Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABT] Jakie ciśnienie sprężania w cylindrach ?  
Autor Wiadomość
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2472
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-02-08, 15:09   

U mnie jest po 11,8 bar równiutko. Nie znany przebieg auto z 91r. ( myślę że coś koło 500tyś)

I zastanawiam czy nie miałem coś modzonego, silnik nie widać żeby miał coś ruszane uszczelki ori, śrubki nie widziały klucza.

To nie realne chyba żeby silnik trzymał normy jak z fabryki z przebiegiem około pół miliona.
_________________
Moje OOOO
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 77 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty tech.: 1888
Miasto/Region: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2012-02-08, 15:24   

normy to do 14 ;)
_________________
Audi Coupe S2 - 330 KM , 460 Nm
Audi Way of Life!
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2472
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-02-08, 15:32   

Nie wiadomo, wszędzie w programach podaje 12-8
_________________
Moje OOOO
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-26, 23:40   

Mam pytanie. Pomiar powinno się wykonywać przy max otwartej przepustnicy? Bo ja dzisiaj mierzyłem i wyszło mi 9 bar na każdym cyl. ale z zamkniętą przepustnicą i przy rozgrzanym silniku. Ciśnienie oleju na rozgrzanym to 1,8-2 bar na jałowym i 6 przy otwartej przepustnicy. Nie bierze oleju i przy -20*C pali od strzała tylko głowica trochę już gra. Możliwe, że wszystkie zawory już do wymiany bo głowicę mogę zrobić ale pierścieni już robił nie będę?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
michal84 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michal
Pomógł: 8 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty tech.: 189
Miasto/Region: Gdansk


Wysłany: 2012-07-28, 22:39   

vlodek napisał/a:
Mam pytanie. Pomiar powinno się wykonywać przy max otwartej przepustnicy?
Tak dokladnie pomiar sprezania sprawdza sie przy max otwartej przepustnicy

[ Dodano: 2012-07-28, 22:45 ]
vlodek napisał/a:
Możliwe, że wszystkie zawory już do wymiany
Raczej malo prawdopodobne zeby odrazu na raz wszystkie zawory szlak trafil,wystarczą 2-3 szklanki uszkodzone i juz dosc glosno klepie, przy wymianie zaleca sie wymiane calego kompletu szklanek
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-29, 14:59   

michal84 napisał/a:
Raczej malo prawdopodobne zeby odrazu na raz wszystkie zawory szlak trafil,wystarczą 2-3 szklanki uszkodzone i juz dosc glosno klepie, przy wymianie zaleca sie wymiane calego kompletu szklanek


Chciałem, właśnie oddać głowicę do sprawdzenia i wymiany wszystkich zużytych części ale nie wiem czy przy takiej kompresji jest sens?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Jarewa
Od zawsze na forum


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 65 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty tech.: 2472
Miasto/Region: Głogów


Wysłany: 2012-07-29, 22:27   

vlodek napisał/a:
Ciśnienie oleju na rozgrzanym to 1,8-2 bar na jałowym i 6 przy otwartej przepustnicy


Nie rozumiem tego? 6bar oleju przy większych obrotach czy co? bo 6bar to śmierć dla szklanek.
_________________
Moje OOOO
 
 
vlodek 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 22
Dołączył: 23 Gru 2011
Posty tech.: 63
Miasto/Region: EWE


Wysłany: 2012-07-30, 15:08   

Tak, może pełne 6 bar nie było ale tak 5,6-5,8 przy mocniejszym dodaniu gazu. Chyba żebym źle odczytał ale wątpię bo zegar mam do 7 bar a wskazówka była za 3/4 skali

[ Dodano: 2012-07-30, 15:34 ]
Jarewa napisał/a:
Nie rozumiem tego? 6bar oleju przy większych obrotach czy co? bo 6bar to śmierć dla szklanek.


I może dlatego już klepią jak zimny :mrgreen: Ogólnie to bym chętnie wyrzucił ten silnik bo jest za słaby na tą masę ale musiał bym mieć dawcę do swapu bo kupowanie oddzielnie części mi się nie widzi :-|

[ Dodano: 2012-08-07, 15:09 ]
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie skoczyło do ok 10bar czyli podskoczyło o ok 0,5-1bar. Jak myślicie, dół silnika nadaje się jeszcze do czegoś?
_________________
Pozdrawiam!
Tomek


 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Spicymir 
Audi 80 Fan


Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Janusz
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty tech.: 36
Miasto/Region: Małopolska


Wysłany: 2013-11-11, 21:49   

Dzisiaj wykonałem pomiar ciśnienia sprężania. Autko rozgrzane na trasie, kilkanaście minut z V=140 km/h (max. udało się 185 km/h). Wszystkie świece jednocześnie wykręcone, pedał sprzęgła i gazu wciśnięty do oporu (pomagała żona). Silnik rozgrzany do temp. 95 st. C. Po zakończeniu pomiaru temp. wynosiła 90 st. C).
Wyniki pomiędzy 11,8-12 bar na każdym z cylindrów. Używałem takiego przyrządu próbnik.
Nowe świece NGK BUR6ET - poprzednie wytrzymały 86 tkm. Olej Petrocanada 10W40. LPG. Przebieg 313 tkm (od 227 tkm w moich rękach, potwierdzone książką serwisową). Przy 287 tkm wymienione uszczelniacze zaworowe.
Chyba powinienem się cieszyć?
 
 
Lichy 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty tech.: 53
Miasto/Region: Włoszczowa TLW


Wysłany: 2013-11-12, 15:05   

No ciśnienie masz książkowe, pogratulować :-D
_________________
http://www.audi80.pl/b4-a...chy-vt84282.htm
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze forum audi a6 audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16