłany: 2010-01-20, 20:22   

Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
_________________
V6
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty tech.: 783
Miasto/Region: MALBORK


Wysłany: 2010-01-21, 19:37   

miki878787 napisał/a:
Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam

poszukaj dobrej używki ;)
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm
 
 
 
wilin 
Nowy Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty tech.: 9
Miasto/Region: Otwock


Wysłany: 2010-04-29, 23:47   

Witam , dzisiaj przy okazji wymiany wydechu w b4 ABK avant ruszyłem dźwignią korektora i ta dźwignia po prostu urwała się od korektora , już wcześniej przypuszczałem ,że z korektorem jest coś nie tak co było widać na tarczach tylnych tzn nie były tak ładnie "wypolerowane" jak przednie tylko miały wąski pasek na środku a reszta była zardzewiała tak jakby na tył szło za mało ciśnienia , od razu po urwaniu pomyślałem żeby go wywalić i połączyć na krótko ale widzę w tym temacie dużo sprzecznych opinii , ale ja go raczej wywalę ponieważ w mojej drugiej b3 PP w ogóle tego korektora nie ma i jakoś 20 lat nikt się nie zabił a i abs-u nie ma .
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
skoti 
Stary Klubowicz



Silnik: PV+
Typ: 85
Nadwozie: coupe
Imię: daniel
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty tech.: 1390
Miasto/Region: PL(FMI)/UK(Londyn)


Wysłany: 2010-05-02, 08:22   

Zajrzyjcie w etke na przykładzie np. b2 były dwie wersje z korektorem i bez. Czyli można, chyba tak :?: :!: . Ja wiem jedno ,że od nowości nie był ruszany i przewody co do niego szły obciąłem kombinerkami.
ps. już go nie założę
_________________
2006-.....Audi Coupe GT -110PS - http://tnij.org/ktdq
--------------------------------------------------
http://forum.vwzone.pl/vi...C+na+stare+auta
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty tech.: 77
Miasto/Region: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 11:41   

Ma też urwaną dźwignią korektora i wiecie co?
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
andi77 
100 % Klubowicza
4 rings 4 ever



Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty tech.: 1750
Miasto/Region: Lubelskie (LWL)


Wysłany: 2011-10-21, 12:17   

tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

_________________

 
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty tech.: 77
Miasto/Region: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 15:11   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.


Nie jestem pewny ele u mnie jest chyba tylko korektor umieszczony centralnie na tylnej belce a nie z boku co widać na fotce powyżej.

W moim elemencie wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. Na dole jest blaszka odchylająca sie i nakrętka centralnie na środku blaszki. Niestety tej nakrętki nie ma (gwint urwany) więc regulator nie działa. Przypuszczam ze tą nakrętką się u mnie regulowało siłę hamowania.

[ Dodano: 2011-10-29, 13:59 ]
Jest tak jak andi77 pokazał
Rozebrałem, wyczysciłem, przepłukałem, wyregulowałem i działa :mrgreen:
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
silnik 
Audi 80 Fan



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Paweł
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty tech.: 44
Miasto/Region: Puławy


Wysłany: 2012-04-13, 10:58   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

[url=http://images41.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


W jaki sposób wyregulować korektor hamowania jeżeli chcę żeby mi bardziej tył hamował? Tarcze z tyłu są ledwo co zdarte i mam słabe hamulce.
Mam ten korektor bardziej ścisnąć czy odwrotnie??
_________________
AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip
http://www.motominder.pl/karta-pojazdu/156/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17