Strona główna



 Ogłoszenie 
WRC. Części samochodowe OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompy,
przepływomierze
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1,9TD AAZ] Jakie czujniki oleju w głowicy!!!!!  
Autor Wiadomość
zolnierz22 
Nowy Klubowicz


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 4
Skąd: Słupsk


Wysłany: 2007-10-10, 21:24   [B4 1,9TD AAZ] Jakie czujniki oleju w głowicy!!!!!

tu jest taki problem że mam te auto od niedawna i okazalo się że jest tam głowica od 1Z a nie od AAZ. Przy większych obrotach silnika zapala mi się kontrolka od oleju, ciśnienie jest dobre bo przejechalem na tej świecącej kontrolce jakieś 2000 km i chcem wymienić czujnik w glowicy ale jak się okazał jego tam nie ma ktoś wkręcił tam śrube zamiast czujnika. Pomocy!!!!!!!!
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
cobra 
Od zawsze na forum



Silnik: ATD
Typ: --
Nadwozie: VWBORA
Imię: Krzysiek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 2025
Skąd: Lublin


Wysłany: 2007-10-11, 09:10   

czujnik ciśnienia oleju od deski rozdzielczej znajduje się w podstawie filtra oleju. Jeden jest niebieski, a drugi jest szary. Jeden odpowiada za ciśnienie na wolnych obrotach, a drugi jest od ciśnienia dynamicznego - czy jak tam zwał
 
 
 
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2820
Skąd: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2007-10-11, 09:13   

W głowicy jest otwór testowy do pomiaru cisnienia oleju na końcu kanału smarowania. Oryginalnie jest on zaślepiony śrubą o gwincie M10x1. Jak chcesz to możesz go wykorzystać dowolnie, ale zasadnicze czujnik tak jak Ci to kolega Cobra opisał są montowane w podstawę filtra oleju.
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
zolnierz22 
Nowy Klubowicz


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 4
Skąd: Słupsk


Wysłany: 2007-10-11, 09:38   

czyli w głowicy nie ma czujnika ciśnienia oleju
wszystkie powinny być przy filtrze
mi mechanik powiedział że ten czujnik powinien być z tyłu głowicy zaraz powyżej wężyka chyba od wody i jak ten mechanik twierdzi to powinien on być niebieski, a jeszcze jedno u mnie przy filtrze jest tylko jeden czujnik i jest koloru brązowego. Kolego Cobra jak możesz to powiedz mi jeszcze czy filtr oleju musi być z zaworkiem i jaki symbol katalogowy
 
 
 
rczopik2 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: RAFAŁ
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 512
Skąd: RSR


Wysłany: 2007-10-11, 10:34   

Napewno tutaj znajdziesz:

http://www.audi80.pl/view...leju++zaworkiem

[ Dodano: 2007-10-11, 10:38 ]
W AAZ ...OP525 w 1Z ....OP525/1
 
 
 
zolnierz22 
Nowy Klubowicz


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 4
Skąd: Słupsk


Wysłany: 2007-10-11, 14:50   

Dzięki chłopaki okazało się że mam zle czujniki a Cobra pożyczylem książke sam naprawiam Audi 80 i tam piszą że powinien być brązowy i szary czujnik w filtrze sprawdze pierwz brązowym a później tak jak mówileś z niebieskim filtr mam dobry. Kupie czujniki i się odezwe co z tego wynikło.

[ Dodano: 2007-10-11, 21:46 ]
Mam prośbe jak by ktoś mógł sprawdzić jakiego koloru ma ten czujnik i powiedzieć od czego on jest

[ Dodano: 2007-10-11, 21:47 ]
Tu jest fotka

[ Dodano: 2007-10-12, 11:05 ]
[img][/img]

[ Dodano: 2007-10-12, 11:06 ]
od czego jest ten czujnik i jakiego koloru jest

[ Dodano: 2007-10-12, 16:45 ]
Znalazłem przyczyne !!!!
Wszystkie czujniki były podłączone do jednego przewodu gdy odłączyłem przewód od szarego czujnika w filtrze oleju zaczeł wszystko grać prawdopodobnie ktoś grzebał przy elektryce i wyciął drugi przewód a później zmostkował przewody partacz!!! :-D :-D
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
cobra 
Od zawsze na forum



Silnik: ATD
Typ: --
Nadwozie: VWBORA
Imię: Krzysiek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 2025
Skąd: Lublin


Wysłany: 2007-10-12, 19:52   

dziś nie bardzo mogłem sprawdzić bo trochę choruję prze tą zaj****** pogodę... ale jutro postaram się wyskoczyć do autka i sprawdzę...
 
 
 
zolnierz22 
Nowy Klubowicz


Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 4
Skąd: Słupsk


Wysłany: 2007-10-13, 10:11   

Będe bardzo wdzięczny bo wczoraj było wszystko ok a dzisiaj jechalem do pracy i znowu przy większych obrotach tak powyżej 2000 zapaliła mi się kontrolka. Jak kupowalem auto miał on wlane o jakieś litr oleju więcej i kontrolka się nie zapalała, nie dawno wymienilem olej wlałem tyle ile powinno być i zaczęła się zapalać, czy to może być od tego, że jest to silnik AAZ a glowica od silnika TDI chyba 1Z? Zaczynam myśleć że może w tej głowicy są inne kanały od smarowania albo coś w tym stylu i potrzebuje on więcej oleju. Jak możesz to zobacz jeszcze jakie masz czujniki w filtrze oleju bo u mnie jest miejsce na dwa, jeden wychodzi z boku a drugi centralnie na środku niędzy przewodami - ciężko go dojrzeć. Napisz który masz podłączony.
 
 
 
MalyGlodek 
Audi 80 Maniak



Silnik: RA
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: GS Słupsk


Wysłany: 2011-08-30, 23:48   

Cześć, nie wiem czy to ci coś pomorze ale ja zrobiłem u siebie SWAP do B4 wstawiłem 1,6 TD, też przy wyższych obrotach zapala mi się kontrolka od oleju, podłączone mam 2 czujniki oleju jeden niskiego ciśnienia biały, drugi wysokiego ciśnienia czarny, ponoć przy wyższych obrotach zapala się kontrola oleju jeżeli jakiś dodatkowy kabel do sterowania nie jest podłączony do alternatora, ja do tego jeszcze nie doszedłem bo szukam jakieś B4 z oryginalną instalacją. U mnie sprawdzili ciśnienie oleju i wszystko jest ok, problem jest w instalacji, może być coś podobnego u ciebie
_________________
AUDI 80 B3 `89 1,6 TD Zginęła na szrocie...
AUDI 80 B4 `94 1,6 TD

SPECJALIZACJA ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



felgi samochodowe

forum audi a6 forum audi 80
katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12