Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 NE 1.8] Wyciek oleju.  
Autor Wiadomość
Młody440 
Audi 80 Fan


Silnik: NE
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty tech.: 40


Wysłany: 2010-11-10, 15:12   [B3 NE 1.8] Wyciek oleju.

Witam kupiłem niedawno audi 80 B3 1.8 na gaźniku z instalacja LPG i nie przeszło przeglądu z powodu wycieku oleju.Patrząc od przodu lewa strona silnika pod gaźnikiem jest cała zalana olejem od góry nie widać jakoś potężnego wycieku.Druga rzecz to to że pali olej ktoś mi mówił że jakieś uszczelniacze były wadliwe w tych silnikach.Chce się dowiedzieć co muszę powymieniać i mniej więcej orientacyjne koszty części.Audi przejechane ma 175 tyś z tym rzecz że pewnie ma więcej ponieważ licznik nie działa.

Nie zapominaj o [ ] w tagu
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 384 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6777
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2010-11-10, 16:41   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi.
Dla działu technicznego tagi wyglądają tak.
W przypadku nie poprawienia, zostanie on zamknięty lub usunięty !


Młody440 napisał/a:
Druga rzecz to to że pali olej ktoś mi mówił że jakieś uszczelniacze były wadliwe w tych silnikach.

Pewnie chodzi o uszczelniacze na trzonkach zaworów. Komplet kosztuje jakieś 15zł, wymiana ze zdejmowaniem głowicy to jakieś 300zł, chyba że znajdziesz kogoś kto wymieni bez jej ściągania za jakieś 150zł.

A nie cieknie Ci ten olej z pod pokrywy wałka rozrządu :?: Bo może następnymi częstymi źródłami wycieków są: uszczelniacz wałka rozrządu, uszczelniacze na wale, wypadający uszczelniacz wałka pośredniego.
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty <szukaj>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Przemo80b3 
Stary Klubowicz



Silnik: NE
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Przemek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 23
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty tech.: 1021
Miasto/Region: Białystok/Podlaskie


Wysłany: 2010-11-10, 20:06   

aldi napisał/a:
A nie cieknie Ci ten olej z pod pokrywy wałka rozrządu :?:

W większości przypadków, to właśnie z tego miejsca sączy się olej. Większość moich znajomych posiadający Audi 80 zmieniali uszczelkę pod pokrywą zaworów.
 
 
 
Młody440 
Audi 80 Fan


Silnik: NE
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty tech.: 40


Wysłany: 2010-11-10, 22:46   

Też myślę że to uszczelka od dekla zaworów ogólnie to cały silnik jest umazany ale głównie w okolicach miski jest ten osad gęsty i świeży wyżej taki przyschnięty.Uszczelniacze wymieniał bym sam.Wiem jak to wymienić i próbowałbym to zrobić bez ściągania głowicy wystarczy że ustawie tłok w GMP i powinno być ok?Ma ktoś może jakiś patent na zaimprowizowanie ściągacza do zaworów lub zna sklep w Warszawie gdzie to można kupić w miarę tanio?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 384 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6777
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2010-11-10, 23:09   

Młody440 napisał/a:
Ma ktoś może jakiś patent na zaimprowizowanie ściągacza do zaworów lub zna sklep w Warszawie gdzie to można kupić w miarę tanio?

Kawałek rurki, kawałek pręta gwintowano, odpowiednia podkładka zespawać. Nie mogę znaleźć fotki tego wynalazku ale jak będę u kumpla to zrobię zdjęcie jeszcze raz. Kupiłem profesjonalny ściskacz sprężyn aby zmienić uszczelniacz w V6 i okazał się za duży. Nie dało się go włożyć w gniazdo po "szklance".

Co do podpierania to stosowałem metodę na sznurek, czyli wpuszczałem jakieś 3-4metry sznurka (szpagat taki jak do prasy kostkującej) przy opuszczonym tłoku. Po jego podniesieniu skutecznie on podpierał zawory.
Podejrzewam że w benzynowym silniku nawet po podniesieniu tłoka do góry zawory będą za bardzo wpadać co uniemożliwi zdjęcie zabezpieczania (sprężyny się tak nie ściśnie).
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty <szukaj>
 
 
Młody440 
Audi 80 Fan


Silnik: NE
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty tech.: 40


Wysłany: 2010-11-11, 14:15   

aldi napisał/a:
Kawałek rurki, kawałek pręta gwintowano, odpowiednia podkładka zespawać.

Można jaśniej mniej więcej jak to ma wyglądać?Może jakiś rysunek poglądowy.Był bym wdzięczny jak by mi ktoś jeszcze wytłumaczył jak ustawić rozrząd czytałem instrukcje ale nie do końca rozumiem.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 384 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6777
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2010-11-11, 23:01   

Znalazłem foto tego wynalazku:


Jeszcze w skład wchodzi blaszka z dwoma dziurkami którą wkłada się na szpilki i przykręca nakrętkami.
Tylko gdy nie zdejmuje się głowicy to jest problem z ostatnim zaworem bo nie ma na co założyć tej blaszki i trzeba sobie zrobić z drutu jakiś punkt podparcia.
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty <szukaj>
 
 
Młody440 
Audi 80 Fan


Silnik: NE
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty tech.: 40


Wysłany: 2010-11-12, 10:04   

Dzięki wielkie za pomoc.Już wiem jak ustawić rozrząd tylko z czego co dobrze rozumuje jeśli wałek pośredni będzie źle ustawiony zapłon wypadnie na inny cylinder niż potrzeba.Przy ustawianiu rozrządu 1 cylinder jest w GMP i powinien być zapłon czy jest w GMP miedzy wydechem a ssaniem.Z resztą dam sobie radę.

[ Dodano: 2010-11-12, 21:18 ]
Mam problem ze zdjęciem dolnej części osłony rozrządu czy do tego trzeba zdjąć koło pasowe z wału korbowego?Zmieniając uszczelniacze wystrzelił mi jeden zamek da się to dopasować od czegokolwiek czy muszę akurat szukać specjalnie do Audi.Zna ktoś dobry sklep w Warszawie.

[ Dodano: 2010-11-14, 22:55 ]
Przy ustawianiu rozrządu jeśli ustawie wał korbowy na ten znaczek 0 na kole zamachowym będzie dobrze? Tylko jeśli nie ustawie wałka pośredniego zostanie mi do ustawienia zapłon jeśli się nie mylę.Cylindry liczy się od przodu auta czy patrząc z miejsca kierowcy? Rozbierając silnik ponumerowałem przewody i wynika mi z tego kolejność zapłonowa:1-3-4-2 a z książki 1-4-3-2 gdzie jest błąd? Cylindry chodzą w parach 1-4 2-3 wiec to chyba błąd w książce.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
rafal90 
Nowy Klubowicz



Silnik: js
Typ: B2
Nadwozie: sedan
Imię: rafal
Wiek: 28
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty tech.: 10
Miasto/Region: krosno


Wysłany: 2010-11-15, 17:11   

cylindry liczą się od przodu auta. kolejność zapłonowa według książki i według twoich ustawień jest prawidłowa. ale ustaw tak jak miałeś żeby nie kombinować z zapłonem
_________________
był trabant 601S 74r
była 80 B2 1.6D 83r
była 80 B2 1.6D 86r
była 80 B4 2.3E 93r
jest 80 B3 1.8i 91r comfort edition
jest 90 B2 2.0i 85r
audi na zawsze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 18