Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B3] Tył-podniesienie zawieszenia... Jak i czym?  
Autor Wiadomość
muller3 
Nowy Klubowicz


Silnik: PP
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: bartek
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty tech.: 4


Wysłany: 2009-03-15, 22:27   [B3] Tył-podniesienie zawieszenia... Jak i czym?

Witajcie. Pytanie dotyczy tylnego zawieszenia mojego audi. Chce go podniesc o okolo 80-100mm. Glownie chodzi o to aby efektem koncowym bylo to ze stoi poprostu wyzej o te 8-10cm niz dotychczas(fabryczna zawiecha jak w kazdym sedanie). Mysle o przedluzeniu dolnego mocowania kolumny amortyzatora. Wolalbym jednak az tak bardzo nie ingerowac, dlatego zwracam sie do osob siedzacych w temacie. Jakie zawieszenie tzn komplet - amortyzator wraz ze sprezyna, bedzie pasowalo bez zadnych przerobek do mojego auta, jednoczesnie podnoszac go o te minimum 80mm. (Prosze o podanie modelu i marki auta z ktorego to by pasowalo) Wynalazki typu gumy usztywniajace nie wchodza w gre ;/ Pozdrawiam serdecznie i czekam na porade ;-) .
Ostatnio zmieniony przez muller3 2009-03-16, 00:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Labiel 



Silnik: APU
Typ: B5
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty tech.: 5765
Miasto/Region: WLKP


Wysłany: 2009-03-16, 17:50   

A po co koledze takie windowanie tyłu do góry :?: O ile dobrze wiem to wyszło już to z mod :-P
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pandamix 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty tech.: 456
Miasto/Region: Parczew/Lubelskie


Wysłany: 2009-03-16, 18:02   

z tego co mogę sie domyślać to wnioskuje ze kolega chce ciągać lawetę albo cos podobnego albo przewozić po 1500kg w środku, odradzam podrywanie audiczki do góry jeszcze z ładunkiem jedzie sie oki ale na pusto masakra ,może lepiej tylko utwardzić zawieche żeby nie siadło za mocno ,ostatnio u człowieka z Ukrainy w pasacie widziałem dane podwójne sprężyny ,jedna a środek druga ,może pomyśl nad takim rozwiązaniem
_________________
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło
 
 
 
muller3 
Nowy Klubowicz


Silnik: PP
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: bartek
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty tech.: 4


Wysłany: 2009-03-16, 18:18   

Tak, tylko amortyzator ma tez ograniczony skok i nie chcialbym go wyrwac uzywajac dluzszych lub mocniejszych sprezyn, lub tak jak kolega pisze podwojnych sprezyn. Chce sie skupic bardziej na kupnie amortyzatora ze sprezyna, z takim samym mocowaniem jak w b3, tylko nie mam pojecia z jakiego auta takowy by mi podszedl i podniosl go o te 10cm.

Podnosze go z paru powodow. Czesto mam do przewiezienia male ale bardzo ciezkie elementy, po drugie czesto jade w teren (niestety nie wszedzie w naszym kraju jest juz asfalt), no i po trzecie auto z podniesionym tylem bardziej mi sie podoba, zdrowiej wyglada, a nie jest taki przyklapniety. Nigdy nie ogladalem sie za tym co modne :)

"Pomozecie?" :P

Pozdrawiam
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
dexx 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 359
Miasto/Region: Jarocin


Wysłany: 2009-03-16, 18:53   

muller3 napisał/a:
i podniosl go o te 10cm


Kolego troche nie za dużo? Osobiście nie wyobrażam sobie tyłu o tyle wyżej :roll: a poza tym musiał byś mieć dużą skalę regulacji świateł, chodzi mi o jazdę z obciążeniem i bez.
_________________
==>> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=15808 <<==
 
 
 
Dziki 
Władca pierścieni
1-2-4-5-3



Silnik: 7A
Typ: 8C
Nadwozie: AvantQ
Imię: taDZIK
Pomógł: 33 razy
Wiek: 25
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty tech.: 640
Miasto/Region: Emmerich/Terespol


Wysłany: 2009-03-16, 20:25   

ja miałem coś takiego tzn dalej mam :-P
a wyglada to tak na aucie
_________________
80 Avant 2.3 20v 7A quattro
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
pandamix 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: NG
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty tech.: 456
Miasto/Region: Parczew/Lubelskie


Wysłany: 2009-03-16, 21:29   

dexx, mało widziałeś:) jeździlem troche na wschód na ukraine i sie troche napatrzylem na samochody podniesione do góry,zrobione na przemyt,szkoda że nie uchwyciłem zadnego a byl taki jeden wyjatkowy,jakas stara łada do której nie trzeba kanalu tylko normalnie pod nia by sie wslizgnoł :mrgreen:
_________________
Zdjęcie w avatarze to przeszłość tak jak i cały temat

Kliknij żeby zobaczyć moje czerwone toczydło
 
 
 
dexx 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 359
Miasto/Region: Jarocin


Wysłany: 2009-03-16, 22:07   

Hah, no to nieźle <ok>
_________________
==>> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=15808 <<==
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Dziki 
Władca pierścieni
1-2-4-5-3



Silnik: 7A
Typ: 8C
Nadwozie: AvantQ
Imię: taDZIK
Pomógł: 33 razy
Wiek: 25
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty tech.: 640
Miasto/Region: Emmerich/Terespol


Wysłany: 2009-03-16, 22:41   

no ja od maleńkości mam dosyć tych białoruskich aut niczym terenówki :-P
niestety najczesciej poczciwe sety c3 szły do góry, ale innych wynalazków masz ci u nas dostatek :lol:
_________________
80 Avant 2.3 20v 7A quattro
 
 
 
gornik 



Silnik: ACE
Typ: B4
Nadwozie: limo q
Imię: Bartek
Pomógł: 15 razy
Wiek: 24
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty tech.: 797
Miasto/Region: Lublin


1994 Audi Quattro
Wysłany: 2009-03-16, 23:17   

Dziki napisał/a:
ja miałem coś takiego [url=http://images33.foto...63m.jpg]Obrazek[/URL] tzn dalej mam :-P
a wyglada to tak na aucie [url=http://images34.foto...f2m.jpg]Obrazek[/URL][url=http://images30.foto...dfm.jpg]Obrazek[/URL]


Jak tak mogłeś skrzywdzić Audi... jakbym potrzebował takiego prześwitu to bym kupił sobie Tarpana nie rozumiem takich akcji. Na 100% poza wyglądem strasznie pogarsza to prowadzenie auta.
_________________
Competition quattro
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
muller3 
Nowy Klubowicz


Silnik: PP
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: bartek
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty tech.: 4


Wysłany: 2009-03-17, 07:07   

Dziki. Prawdopodobnie tego szukam, moglbys napisac cos wiecej, co to za element ? jak go zalozyc i skad wziac? Pozdrowka
 
 
KLAKSON 
Władca pierścieni
\==oooo==/



Silnik: BMK
Typ: A6
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamilek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty tech.: 704
Miasto/Region: Harderwijk, Holandia


Wysłany: 2009-03-28, 09:41   

grzesiek3110, przeczytaj regulamin, nie pisz drukowanymi literami czyli nie krzycz na forum

sorry za OT
_________________
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
noorbi 
Super User



Silnik: 3.8
Typ: B5
Nadwozie: sedany
Imię: koledzy wiedzą
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty tech.: 912
Miasto/Region: polska


Wysłany: 2009-03-28, 11:28   

grzesiek3110 napisał/a:
NAJPROSTSZY SPOSÓB TO ZDJĄĆ SPRĘŻYNĘ I MISECZKĘ NA KTÓREJ ONA SIĘ OPIERA,DOCINASZ DYSTANS JAKIEJ CHCESZ DŁUGOŚCI Z RURY O ŚREDNICY AMORA.ZAKŁADASZ DYSTANS ,MISECZKĘ ,SPRĘŻYNĘ I GOTOWE.POMAGA.
:shock: :shock: :shock:
Co jeszcze "mądrego" napiszesz ? Litości.
_________________

 
 
okiewicz22pnw 
Nowy Klubowicz


Silnik: PP
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: Kamil
Wiek: 27
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty tech.: 19
Miasto/Region: Polska Nowa Wies


Wysłany: 2009-03-28, 12:45   

Chłopaki ja mam podobny problem, lecz nie taki sam. W mojej b3 chciałem tylko wzmocnić tylne sprężyny, gdy wiozę 5 osób to strasznie tył siada, jakieś nierówności to słychac efekt tarcia. Jak je można wzmocnić, bez ich wymiany! Prosił bym Was o pomoc. Z góry dzięki. Pozdro dla Was. Kamil
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
noorbi 
Super User



Silnik: 3.8
Typ: B5
Nadwozie: sedany
Imię: koledzy wiedzą
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty tech.: 912
Miasto/Region: polska


Wysłany: 2009-03-28, 14:37   

okiewicz22pnw, wydaje mi się że masz po prostu zużyte sprężyny.
Najlepiej kup nowe. Wcale nie są takie drogie a efekt będzie zupełnie inny.
Wzmocnienie to półśrodki.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 22