Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej  
Autor Wiadomość
adis8406
Audi 80 Fan


Silnik: 8c
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: seba
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty tech.: 49


Wysłany: 2011-09-02, 21:01   [b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej

witam wszystkich mam pytanko chcial bym sie dowiedziec o jakiegos fachowca do regeneracji pompy wtryskowej poniewazr mi z pod niej leje pasowalo by mi w mielcu lub gdzies w okolicach z gory dziekuje
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2011-09-03, 23:13   

Nie trzeba pompy regenerować aby wymienić w niej uszczelkę. No chyba, że pompa już niedomaga.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
brabus124 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty tech.: 171
Miasto/Region: Bielsk Podlaski


Wysłany: 2012-10-16, 09:31   

trepek, Na czym polega regeneracja pompy ? jaki jest koszt uszczelnienia całej pompy i wyczyszczenia nastawnika ?
_________________
OOOO Avant 95r. Pierburg. Zaciski Przód S2 Tył V8, EGR out, kat out, Wtryski 0.210 VOLVO, Pompa 11mm/AFN, GARRETT T2, Kolektor ASZ + Porting, FMIC, AHU16bit + Chip made by Kostrz :D
sprzedam: Nastawnik AFN, Głowiczkę 10mm
info na PW. Lub kom 784013002

http://www.audi80.pl/audi...6461.htm#913076
 
 
fajka1983 
Audi 80 Fan


Silnik: 1.9
Typ: b4
Nadwozie: sedan
Imię: marcinu
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty tech.: 26


Wysłany: 2012-10-16, 10:01   pompa

nie lepiej poszukać używki niz regenerować
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty tech.: 105
Miasto/Region: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-16, 16:18   

Lepiej uszczelnić, nie wiadomo jak długo pojeździ na używanej, a to dosyć często się zdarza. Polecam zakład w Stobiernej Diesel-Tracz niedaleko Rzeszowa. Nie jedną pompę tam robiłem. Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
MUNIOR 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 139 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 4194
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2012-10-16, 20:31   

maqubis napisał/a:
Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "...Uszczelki wymienia się na nowe a zużyte lub uszkodzone części mechaniczne ,wymienia się na sprawne używane lub nowe ,co do tej drugiej opcji to jest to raczej mało prawdopodobne z racji kosztów ...które choćby w przypadku nowej fali idą w setki złotych ,że o nowej głowiczce nawet nie wspomnę 8-)
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN .Nastawniki , expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch "-"pierburg" ,uszczelnianie ,naprawa pomp VP-37 tdi, Przywracam do życia zamulone ,szarpiące i niedomagające TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczność bez zbędnych kosztów <SPRZEDAM> ECU z chipsem ,pompę AFN, nastawnik potencjometryczny
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty tech.: 105
Miasto/Region: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-18, 21:21   

Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500. Mówili że jakieś wałeczki, czy prowadniczki nie pamiętam były zużyte i niby dorobli, czy założyli nowe. A może poprostu pomydlili mi oczy :roll: ja się nie znam więc możesz mieć rację <osohozi>
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
sagon 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: AVANT
Imię: Robert
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty tech.: 47
Miasto/Region: świętkorzyskie


Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2012-10-21, 19:43   

maqubis napisał/a:
Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500.


Ja pier...lę :shock: ,ręce opadają,nic,tylko pompiarzem zostać i pławić się w luksusach.
W naszym kraju żerowanie na ludzkiej niewiedzy to nadal kopalnia złota.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-10-21, 20:48   

Cytat:
W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "


Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
maqubis 
Audi 80 Mastah



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty tech.: 105
Miasto/Region: Kolbuszowa


Wysłany: 2012-10-21, 22:19   

5 lat temu ta sama operacja kosztowała 380zł w tym filtr paliwa i jego wymiana. Auto coraz starsze a ceny napraw wyższe :-/
_________________
1.9TDI, egr out, kat out, chip i wtryski AFN (Kostrz) + przepływka bosch :)
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
MUNIOR 
Od zawsze na forum



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 139 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty tech.: 4194
Miasto/Region: LUBARTóW lubelskie


Wysłany: 2012-10-22, 08:04   

trepek napisał/a:
Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.
Nie bzdury ,tylko realia ...wskaż mi kogoś komu regenerowali części w pompie metodą nawęglania :-P jak znajdziesz to stawiam zgrzewkę <piwo> :mrgreen: A to co teoretycznie można by zrobić ,ale się nie robi z racji kosmicznych kosztów ,mało kogo interesuje ...praktycznie 100% regeneracji to wymiana uszczelek i ewentualna zużytych podzespołów
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN .Nastawniki , expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch "-"pierburg" ,uszczelnianie ,naprawa pomp VP-37 tdi, Przywracam do życia zamulone ,szarpiące i niedomagające TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczność bez zbędnych kosztów <SPRZEDAM> ECU z chipsem ,pompę AFN, nastawnik potencjometryczny
 
 
speckom 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1z
Typ: B5
Nadwozie: sedan
Imię: Emilian
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty tech.: 204
Miasto/Region: Dobrzelin Kutno


Wysłany: 2012-10-31, 19:25   

lepiej kupić pompe lub sprawny dól pompy bez nastawnika ,jak dobrze poszukasz to na alletanio znajdziesz za grosze.
_________________
czyszczenie nastawników HDk ,ogólne bieżace naprawy i serwis.diagnostyka VAG - tanio i robione jak dla siebie :) jak coś to pw
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-10-31, 19:53   

@Munior

Zgrzewkę powiadasz :mrgreen: Na forum vwgolfa widziałem, jak ktoś to zrobił i ceny podał, chyba za zgrzewkę zacznę szukać :mrgreen:

speckom napisał/a:
lub sprawny dól pompy


Wiesz jak z tymi sprawnościami jest. Generalnie gwarancja na odpalenie i tyle. A na zimna pompa to praktycznie każda odpali.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
brabus124 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty tech.: 171
Miasto/Region: Bielsk Podlaski


Wysłany: 2012-12-03, 23:09   

Więc tak, kupiłem używaną pompę AFN i po 1 tyg. okazało się że moja lekko cieknie (od strony wyjść na wtryski) tak jakbym przeczuł że coś będzie nie tak :-P Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?
_________________
OOOO Avant 95r. Pierburg. Zaciski Przód S2 Tył V8, EGR out, kat out, Wtryski 0.210 VOLVO, Pompa 11mm/AFN, GARRETT T2, Kolektor ASZ + Porting, FMIC, AHU16bit + Chip made by Kostrz :D
sprzedam: Nastawnik AFN, Głowiczkę 10mm
info na PW. Lub kom 784013002

http://www.audi80.pl/audi...6461.htm#913076
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
trepek 
Skryty parówkożerca.



Silnik: 1Z
Typ: B5
Nadwozie: Sedan.
Imię: Grzegorz
Pomógł: 96 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty tech.: 2909
Miasto/Region: Olkusz


Wysłany: 2012-12-04, 00:00   

brabus124 napisał/a:
Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?


Nie trzeba nastawników podmieniać, wystarczy przeciąć przewód i połączyć w odpowiedniej kolejności kabelki. Pompę uszczelnij jak masz ją na wierzchu.
_________________
Srebrny zeciorek: http://www.audi80.pl/a4-b...9653.htm#762958

Było:
B3 1.8 JN
B3 1.6 TD RA @ 1.9 TDI 1Z
Coupe 2.0 ABK @ 1.9 TDI 1Z

- diagnostyka VAG
- uszczelnianie i modyfikacja pomp wtryskowych, czyszczenie nastawników
- przekładki Bosch -> Pierburg
- wymiana rozrządu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 16