Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1Z] identification  
Autor Wiadomość
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-03-31, 23:37   [B4 1Z] identification

Since I don't get Polish very well I decided to post it here. Please don't get me wrong if the same thread already exists. I would like to ask which reference should I look in vag com when I connect it to my car. Here is engine ID so if someone can tell me what to use, All 1z, D08 or D09.
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
slawek5t 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: G3
Nadwozie: hatchb
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 69
Skąd: Bytów


Wysłany: 2013-03-31, 23:45   

all 1z :)
_________________
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-03-31, 23:47   

OK thanks for quick reply....what are D08 and D09?
If it's all 1Z this is timing graph

Another question is: is timing related with car performance or only withengine start (cold start)?
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
Ganimadeus 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 23
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 409
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 00:17   

I don't believe tdi timing - reason? If u have a wrong temp sensor results could be incorrect. Always look at numbers :D

If Injection angle will be less than ~47-55 :
- a little weaker and fuel cunsumption will increase
- problem with start when is cold / smoke :d
- engine's sound will be softer

If Injection angle will be less than ~47-55 :
- a little bit stronger
- engine's sound will be characteristically harder

If u don't have any problems with cold start, power etc. u musn't fix it <ok>
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 00:25   

How do I know if the angle is correct? The graph is same when engine is warm enough. Exactly what you said is happening...white smoke when it's cold, "softer sound" and little bit higher fuel consuption ;)
 
 
Ganimadeus 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 23
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 409
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 11:05   

RS_TDI napisał/a:
How do I know if the angle is correct? The graph is same when engine is warm enough. Exactly what you said is happening...white smoke when it's cold, "softer sound" and little bit higher fuel consuption ;)


On your ss from vag BS groupe 000 2nd position - 44 is a little bit less from good :] But remember fix injection angle only at warm enginge min 80C at vag because at cold engine injection angle is bigger than warm engine and it decreases with temp. to correctly value.

47-55 is correctly value ;] Do u know how to fix it?
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 11:42   

Oh that 44 is down next to fuel temp...I got that. Now i need to move the pump little bit "vor" right?
 
 
Ganimadeus 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 23
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 409
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 11:48   

Yeap you need key 13mm. Remember - only loosen ;]
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 12:43   

OK, I'll try and then show results....thanks a lot!
 
 
Warsztat A80
Stary Klubowicz


Silnik: ACE
Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Krzysiek
Dolaczyl: 30 Paz 2010
Posty: 1355
Miasto: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga



forum audi A8
warsztat warszawa forum audi a6
hamulce, klocki, tarcze
Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12