Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi sklep Tarcze, hamulce radio LED
Furora.tv Regeneracja VWonline.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABT] Jakie ciśnienie sprężania w cylindrach ?  
Autor Wiadomość
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 58 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2387
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-02-08, 15:09   

U mnie jest po 11,8 bar równiutko. Nie znany przebieg auto z 91r. ( myślę że coś koło 500tyś)

I zastanawiam czy nie miałem coś modzonego, silnik nie widać żeby miał coś ruszane uszczelki ori, śrubki nie widziały klucza.

To nie realne chyba żeby silnik trzymał normy jak z fabryki z przebiegiem około pół miliona.
_________________
Moje OOOO
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 77 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty tech.: 1867
Miasto/Region: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2012-02-08, 15:24   

normy to do 14 ;)
_________________
Audi Coupe S2 - 330 KM , 460 Nm
Audi Way of Life!
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 58 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2387
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-02-08, 15:32   

Nie wiadomo, wszędzie w programach podaje 12-8
_________________
Moje OOOO
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-26, 23:40   

Mam pytanie. Pomiar powinno się wykonywać przy max otwartej przepustnicy? Bo ja dzisiaj mierzyłem i wyszło mi 9 bar na każdym cyl. ale z zamkniętą przepustnicą i przy rozgrzanym silniku. Ciśnienie oleju na rozgrzanym to 1,8-2 bar na jałowym i 6 przy otwartej przepustnicy. Nie bierze oleju i przy -20*C pali od strzała tylko głowica trochę już gra. Możliwe, że wszystkie zawory już do wymiany bo głowicę mogę zrobić ale pierścieni już robił nie będę?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
michal84 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michal
Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty tech.: 189
Miasto/Region: Gdansk


Wysłany: 2012-07-28, 22:39   

vlodek napisał/a:
Mam pytanie. Pomiar powinno się wykonywać przy max otwartej przepustnicy?
Tak dokladnie pomiar sprezania sprawdza sie przy max otwartej przepustnicy

[ Dodano: 2012-07-28, 22:45 ]
vlodek napisał/a:
Możliwe, że wszystkie zawory już do wymiany
Raczej malo prawdopodobne zeby odrazu na raz wszystkie zawory szlak trafil,wystarczą 2-3 szklanki uszkodzone i juz dosc glosno klepie, przy wymianie zaleca sie wymiane calego kompletu szklanek
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-29, 14:59   

michal84 napisał/a:
Raczej malo prawdopodobne zeby odrazu na raz wszystkie zawory szlak trafil,wystarczą 2-3 szklanki uszkodzone i juz dosc glosno klepie, przy wymianie zaleca sie wymiane calego kompletu szklanek


Chciałem, właśnie oddać głowicę do sprawdzenia i wymiany wszystkich zużytych części ale nie wiem czy przy takiej kompresji jest sens?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 58 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2387
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-07-29, 22:27   

vlodek napisał/a:
Ciśnienie oleju na rozgrzanym to 1,8-2 bar na jałowym i 6 przy otwartej przepustnicy


Nie rozumiem tego? 6bar oleju przy większych obrotach czy co? bo 6bar to śmierć dla szklanek.
_________________
Moje OOOO
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-30, 15:08   

Tak, może pełne 6 bar nie było ale tak 5,6-5,8 przy mocniejszym dodaniu gazu. Chyba żebym źle odczytał ale wątpię bo zegar mam do 7 bar a wskazówka była za 3/4 skali

[ Dodano: 2012-07-30, 15:34 ]
Jarewa napisał/a:
Nie rozumiem tego? 6bar oleju przy większych obrotach czy co? bo 6bar to śmierć dla szklanek.


I może dlatego już klepią jak zimny :mrgreen: Ogólnie to bym chętnie wyrzucił ten silnik bo jest za słaby na tą masę ale musiał bym mieć dawcę do swapu bo kupowanie oddzielnie części mi się nie widzi :-|

[ Dodano: 2012-08-07, 15:09 ]
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie skoczyło do ok 10bar czyli podskoczyło o ok 0,5-1bar. Jak myślicie, dół silnika nadaje się jeszcze do czegoś?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Spicymir 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Janusz
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty tech.: 36
Miasto/Region: Małopolska


Wysłany: 2013-11-11, 21:49   

Dzisiaj wykonałem pomiar ciśnienia sprężania. Autko rozgrzane na trasie, kilkanaście minut z V=140 km/h (max. udało się 185 km/h). Wszystkie świece jednocześnie wykręcone, pedał sprzęgła i gazu wciśnięty do oporu (pomagała żona). Silnik rozgrzany do temp. 95 st. C. Po zakończeniu pomiaru temp. wynosiła 90 st. C).
Wyniki pomiędzy 11,8-12 bar na każdym z cylindrów. Używałem takiego przyrządu próbnik.
Nowe świece NGK BUR6ET - poprzednie wytrzymały 86 tkm. Olej Petrocanada 10W40. LPG. Przebieg 313 tkm (od 227 tkm w moich rękach, potwierdzone książką serwisową). Przy 287 tkm wymienione uszczelniacze zaworowe.
Chyba powinienem się cieszyć?
 
 
Lichy 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty tech.: 50
Miasto/Region: Włoszczowa TLW


Wysłany: 2013-11-12, 15:05   

No ciśnienie masz książkowe, pogratulować :-D
_________________
http://www.audi80.pl/b4-a...chy-vt84282.htm
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15