Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej  
Autor Wiadomość
adis8406
[Usunięty]



Wysłany: 2011-09-02, 21:01   [b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej

witam wszystkich mam pytanko chcial bym sie dowiedziec o jakiegos fachowca do regeneracji pompy wtryskowej poniewazr mi z pod niej leje pasowalo by mi w mielcu lub gdzies w okolicach z gory dziekuje
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
trepek 



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2926
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2011-09-03, 23:13   

Nie trzeba pompy regenerować aby wymienić w niej uszczelkę. No chyba, że pompa już niedomaga.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
brabus124 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 227
Skąd: BBI


Wysłany: 2012-10-16, 09:31   

trepek, Na czym polega regeneracja pompy ? jaki jest koszt uszczelnienia całej pompy i wyczyszczenia nastawnika ?
_________________
http://www.audi80.pl/audi...216-vt86461.htm

Sprzedam Turbo Garrett GT1549s Rover i GT1549s Citroen/Peugeot
info- 784 013 002 Lub PW
 
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
fajka1983 
Audi 80 Fan


Silnik: 1.9
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: marcinu
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 26


Wysłany: 2012-10-16, 10:01   pompa

nie lepiej poszukać używki niz regenerować
 
 
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 105
Skąd: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-16, 16:18   

Lepiej uszczelnić, nie wiadomo jak długo pojeździ na używanej, a to dosyć często się zdarza. Polecam zakład w Stobiernej Diesel-Tracz niedaleko Rzeszowa. Nie jedną pompę tam robiłem. Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 171 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4850
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2012-10-16, 20:31   

maqubis napisał/a:
Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "...Uszczelki wymienia się na nowe a zużyte lub uszkodzone części mechaniczne ,wymienia się na sprawne używane lub nowe ,co do tej drugiej opcji to jest to raczej mało prawdopodobne z racji kosztów ...które choćby w przypadku nowej fali idą w setki złotych ,że o nowej głowiczce nawet nie wspomnę 8-)
_________________
16bit +Chip. Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtryskową po wymianie kompletu uszczelnien
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 105
Skąd: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-18, 21:21   

Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500. Mówili że jakieś wałeczki, czy prowadniczki nie pamiętam były zużyte i niby dorobli, czy założyli nowe. A może poprostu pomydlili mi oczy :roll: ja się nie znam więc możesz mieć rację <osohozi>
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
sagon 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Robert
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: świętkorzyskie


Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-10-21, 19:43   

maqubis napisał/a:
Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500.


Ja pier...lę :shock: ,ręce opadają,nic,tylko pompiarzem zostać i pławić się w luksusach.
W naszym kraju żerowanie na ludzkiej niewiedzy to nadal kopalnia złota.
 
 
trepek 



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2926
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-10-21, 20:48   

Cytat:
W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "


Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 105
Skąd: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-21, 22:19   

5 lat temu ta sama operacja kosztowała 380zł w tym filtr paliwa i jego wymiana. Auto coraz starsze a ceny napraw wyższe :-/
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 171 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4850
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2012-10-22, 08:04   

trepek napisał/a:
Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.
Nie bzdury ,tylko realia ...wskaż mi kogoś komu regenerowali części w pompie metodą nawęglania :-P jak znajdziesz to stawiam zgrzewkę <piwo> :mrgreen: A to co teoretycznie można by zrobić ,ale się nie robi z racji kosmicznych kosztów ,mało kogo interesuje ...praktycznie 100% regeneracji to wymiana uszczelek i ewentualna zużytych podzespołów
_________________
16bit +Chip. Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtryskową po wymianie kompletu uszczelnien
 
 
VW_parts 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1z
Typ: B5
Nadwozie: sedan
Imię: mariano
Wiek: 32
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 220
Skąd: Pacyna


Wysłany: 2012-10-31, 19:25   

lepiej kupić pompe lub sprawny dól pompy bez nastawnika ,jak dobrze poszukasz to na alletanio znajdziesz za grosze.
_________________
SERWIS AUT ogólne bieżace naprawy ,regeneracja pomp wtryskowych.diagnostyka VAG .
 
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
trepek 



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2926
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-10-31, 19:53   

@Munior

Zgrzewkę powiadasz :mrgreen: Na forum vwgolfa widziałem, jak ktoś to zrobił i ceny podał, chyba za zgrzewkę zacznę szukać :mrgreen:

speckom napisał/a:
lub sprawny dól pompy


Wiesz jak z tymi sprawnościami jest. Generalnie gwarancja na odpalenie i tyle. A na zimna pompa to praktycznie każda odpali.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
brabus124 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 227
Skąd: BBI


Wysłany: 2012-12-03, 23:09   

Więc tak, kupiłem używaną pompę AFN i po 1 tyg. okazało się że moja lekko cieknie (od strony wyjść na wtryski) tak jakbym przeczuł że coś będzie nie tak :-P Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?
_________________
http://www.audi80.pl/audi...216-vt86461.htm

Sprzedam Turbo Garrett GT1549s Rover i GT1549s Citroen/Peugeot
info- 784 013 002 Lub PW
 
 
 
trepek 



Silnik: ATL
Typ: 8Z
Nadwozie: MinVan
Imię: Grzegorz
Pomógł: 97 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 2926
Skąd: Olkusz


Wysłany: 2012-12-04, 00:00   

brabus124 napisał/a:
Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?


Nie trzeba nastawników podmieniać, wystarczy przeciąć przewód i połączyć w odpowiedniej kolejności kabelki. Pompę uszczelnij jak masz ją na wierzchu.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
MarekTDI 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 32
Dołączył: 5 Kwietnia 2007
Posty: 5036
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14