Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[b3 JN] Problem chyba ze sprzęgłem i brak jakiegoś przewodu  
Autor Wiadomość
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-05-09, 11:06   [b3 JN] Problem chyba ze sprzęgłem i brak jakiegoś przewodu

Hejka.Kurdę mam taki problem.Wymieniali mi ten siłownik hydrauliczny przy pedale sprzęgła i płyn i wszystko było si na jakieś 500 km.Teraz gdy wrzucam 1 bieg lub R to po kilku puszczeniach sprzęgła pedał bierze coraz niżej i do tego stopnia że na 1 i R auto zaczyna samo jechać mimo wciśniętego do dechy sprzęgła a pedał nie odbija.Wszystkie pozostałe biegi wchodzą jak masełko i kurde za nic nie wiem co jest grane.Może się układ zapowietrzył ??bo jaja się zaczynają dopiero gdy kilka razy popuszczę sprzęgło.


Kolejna sprawa to zauważyłem coś takiego a raczej czegoś brak o to zdjęcia:



a jedyny tego objaw to wysokie obroty.
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT http://www.audi80.pl/-aud...k-d-vt64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Pablo90
Nowy Klubowicz


Silnik: 2.3
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty tech.: 10


Wysłany: 2008-05-09, 23:01   

Pewnie masz nieszczelny układ, jak by był szczelny to by sie sam odpowietrzył, pewnie masz do wymiany wysprzęglik albo pompkę.Mam obie te części jak chcesz to pisz na pw
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bartek18150 
Władca pierścieni



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty tech.: 722
Miasto/Region: Mojsławice- Chelm


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-05-10, 00:05   

Sprubuj jeszcze raz pozadnie odpowietrzyc uklad, i posprawdzaj czy gdzies przewody nie puszczaja-czasem natwet taka dziurka jak po szpilce, potrafi narobic balaganu! Taka dziurka za duzo plynu nie ubedzie, ale za to zlapie troche powietrza.

Co do zdjec to tak:
zdj1. brakuje tam przewodu goracego powietrza wlotowego- wlot powietrza od kolektora wydechowego (regulowany termostatem) do ukladu zasilajacego.

zdj2 normalnie powinno tam byc gumowe kolanko do filtra, ale to nic powaznego w sumie

[ Dodano: 2008-05-10, 00:07 ]
A wysokie obroty utrzymuja sie caly czas? Czy przy pewnej temp. jezeli caly czas to wkrec lekko srube regulacyjna biegu jalowego.
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moja piekna :-)

<hura>
POMPY WTRYSKOWE, REGENERACJE GŁOWICZEK WTRYSKOWYCH, NASTAWNIKÓW, UKŁADY CR
Diagnostyka AUTOBOSS
 
 
 
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-05-10, 01:35   

Dzięki chłopaki za odp....myślałem że już nikt nie odp.Pompke już wymieniałem na nową jakiś tyś km temu i teraz myślę nad wysprzęglikiem.Fakt faktem ze płyn hamulcowy mi nie ucieka ale skoro może to byc dziurka wielkości igły i może takie jaja robic to nie wiedziałem.Tylko właśnie że jest problem żeby dostać się do tych przewodów....zabardzo nie wiem gdzie one sa itd wiem gdzie jest zawór odpowietrzający przy wysprzęgliku.....odkeciłem go i kumpel siedział w środku i trzymając pedał sprzęgła wciśnięty odkręcałem.......czekałem chwilę i tak w kółko ale to nic nie dało....dziwi mnie fakt że jak puszcze za 1 razem sprzęgło łapie ok....ale za drugim ...trzecim......coraz niżej i niżej aż w końcu z nogą w podłodzę gdy trzymam spada ciśnienie w układzie bo aż sie sam bieg załącza(tylko 1 i r się blokują po pewnym czasie jak się jedzie na tym biegu tzn puszcza sie i naciska sprzęgło a pozostałe biegi wchodzą pięknie jednym palcem) dodam jeszcze że jak mi sie "zakleszczy" ta 1 lub R to to muszę pociągnąć pedał sprzęgła do siebie....odczekać chwile...podpompowac hanulcem i wtedy gdy ciśnienie powiedzmy że już jest to wypiąć 1 lub r....wiec to kwestia zapowietrzenia czy wysprzeglika? :-( :-( :-(


Co do fotek to już wszystko wiem od poprzedniego właściciela:)
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT http://www.audi80.pl/-aud...k-d-vt64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
widmo 
Diesel Power



Silnik: AWX
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 40 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty tech.: 1234
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-05-10, 13:42   

skoro za 1 razem sprzegło jest dobre a za kolejnymi jest gorzej to ja bym obstawił przeciekający wysprzeglik. (nie ubywa czasem płynu hamulcowego ?)

dla pewnosci odpowietrz jeszcze raz cały układ sprzęgła.
_________________
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
 
 
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-05-10, 14:22   

skoro wymieniłem pompkę to myślę że po tysiącu km przyszedł czas na wysprzęglik.Płynu nie ubywa.......a przy przeciekającej pompce to ginęło płynu sporo.Ale jak odpowietrzenie nic nie da to zainteresuje sie wysprzęglikiem.Dużo jest roboty żeby go wyjąc?
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT http://www.audi80.pl/-aud...k-d-vt64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
widmo 
Diesel Power



Silnik: AWX
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 40 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty tech.: 1234
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-05-10, 15:24   

sam wysprzęglik jest zamocowany na 1 śrubie M6
natomiast jego ułożenie jest w dość miejscu niedogodnym
skierowany równolegle do skrzyni. wiec trzeba się trochę nagimnastykować. nalepiej to bedzie z kanału zrobić lub na podnosniku kolumnowym.

jak wymieniałem sprzegło znajomemu (Ogr z PKA80) to się trochę nad tym namęczyłem. ale wkoncu wysprzęglik ludzie montowali wiec nie powinno być większych kłopotów.

pamietać nalezy o wężach które mozna łatwo uszkodzić
_________________
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
 
 
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-05-10, 15:41   

to dziś go wyjmę i zobaczę w jakim jest stanie i jak on "pracuje" no i czy przypadkiem nie jest zapocony.Hmm a jak odpowietrzyć sprzęgło najpierw??? odkręcić ten odpowietrznik przy wysprzęgliku?
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT http://www.audi80.pl/-aud...k-d-vt64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
darekmalick 
Nowy Klubowicz


Silnik: SF
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Wiek: 51
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty tech.: 4
Miasto/Region: wilkołaz


Wysłany: 2008-05-10, 18:01   

Po zamontawaniu wszystkiego odkręć odpowietrznik przy wysprzęgliku. Plyn powinien zacząć wypływać pod własnym ciężarem. Potem zakręć odpowietrznik i parę razy rusz pedałem sprzęgła i znów odkręć odpowietrznik. Powinno pomóc.
 
 
widmo 
Diesel Power



Silnik: AWX
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 40 razy
Wiek: 30
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty tech.: 1234
Miasto/Region: Kraków


Wysłany: 2008-05-10, 23:44   

odpowietrzasz tak jak hamulec
potrzebne 2 osoby jedna pompuje sprzęgło następnie przytrzymuje a ty odkręcasz odpowietrznik, spuszczasz płyn + powietrze zakręcasz

dopiero wtedy druga osoba puszcza sprzęgło

czynność powtarzasz do skutku -> dopuki nie poleci sam płyn bez bąbli
pamietaj o odpowiedniej ilości płynu

co do odpowietrzania grawitacyjnego (odkręcenie odpowietrznika i samoistneodpowietrzenie) to moze być pewnien problem.
jeżeli przewód ciśnieniowy od wysprzęglika + przewód elastyczny ma załamanie (kolanko) to wtedy płyn nie przepchnie powietrza
_________________
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
k44761 
master of disaster



Silnik: AEW
Typ: D2
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty tech.: 709
Miasto/Region: DLU / DKA


Wysłany: 2008-05-11, 14:28   

Jeszcze lepsza metoda na odpowietrzanie jest podlaczenie krotka rurka odpowietrznika sprzegla i hamulców, odkrecenie odpowietrzników i odpowietrzanie za pomoca pedalu hamulca. Metoda sprawdzona, idealna i bardzo skuteczna, zreszta opisana szerzej w ksiazce o Audi 80, chyba D.Korpa.
_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
 
 
 
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty tech.: 344
Miasto/Region: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-05-11, 17:26   

k44761, odpowietrznik przy przednim lewym kole połaczyc z odpowietrznikiem od wysprzeglika?? czy jak bo nie rozumiem:)
Znalazłem coś takiego:
_________________
http://www.audi80.pl/view...der=asc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT http://www.audi80.pl/-aud...k-d-vt64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
papryka 
Nowy Klubowicz


Silnik: RN
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty tech.: 13


Wysłany: 2008-05-18, 22:54   

Na zdjęciu niepotrzebnie komplikują. Jak pisali wcześniej - połączyć oba odpowietrzniki, odkręcić i pompować pedałem hamulca (ale z wyczuciem żeby przewód nie wypadł, można czymś zacisnąć na odpowietrznikach). Pompować do czasu aż w zbiorniku płynu nie będą wyłazić pęcherzyki powietrza. Płyn wypychany przez odpowietrznik hamulca przejdzie przez cylinder do zbiorniczka.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16