Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.0 ABT] regulacja Bingo-M  
Autor Wiadomość
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-27, 15:15   [B4 2.0 ABT] regulacja Bingo-M

Tak jak w tytule silnik 2.0 ABT.
Silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach na benzynie i na gazie.
Próbowałem wyregulować gaz według instrukcji na forum, ale mi się to nie udają.
Poniżej zamieszczam zrzuty ekranów, czy można coś zdiagnozować co jest nie tak?
Sonda pracuje prawidłowo?



 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Padre (LDZ) 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty tech.: 164
Miasto/Region: Hollyłódź


Wysłany: 2011-03-27, 18:34   

Sygnał z TPS niezależnie od obrotów silnika - zero. Obstawiał bym, że Wtyczke od potencjometru przepustnicy masz odpiętą, przerwaną, albo potencjometr padnięty.
Ale oczywiście szpeniem, nie jestem i mogę się mylić :->

Te odczyty, chodzi mi o ustawienia atuatora, są zrobione po nauce, czy sam ustawiłeś takie wartości?
Pytam, bo wydaje mi się że nie są prawidłowe za bardzo.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-27, 18:48   

Ja zmieniałem ustawienia. Próbowałem coś zrobić wg. wskazówek na forum, ale nic mi nie wychodziło. TPS może nie jest podłączony, sprawdzę to.
Czy wykres jest dobry, ma być taki poszarpany?
Co mnie bardzo denerwuje wolne obroty falują na PB i LPG.
Wykres ma być taki na benzynie?
_________________
Po godzinach naprawię Twoje Auto.
Diagnostyka komputerowa VAG (od 20 zł)
tel. 508148878

Moja http://www.audi80.pl/audi...nia-vt88586.htm
 
 
 
Padre (LDZ) 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty tech.: 164
Miasto/Region: Hollyłódź


Wysłany: 2011-03-27, 19:19   

Jeśli chodzi o prace na PB, to myśle że jest ok. Nie będziesz miał idealnej sinusoidy raczej.
Co do wskazań lambdy na LPG, to mi się wydaje, że jest on nawet za ładny. Masz wogóle sondę połączoną z centralka?
Jeśli objawy są na obu paliwach, to bym odstawiał coś, z czego korzysta silnik i na pb i na lpg.
Sprawdź ten tps.
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-27, 19:57   

Na wolnych obrotach silnik faluję, na pozostałych wszystko OK.
Dobra, jak na benzynie jest dobrze i sonda sprawna to teraz jak wyregulować na gazie?
Napięcie sondy ma być takie same na wszystkich partiach obrotów?
Jakie to jest napięcie jak jest bogato czy ubogo?
Kabel od TPSu z centralki gazu gdzie ma być podłączony?
 
 
 
Padre (LDZ) 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: NG
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty tech.: 164
Miasto/Region: Hollyłódź


Wysłany: 2011-03-27, 20:11   

Zacznijmy od tego, że jak ci faluje na obu paliwach, to samo wyregulowanie gazu zarzej nie pomoże. Trzeba by najpierw wyeliminowac ten objaw na pb i dalej bawić się z gazem.
Zobacz, czy masz potencjometr przepustnicy podłączony wogóle, nie chodzi mi czy do centralki lpg.
Nigdy nie miałem ABT, więc nie powiem dokładnie gdzie co i jak. Jajk to sprawdzić musałby się ktoś obeznany wypowiedzieć.


edit:
VAG wywalił jakieś błędy?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-27, 20:20   

Wszystkie wtyczki podłączone są. Chodzi mi jak wyregulować dawkę paliwa na gazie?
Rozumie, że jak na PB falują obroty to na LPG też będą. Czytałem artykuł Danka, ale nie mogłem dojść do takich ustawień jak opisywał. Korzystałem z tego opisu http://www.golf3.pl/topic...nia-vt13057.htm

Był błąd sondy.
Przestawiłem w ustawieniach centralki gazu na masa i jest ok.
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

I jeszcze taki błąd, ale czytałem, że to normalne na gazie.
 
 
 
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 384 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6776
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-03-27, 20:58   

Te błędy są normalne przy gazie I, II i III generacji.

Jeśli faluje na benzynie to na pewno nie wina gazu. Odłącz akumulator na jakieś 15-20 minut. Później pojeździj trochę na benzynie żeby sprawdzić czy nie będzie falować.
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty <szukaj>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-27, 21:21   

OK zrobię tak. Falowanie zostawmy na razie w spokoju.
Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?
Jak wyregulować prawidłową dawkę gazu?
Czytałem, że reduktor reguluje się za pomocą wody,ale Danek opisuje to inaczej.
Jaka mieszanka oraz napięcie lambdy ma być w poszczególnych partiach obrotów?
 
 
 
aldi 
1-4-3-6-2-5



Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 384 razy
Wiek: 26
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty tech.: 6776
Miasto/Region: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-03-28, 00:01   

bogus508 napisał/a:
Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?

Bodajże pod biało-niebieski we wtyczce TPS. Tu masz foto poglądowe jak to jest podłączone u kolegi MIODKA: http://img191.imageshack....121600x1200.jpg
_________________
| | Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty <szukaj>
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
bogus508 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty tech.: 30
Miasto/Region: Skępe (CLI)


Wysłany: 2011-03-28, 18:29   

Falowanie było spowodowane układem wysokiego napięcia. Na benzynie pracuje OK.
Minimalnie faluję na LPG.
Byłbym wdzięczny jak ktoś bardzo prosto mi wytłumaczy jak wyregulować na gazie.
_________________
Po godzinach naprawię Twoje Auto.
Diagnostyka komputerowa VAG (od 20 zł)
tel. 508148878

Moja http://www.audi80.pl/audi...nia-vt88586.htm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 17