Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pamaku Tarcze, hamulce radio LED
Autoserwis Skrzynie biegów Regeneracja Układy wydechowe Układy hamulcowe Radio samochodowe Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1,9 TDI 1Z] Odpowietrzenie układu chłodzenia  
Autor Wiadomość
Marcin11 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Wiek: 28
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty tech.: 44
Miasto/Region: warm-maz Gołdap


Wysłany: 2012-03-11, 13:51   

Zobaczę w jakim stanie jest obecny, jak będzie trzeba to zaleje nowy płyn ;-)
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Krzysiek 84 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 39 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty tech.: 1162
Miasto/Region: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2012-03-11, 14:05   

G12. tyle co plyn kosztuje to mozna pokusic sie o wymiane <ok>
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + Wtryski Volvo + pompa Afn +16 BIT ,Soft by KOSTRZ

 
 
 
andrzejsz23 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty tech.: 463
Miasto/Region: Ryn/Mazury (NGI)


Wysłany: 2012-03-11, 19:49   

Jak wymieniałem termostat to musiałem odkręcić pompę wspomagania i ją trochę odchylić, a tak poza tym to wymiana prosta :mrgreen:
_________________
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: http://www.audi80.pl/b4-1...n-vt64798.html/
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURGhttp://www.audi80.pl/b4-1...6797.htm#915980
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Marcin11 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Wiek: 28
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty tech.: 44
Miasto/Region: warm-maz Gołdap


Wysłany: 2012-03-12, 17:00   

No i udało się :-P wymieniłem termostat i narazie jest wszystko ok :-D no i najważniejsze noc nie zepsułem <ok> a niestety mi to za często zdarza :oops: pozdrawiam <ok>
 
 
andrzejsz23 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 24 razy
Wiek: 25
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty tech.: 463
Miasto/Region: Ryn/Mazury (NGI)


Wysłany: 2012-03-12, 21:27   

Przy wymianie termostatu to jedynie można pozrywać gwinty w śrubkach :-P
_________________
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: http://www.audi80.pl/b4-1...n-vt64798.html/
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURGhttp://www.audi80.pl/b4-1...6797.htm#915980
 
 
 
morris4life 
99 % Klubowicza



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty tech.: 84
Miasto/Region: Gdańsk


Wysłany: 2012-09-26, 20:16   

Witam,
pytam się tych co nie mają korka na wężach do nagrzewnicy :
- Jak wy odpowietrzacie swoje samochody? Czy robicie to przy wykręconym korku zbiorniczka wyrównawczego czy na zamkniętym?

Ja próbowałem odpowietrzyć mój samochód na otwartym korku i zawsze tuż przed uruchomieniem się wentylatora woda mi wylatywała ze zbiorniczka i leciały bąbelki. Dodam że leciały one tylko w momencie kiedy załączał się wentylator i razem z wylatującą ze zbiorniczka wodą. Gdy gazowałem auto (nadal na odkręconym korku) to bąbelki nie wylatywały. Wąchałem te bąbelki i jedyne co czuć to zapach płynu - nie śmierdzi mi to spalinami (bo pomyślałem, że może uszczelka głowicy mi gdzieś puszcza ciśnienie w układ chłodzenia).
Temperaturę na wskaźniku w trakcie odpowietrzania miałem równo 100stC. Wentylator też załącza mi się przy 100stC.
W trasie temperatura robocza waha się od 95-100stC i nie schodzi niżej ani nie wchodzi wyżej. No i podejrzewam zapowietrzony układ - ale nie miałem czasu go długo odpowietrzać stąd moje pytanie czy na pewno dobrze to robię?

No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?

pozdrawiam
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
gibaj 
Od zawsze na forum



Silnik: 1.9
Typ: RT
Nadwozie: M-VAN
Imię: Artur
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty tech.: 3061
Miasto/Region: LBL


Wysłany: 2012-09-26, 20:21   

http://www.google.com/cse...C5%82odzenia%20 łap i czytaj :mrgreen:
 
 
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2910
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-09-26, 20:59   

morris4life napisał/a:
No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?


Wlewam parę litrów i jadę się przewieźć. Mam ze sobą bańkę z płynem i co jakiś czas dolewam.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
MUNIOR 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 129 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 3932
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2012-09-27, 21:58   

morris4life napisał/a:
No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?
Nie ma potrzeby się tak produkować ;-) Tak się to robi i nie ma potrzeby robic inaczej <ok>
trepek napisał/a:
Wlewam parę litrów i jadę się przewieźć. Mam ze sobą bańkę z płynem i co jakiś czas dolewam.
Układ się sam odpowietrzy po otwarciu termostatu ...pod warunkiem że termostat się otwiera 8-)
_________________
TDI 16 bit +Chip+wtryski AFN .Nastawniki ,przekładki "bosch "-"pierburg" audi 80 ,audi 100 ,uszczelnianie i naprawa pomp VP-37 tdi, Przywracam do życia zamulone ,szarpiące i niedomagające TDI ,na boschu i pierburgu . Żadnych zbędnych kosztów ,gwarantuję skuteczność 100% <SPRZEDAM> kompa z chipsem ,pompę wtryskową AFN-a
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2910
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-09-27, 22:10   

MUNIOR napisał/a:
Układ się sam odpowietrzy po otwarciu termostatu ...pod warunkiem że termostat się otwiera


Bez przesady :-P Sprawdzenie termostatu trudne nie jest, do garczka z wodą i na piec ;-)
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



hamulce, klocki, tarcze



Zaprzyjaźnione serwisy
:: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Audi Q7 :: radio internetowe :: Tarcze hamulcowe Audi ::
:: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen ::

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13