Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Części Audi 80 Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3/B4] korektor siły hamowania  
Autor Wiadomość
siwak 
Audi 80 Fan


Silnik: siwk
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Wiek: 27
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 24


Wysłany: 2008-02-27, 22:55   

Witam a może ktoś mi napisać albo zrobić foto jak jest podłączony ten korektor, bo obciął stare rurki i juz nie pamięta, która gdzie była
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
DYZIO 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 430
Skąd: Biała Podlaska


Wysłany: 2008-02-29, 08:44   

Panowie wywalenia korektora jest niebezpieczne. Na prostej drodze to nic prawie nie zauważymy, ale na zakręcie jak przyhamujemy to tył może odrazu wyprzedzić nie mówiąc już o zimie. Więc nie dawajcie takich rad, że wywal i już. Lepiej kupić drugi sprawny i założyć
_________________
Poprzednia czerwona b4
Obecne zielone B4 sedan :)
Passat B3,b4 audi b4,a4 2xa6 c5 Było
Audi A4 Q ,Audi B4, Audi A8 FL Q - Jest
 
 
 
fx65 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 47


Wysłany: 2008-02-29, 13:43   

Witam kolegów,jak ktoś to już wymieniał to proszę mi powiedzieć czy jest to dużo roboty i ile to może kosztować taka wymiana. Z mojego punktu widzenia wydaje mi się że nie ma z tym dużo roboty a na stacji obsługi powiedzieli mi że 80 złotych za robociznę. Wydaje mi się że barzdo drogo. A propo mojego to jest lekko zawilgocony, lać nie leje bo jakoś płynu mi nie ubywa, wymieniać czy jeszcze nie.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 794
Skąd: MALBORK


Wysłany: 2009-12-08, 20:06   

można regenerować cieknący korektor siły hamowania?
czy tylko wymiana pozostaje
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
 
 
 
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 29
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 27


Wysłany: 2010-01-19, 21:33   

Koledzy, a czy we wszystkich modelach 80-tek jest identyczny korektor? Bo ja mam coupe z silnikiem 2,6. A czy np. będzie pasował do mojego modelu korektor od avanta albo sedana z innym silnikiem?
Dopasował ktoś może korektor od innego autka? Bo do naszych audiczek już nowego to się nie dostanie, a z używkami to wiadomo jak jest. Jedne chodzą 10 lat, a inne tydzień. Czy od golfa IV po drobnej przeróbce będzie na pewno pasował i działał prawidłowo taki korektor?
_________________
V6
 
 
Jasiu 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Jan
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 196
Skąd: Bytom


Wysłany: 2010-01-19, 22:16   

Witam.
Są dostępne, niedawno wymieniałem.

[ Dodano: 2010-01-19, 22:17 ]
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.
_________________
Audi 80 the best !
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
dubbler 
Władca pierścieni



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 526
Skąd: LU / RBI


Wysłany: 2010-01-20, 09:15   

Jasiu napisał/a:
Regeneracja odpada,to część nierozbieralna.

Polak potrafi
_________________

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=16514#167254 zobacz, oceń
http://www.lyoness.net/pl paliwo po 50gr
 
 
 
miki878787 
Audi 80 Fan


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Mikołaj
Wiek: 29
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 27


Wysłany: 2010-01-20, 20:22   

Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam
_________________
V6
 
 
Lenio21 
Super User



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Leszek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 794
Skąd: MALBORK


Wysłany: 2010-01-21, 19:37   

miki878787 napisał/a:
Uuu... Troszku drogi ten regulator no ale cóż, napewno nie będę robił "na stałe" wszystkich hamulców... Dziękuje za pomoc i link. Pozdrawiam

poszukaj dobrej używki ;)
_________________
LENIO )oooo(

zapraszam http://www.audi80.pl/b4-a...nio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
wilin 
Nowy Klubowicz



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Otwock


Wysłany: 2010-04-29, 23:47   

Witam , dzisiaj przy okazji wymiany wydechu w b4 ABK avant ruszyłem dźwignią korektora i ta dźwignia po prostu urwała się od korektora , już wcześniej przypuszczałem ,że z korektorem jest coś nie tak co było widać na tarczach tylnych tzn nie były tak ładnie "wypolerowane" jak przednie tylko miały wąski pasek na środku a reszta była zardzewiała tak jakby na tył szło za mało ciśnienia , od razu po urwaniu pomyślałem żeby go wywalić i połączyć na krótko ale widzę w tym temacie dużo sprzecznych opinii , ale ja go raczej wywalę ponieważ w mojej drugiej b3 PP w ogóle tego korektora nie ma i jakoś 20 lat nikt się nie zabił a i abs-u nie ma .
 
 
skoti 
100 % Klubowicza



Silnik: PV+
Typ: 85
Nadwozie: coupe
Imię: daniel
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 1408
Skąd: PL(FMI)


Wysłany: 2010-05-02, 08:22   

Zajrzyjcie w etke na przykładzie np. b2 były dwie wersje z korektorem i bez. Czyli można, chyba tak :?: :!: . Ja wiem jedno ,że od nowości nie był ruszany i przewody co do niego szły obciąłem kombinerkami.
ps. już go nie założę
_________________
2006-.....Audi Coupe GT -110PS - http://tnij.org/ktdq
--------------------------------------------------
http://forum.vwzone.pl/vi...C+na+stare+auta
2015-..... Audi a6 c4 avant quattro -150PS
_______________________________
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 77
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 11:41   

Ma też urwaną dźwignią korektora i wiecie co?
Mało bym sie nie zabił. Przy prędkości 130km/h wciskam pedał hamulca i momentalnie przednie koła sie blokują, wciskam 2gi i 3ci raz znów to samo. Wogóle nie czuć by tył hamował !!!
Podnosze tył żona wciska hamulec a tylnymi kołami dalej kręce z pewnym oporem !!!
Może wcisnąć coś w dźwignie regulatora żeby była w innym położeniu jak nie pomoże to go wywalę.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
andi77 
100 % Klubowicza



Silnik: AAZ+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 90 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1895
Skąd: Lubelskie (LWL)


Wysłany: 2011-10-21, 12:17   

tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

_________________

 
 
 
tomastepa 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomasz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 77
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2011-10-21, 15:11   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.


Nie jestem pewny ele u mnie jest chyba tylko korektor umieszczony centralnie na tylnej belce a nie z boku co widać na fotce powyżej.

W moim elemencie wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. Na dole jest blaszka odchylająca sie i nakrętka centralnie na środku blaszki. Niestety tej nakrętki nie ma (gwint urwany) więc regulator nie działa. Przypuszczam ze tą nakrętką się u mnie regulowało siłę hamowania.

[ Dodano: 2011-10-29, 13:59 ]
Jest tak jak andi77 pokazał
Rozebrałem, wyczysciłem, przepłukałem, wyregulowałem i działa :mrgreen:
 
 
silnik 
Audi 80 Maniak



Silnik: AAH
Typ: B4
Nadwozie: Cabrio
Imię: Paweł
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 51
Skąd: Puławy


Wysłany: 2012-04-13, 10:58   

andi77 napisał/a:
tomastepa, W korektorze jest regulacja. Tylko nie przesadzaj, aby tył nie hamował za mocno... by auto nie wpadało w poślizg.

[url=http://images41.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


W jaki sposób wyregulować korektor hamowania jeżeli chcę żeby mi bardziej tył hamował? Tarcze z tyłu są ledwo co zdarte i mam słabe hamulce.
Mam ten korektor bardziej ścisnąć czy odwrotnie??
_________________
Jest:
- B4 Cabrio 2,8
- B6 Avant 1,9 AVF + mapa 168KM
było: AUDI 80 B4 1,9 TDI Bosch + chip
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



felgi samochodowe

Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15