Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1,9 TDI 1Z] Odpowietrzenie układu chłodzenia  
Autor Wiadomość
Marcin11 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: warm-maz Gołdap


Wysłany: 2012-03-11, 13:51   

Zobaczę w jakim stanie jest obecny, jak będzie trzeba to zaleje nowy płyn ;-)
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Krzysiek 84 
100 % Klubowicza



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 42 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 1407
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2012-03-11, 14:05   

G12. tyle co plyn kosztuje to mozna pokusic sie o wymiane <ok>
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
andrzejsz23 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 482
Skąd: Ryn/Mazury (NGI)


Wysłany: 2012-03-11, 19:49   

Jak wymieniałem termostat to musiałem odkręcić pompę wspomagania i ją trochę odchylić, a tak poza tym to wymiana prosta :mrgreen:
 
 
 
Marcin11 
Audi 80 Fan


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Wiek: 29
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: warm-maz Gołdap


Wysłany: 2012-03-12, 17:00   

No i udało się :-P wymieniłem termostat i narazie jest wszystko ok :-D no i najważniejsze noc nie zepsułem <ok> a niestety mi to za często zdarza :oops: pozdrawiam <ok>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
andrzejsz23 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Andrzej
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 482
Skąd: Ryn/Mazury (NGI)


Wysłany: 2012-03-12, 21:27   

Przy wymianie termostatu to jedynie można pozrywać gwinty w śrubkach :-P
 
 
 
morris4life 
99 % Klubowicza



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 88
Skąd: Gdańsk


Wysłany: 2012-09-26, 19:16   

Witam,
pytam się tych co nie mają korka na wężach do nagrzewnicy :
- Jak wy odpowietrzacie swoje samochody? Czy robicie to przy wykręconym korku zbiorniczka wyrównawczego czy na zamkniętym?

Ja próbowałem odpowietrzyć mój samochód na otwartym korku i zawsze tuż przed uruchomieniem się wentylatora woda mi wylatywała ze zbiorniczka i leciały bąbelki. Dodam że leciały one tylko w momencie kiedy załączał się wentylator i razem z wylatującą ze zbiorniczka wodą. Gdy gazowałem auto (nadal na odkręconym korku) to bąbelki nie wylatywały. Wąchałem te bąbelki i jedyne co czuć to zapach płynu - nie śmierdzi mi to spalinami (bo pomyślałem, że może uszczelka głowicy mi gdzieś puszcza ciśnienie w układ chłodzenia).
Temperaturę na wskaźniku w trakcie odpowietrzania miałem równo 100stC. Wentylator też załącza mi się przy 100stC.
W trasie temperatura robocza waha się od 95-100stC i nie schodzi niżej ani nie wchodzi wyżej. No i podejrzewam zapowietrzony układ - ale nie miałem czasu go długo odpowietrzać stąd moje pytanie czy na pewno dobrze to robię?

No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?

pozdrawiam
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
gibaj 
Od zawsze na forum



Silnik: 1.9
Typ: RT
Nadwozie: M-VAN
Imię: Artur
Pomógł: 65 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 3058
Skąd: LBL


Wysłany: 2012-09-26, 19:21   

http://www.google.com/cse...C5%82odzenia%20 łap i czytaj :mrgreen:
 
 
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2907
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-09-26, 19:59   

morris4life napisał/a:
No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?


Wlewam parę litrów i jadę się przewieźć. Mam ze sobą bańkę z płynem i co jakiś czas dolewam.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 153 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4581
Skąd: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2012-09-27, 20:58   

morris4life napisał/a:
No więc - czy ktoś z was odpowietrza tak samo jak ja opisałem?
Nie ma potrzeby się tak produkować ;-) Tak się to robi i nie ma potrzeby robic inaczej <ok>
trepek napisał/a:
Wlewam parę litrów i jadę się przewieźć. Mam ze sobą bańkę z płynem i co jakiś czas dolewam.
Układ się sam odpowietrzy po otwarciu termostatu ...pod warunkiem że termostat się otwiera 8-)
 
 
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2907
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-09-27, 21:10   

MUNIOR napisał/a:
Układ się sam odpowietrzy po otwarciu termostatu ...pod warunkiem że termostat się otwiera


Bez przesady :-P Sprawdzenie termostatu trudne nie jest, do garczka z wodą i na piec ;-)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MarcinexB4 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 20
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 202
Skąd: Siedlce/Łuków


Wysłany: 2014-08-15, 07:10   

Odświeżę temat, bo mam taki mały problem, ostatnio wymieniłem płyn po odkręcałem węże przy chłodniczce oleju i ten co idzie od termostatu do chłodnicy, dolny wąż, zalałem ładnie pięknie na odkręconym korku zagrzałem konkretnie wentylatory chodziły, termostat puścił aż w ręce parzyło zarówno jak górny i dolny wąż był bardzo gorący... no ale mam problem z wyciekającym płynem z tego odpowietrzenia na wężu nagrzewnicy.... i czy dalej byłby zapowietrzony układ? podczas gdy zagrzewałem na odkręconym korku to obserwowałem co się dzieje. Po jakimś czasie delikatnie się poziom płynu podniósł a potem powrócił do poprzedniego poziomu.
 
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 106 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3904
Skąd: Zamość/Lublin


1994 Audi 80
Wysłany: 2014-08-15, 07:49   

MarcinexB4 napisał/a:
no ale mam problem z wyciekającym płynem z tego odpowietrzenia na wężu nagrzewnicy.... i czy dalej byłby zapowietrzony układ?
no może się zapowietrzać, tak przynajmniej mi się wydaje.
No i ciągle trzeba sprawdzać poziom płynu i go uzupełniać.
MarcinexB4 napisał/a:
Po jakimś czasie delikatnie się poziom płynu podniósł a potem powrócił do poprzedniego poziomu.
to że się podniósł to nic nadzwyczajnego tak po prostu jest. Prawa fizyki zdaje się z podstawówki jeszcze, rozszerzalność cieplna.
To że opadł to <hmm> nie wiem ale coś mi się zdaje że to dlatego że ten płyn Ci troszkę ucieka.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MarcinexB4 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 20
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 202
Skąd: Siedlce/Łuków


Wysłany: 2014-08-15, 08:25   

I wskaznik temperatury dochodzi do białej kreski 90 st C ale nie wchodzi na nią... a wcześniej miałem równiutko 90 st C przed wymianą...
 
 
 
Krzysiek 84 
100 % Klubowicza



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 42 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 1407
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2014-08-15, 09:10   

MarcinexB4 napisał/a:
I wskaznik temperatury dochodzi do białej kreski 90 st C ale nie wchodzi na nią... a wcześniej miałem równiutko 90 st C przed wymianą...


Pojezdzisz troche i unormuje się, nie patrz na te 2-3 stopnie różnicy. W Nowszych jest tak zrobione ze stoi na 90-ciu jak wryty. U mnie jest tak i nie przejmuje się tym.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MarcinexB4 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 20
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 202
Skąd: Siedlce/Łuków


Wysłany: 2014-08-15, 09:19   

Krzysiek 84 napisał/a:
MarcinexB4 napisał/a:
I wskaznik temperatury dochodzi do białej kreski 90 st C ale nie wchodzi na nią... a wcześniej miałem równiutko 90 st C przed wymianą...


Pojezdzisz troche i unormuje się, nie patrz na te 2-3 stopnie różnicy. W Nowszych jest tak zrobione ze stoi na 90-ciu jak wryty. U mnie jest tak i nie przejmuje się tym.
[url=http://images70.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


Właśnie tak jak ty mam... identycznie :-) Skoro tak mówisz nie będe się tym przejmować, oby ten wyciek jakoś zlikwidować i powinno grać :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 23