Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1,9 TDI]Co ile tys. km wymiana oleju?  
Autor Wiadomość
Viper 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty tech.: 75
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-12-04, 19:01   [B4 1,9 TDI]Co ile tys. km wymiana oleju?

Witam.
Mam pytanko. Co ile tys. kilometrów powinno się wymieniać olej w tym silniku? Jedni mówią, że co 8tys. a inni mówią, że co 10tys. Jak to jest faktycznie?
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
nitro20 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: m52
Typ: 46
Nadwozie: sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty tech.: 201
Miasto/Region: Wyszków


Wysłany: 2007-12-04, 19:47   

olejek co 10 tyś wymieniaj. jezeli masz ochote czesciej nic zlego sie nie stanie a dla silnika to zawsze lepiej
_________________
Były:
Audi 80 (89) b3 2,0 3A , Audi 80 (93) 2,0 ABK

Są:
A3 1,8T (AGU), BMW E46 323
MOJE TOCZE FELE :)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MARCIN 80B4 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: MARCIN
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty tech.: 756
Miasto/Region: świętokrzyskie


Wysłany: 2007-12-04, 20:37   

a to zależy na jakim olej kolega jeździ jak półsyntetyk to powinno się wymieniać w przedziale od 8 do 10 tyś. ale wszystko zależy od ciebie, ja osobiście 8 tyś i wymiana olej i wszystkie filtry.
_________________
TDI PoweR
http://pl.youtube.com/watch?v=rVWwx6yhTlk
Myślisz że jestes ANONIMOWY ?
KLIKNIJ --> http://www.danasoft.com/sig/ <--
 
 
Viper 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty tech.: 75
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-12-04, 20:47   

Jeżdżę na półsyntetyku i przejechałem ponad 8 tys. km i tak sobie pomyślałem, żeby może olejek sobie wymienić przed zimą. I chyba tak zrobię. Świeżutki olej i filtry na zimę nie zaszkodzą.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Solskier 
Rezacz



Silnik: AFV+
Typ: A4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotrek
Pomógł: 117 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty tech.: 3408
Miasto/Region: Kłodzko


Wysłany: 2007-12-05, 08:28   

Też smigam na półsyntetyku i wyminniam jak koledzy średnio co 8 tyś km czyli raz na półtora miesiąca :mrgreen: Kiedyś dla przykładu z zapomnienia przejechałem na półsytetyku 20tyś :-P (auto i tak na wykończeniu było) to olej nie chciał wylecieć z miski po odkreceniu korka :lol:
_________________
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Wejdz i sam oceń:

Audi 80
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=12245


Audi A4
http://www.audi80.pl/audi...ier-vt60208.htm
 
 
 
Viper 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty tech.: 75
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-12-05, 19:50   

Dzięki za info. W sobotę wymieniam olej i filtry.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
hudy 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 52 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty tech.: 3808
Miasto/Region: Alwernia


Wysłany: 2007-12-05, 20:58   

Solskier napisał/a:
olej nie chciał wylecieć z miski po odkreceniu korka :lol:


to jestem ciekaw na czym ty jeździsz ze tak sie stało :mrgreen: kumpel przejechał ponad 20 tys golfem i olej oprócz tego ze był rzadszy to nic sie nie działo...ja wymieniam co 10 tys no moze co 11 i wszytko jest ok
 
 
namor12345 
Audi 80 Fan


Silnik: 1,9T
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty tech.: 26


Wysłany: 2007-12-12, 17:02   

Jak czytam wasze propozycje co ile należy wymieniać olej to zastanawiam się czy nie macie jakiś udziałów w rafineriach i napędzacie koniunkturę. Według mojej wiedzy w motorach 1,9TDI olej należy wymieniać co 15tyś lub raz do roku jeśli przejeżdżamy mniej. Wiadomo że częstsza wymiana nie zaszkodzi ale w autach w tym wieku to lepiej poszukać coś innego do wymiany-pewnie coś się znajdzie. Jakość oleju bardzo się poprawiła od czasu produkcji naszych aut, więc nie ma potrzeby częstszej wymiany. W nowych autach olej zmienia się jeszcze rzadziej i myślę że jest to duża zasługa jakości nowych olejów. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
szantis 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty tech.: 213


Wysłany: 2007-12-12, 17:12   

hudy napisał/a:
Solskier napisał/a:
olej nie chciał wylecieć z miski po odkreceniu korka :lol:


to jestem ciekaw na czym ty jeździsz ze tak sie stało :mrgreen: kumpel przejechał ponad 20 tys golfem i olej oprócz tego ze był rzadszy to nic sie nie działo...ja wymieniam co 10 tys no moze co 11 i wszytko jest ok


Pewnie to było masło z Warlubia... nie powinno z półsyntetykiem nic dziac dziwnego typu zgęstnienie ...no chyba ,że nic nie wyleciało bo juz go nie było w silniku -ale to inna historia
U siebie profilaktycznie zmieniał półsyntetyk tak jak dla ekspoloatacji dla mineralnego czyli co 10 tys. Podejrzewam ,ze 15 tys to nic złego by sie nie działo.
_________________
ABK+ LPG + troszke gadżetów ;)
 
 
hudy 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 52 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty tech.: 3808
Miasto/Region: Alwernia


Wysłany: 2007-12-12, 17:25   

nowy olej jest gesty jak sie go wlewa do silnika a po jakimś czasie jego gęstość spada.ja jak wymieniam olej to jest duża rónica w gęstości i lepkosci niz jak go wlewałem do silnika.wiec to ze nie chciał wylecieć jest dla mnie naprawde dziwne...
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Solskier 
Rezacz



Silnik: AFV+
Typ: A4
Nadwozie: Avant
Imię: Piotrek
Pomógł: 117 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty tech.: 3408
Miasto/Region: Kłodzko


Wysłany: 2007-12-12, 17:31   

Może spowodowane było to czestym jesgo przegrzewaniem, auto było pomodzone i straszliwie sie grzało (Seria 75PS po madach ponad 120PS) czasem przy pałowaniu aż wode wywalało przez zbiornik. Do dziś jestem w szoku że uszczelka pod głowicą to wytrzymała, moze dla tego ze była metalowa :-D Dodam olej był z nieco dolnej póki Orlenu :-P
_________________
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Wejdz i sam oceń:

Audi 80
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=12245


Audi A4
http://www.audi80.pl/audi...ier-vt60208.htm
 
 
 
TDI80 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty tech.: 233


Wysłany: 2007-12-12, 21:54   

Solskier napisał/a:
Może spowodowane było to czestym jesgo przegrzewaniem, auto było pomodzone i straszliwie sie grzało (Seria 75PS po madach ponad 120PS) czasem przy pałowaniu aż wode wywalało przez zbiornik. Do dziś jestem w szoku że uszczelka pod głowicą to wytrzymała, moze dla tego ze była metalowa :-D Dodam olej był z nieco dolnej póki Orlenu :-P



a moze dodany byl jakis ulepszacz do oleju i galaretka w silniku sie zrobila?
juz czytalem niedawno o tym, jakies ulepszacze cos w rodzaju tych ceramizerow,
tylko ze taka dolna, polka podrobka podrobek, w chinskiej lepiance klejona :)

[ Dodano: 2007-12-12, 21:58 ]
Viper napisał/a:
Dzięki za info. W sobotę wymieniam olej i filtry.


A na jaki mozna wiedziec?
Ja polecam MaxLife Diesel Oil 10W-40 (półsyntetyczny) - 5L
Taki sobie zapodalem do swojego + filterek Knechta
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
hascher85 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 29
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty tech.: 67
Miasto/Region: Legnica


Wysłany: 2007-12-12, 23:09   

jakies ulepszacze cos w rodzaju tych ceramizerow .......hmmm a kolega moze testował ceramizer bo ja osoobiscie tak i jestem w szoku co sie stało z autkiem mechanik powiedzial ze umiera a ono orzyło heheh :) a olej syntetyk to nas raczej nie dotyczy powinno sie wymieniac co 20 tys. półsyntetyk co 15 tys. a mineralke co 10 tys. polecam olej Castrol Magnatec 10W40 pozdrawiam
_________________

 
 
 
Viper 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty tech.: 75
Miasto/Region: Siedlce


Wysłany: 2007-12-13, 16:14   

A na jaki mozna wiedziec?
Ja polecam MaxLife Diesel Oil 10W-40 (półsyntetyczny) - 5L
Taki sobie zapodalem do swojego + filterek Knechta[/quote]

Ja zalałem dokładnie taki sam olej i filterek też knechta.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
adidoom 
Audi 80 Fan


Silnik: AAZ
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 30
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty tech.: 36
Miasto/Region: Świętokrzyskie


Wysłany: 2007-12-13, 16:44   

Koledzy ja zrobilem na Mobilku półsyntetycznym juz ponad 20tys i nic sie dzieje silnik mam 1,9TD fakt że olej jest brudny ale w Dieslach to chyba normalne.
Zdaje sobie sprawe z tego ze olej mam juz do wymiany :) ale jak olej to trzeba by i filtry bo takto nie ma sensu a z finansami ostatnio slabo stoje wiec jeszcze troche sie wstrzymam.
_________________
Sprzedam pompe wtryskową do diesla. Sprzedaje jako uszkodzoną bo nie wiem jak ona pracuje.Pompa jest bodajże od 1,6 Jak ktoś jest chętny to podeśle fotki na maila.
Pozdr.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 24