<------>
Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 ABK] Odpowietrzenie układu hamulcowego z ABSem  
Autor Wiadomość
master84 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: sTeFaN
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 53
Skąd: Krosno RK


Wysłany: 2009-08-25, 20:28   [B4 ABK] Odpowietrzenie układu hamulcowego z ABSem

Witojcie:) Jestem po regeneracji tylnego zacisku hamulcowego w swojej "babce" Ręczny już jest OK ale kosztem nożnego:/ Hamuje ale pedał początkowo spada nisko. Odpowietrzyłem tylko stronę którą robiłem. Jest jakaś specjalna metoda na odpowietrzanie układu z ABSem? Spotkałem się z opinią że ma być zapłon włączony przy odpowietrzaniu.Inni znów piszą że nie potrzeba. Jak ktoś zna pewniaka to nich napisze jak to ma być. Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)
_________________
red wehicle;):D
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
milan_25 
Audi 80 Mastah



Silnik: AAM
Typ: VW
Nadwozie: KOMBI
Imię: Milan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 115
Skąd: Łódź


Wysłany: 2009-08-25, 21:49   

Wg. książki odpowietrzenie tylko tego zacisku powinno wystarczyć. A jeżeli chodzi o odpowietrzenie całego układu to;
1.zawór odpowietrzający przy pompie hamulcowej (ABS)
2.tylne prawe
3.tylne lewe
4.prawy przód
5.lewy przód
_________________

 
 
percevalle 
Super User



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: witek
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 766
Skąd: zamość/lubelskie


Wysłany: 2009-08-25, 21:53   

Tak, włączony zapłon, odpowietrzasz zaczynajac od koła najdalej od pompy: PT, LT, PP, LP. Wydaje mi sie ze powinieneś odpowietrzyć jeszcze raz ale wszystkie koła, bo najwyrazniej w układzie jest powietrze.

EDIT: kolega wyżej mnie ubiegł jak widze:)
_________________
cztery pierścienie
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
goldi j51 



Silnik: AFN+
Typ: B5
Nadwozie: Avant
Imię: Jarek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 2647
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2009-08-26, 12:03   

Na pewno będziesz musiał odpowietrzyć dwa czy trzy razy to koło i będzie ok :-D
_________________
Moje autko goldi j51
http://www.audi80.pl/nowy...7892.htm#292913 a tu 80 tka
http://www.audi80.pl/nowy...emat-vt8552.htm

Jest

A4 1.9 tdi AFN 110+coś tam KM AVANT
i A4 b5 1.8 125 KM Sedan
Było audi 80 B3 1.6 PP 70KM
 
 
 
akagi80b4
[Usunięty]



Wysłany: 2009-08-26, 15:57   

master84, odpowietrzaj tylko ten zacisk który rozbierałeś, jest pewno bardzo zapowietrzony i tak jak pisałgoldi j51, trzeba go solidnie odpowietrzyć, dolej płynu hamulcowego pod korek i z pomocą drugiej osoby odpowietrzaj aż będzie szedł tylko płyn, reszty układu na razie nie ruszaj :-D
 
 
master84 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: sTeFaN
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 53
Skąd: Krosno RK


Wysłany: 2009-08-26, 16:46   

dzięki za za info ;-) Spróbuję skupić się jak na razie na robionym zacisku, jak nie pomoże to polecę z całym układem wg waszych wskazówek. Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam :-)

------------------------------------------------
temat można zamykać ;-) Po odpowietrzeniu wszystkich stron problem zniknął <ok>
_________________
red wehicle;):D
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Francis1982 
Semper fi



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Paweł
Pomógł: 33 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 1479
Skąd: Katowice


Wysłany: 2010-04-07, 23:38   Odpowietrzanie

Otóż pewnego razu stwierdziłem, że pedał hamulca mi ucieka spod stopy. Jak się potem okazało poszedł przewód gumowy między karoserią a zaciskiem na obudowie amortyzatora. Stamtąd jest jakieś 15 cm przewodu miedzianego i znów gumowy do samego "kopyta". Z Ojcem odpowietrzyliśmy układ raz z wyłączonym silnikiem, potem z włączonym. Nie mam doświadczenia z odpowietrzaniem układu z ABS-em. I tu mam pytanie, czy normalne jest by w układzie ABS jak naciska się na pedał pulsacyjnie coraz mocniej to można dojść do same go dołu. I spróbowałem kiedyś przy wyłączonym ABS na suchej nawierzchni zablokować koła (proces przeprowadziłem po odpowietrzeniu tylko uszkodzonej wcześniej części układu) i zrobiłem to bez problemu na letnich oponach 205/15"/65R. 80 kmh i dymu było nawet troche sobie. I z tego co zauważyłem hamulce w B4 są niezwykle miękkie, nie takie sztywne jak w 125p jaki miałem poprzednio. I tu mam drugie pytanie. Czy układ w mojej niuni jest na tyle inteligentny by zniwelować moje błędy w odpowietrzaniu czy może zrobiłem wszystko ok i ten układ po prostu tak ma? Dziękuję za porady.
_________________
1z (1.4 bara + dym) AFN, 11mm
Było 2.0 ABK+Stag300
Jest 1,9 TDi
Pomoc w odszkodowaniach z OC sprawcy. Szkody majątkowe i na osobie. Bezpłatna weryfikacja. Cała Polska 501-270-276
http://www.audi80.pl/b4-1...cik-vt65772.htm
Pisz czytelnie, interpunkcja nie boli a Tobie pomoże.
 
 
Dynia1990 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krystian
Wiek: 25
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 32


Wysłany: 2010-06-15, 10:30   

A takie pytanie: Jak się odpowietrza pompę hamulcową z ABS-em?
_________________
AUDI 80 B4 2.0E :)
 
 
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 167 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4782
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-06-15, 13:31   

Dynia1990 napisał/a:
Jak się odpowietrza pompę hamulcową z ABS-em?
Pompa jest taka sama z ABS i bez .Jak nie wypuściłeś całego płynu ze zbiorniczka to normalnie ,nie musisz nawet włączać zapłonu .
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Dynia1990 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krystian
Wiek: 25
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 32


Wysłany: 2010-06-15, 16:44   

Normalnie czyli jak?? :-) (przepraszam za moją niewiedze)
_________________
AUDI 80 B4 2.0E :)
 
 
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 167 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4782
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-06-15, 21:08   

Dynia1990 napisał/a:
Normalnie czyli jak??
Żartujesz :?: :shock: No dobra wierzę ,wiec jeden siedzi i pompuje kilka razy hamulcem po czym trzyma pedał jakby cisnął hamulec ,drugi w tym momencie popuszcza odpowietrznik przy zacisku .I tak do momentu aż przez odpowietrznik leci tylko płyn bez powietrza ,na odpowietrznik wskazane jest załozyc jakiś wężyk i dać go do jakiejś butelki zeby nie schlapać wszystkiego płynem <ok>
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
Dynia1990 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krystian
Wiek: 25
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 32


Wysłany: 2010-06-16, 09:18   

:-) Ja wiem jak odpowietrzać poszczególne koła, tylko nie mam pojęcia jak odpowietrzyć pompę? Czy też przez odpowietrzanie zacisków? Czy może jest jakiś zaworek przy pompie, a jak go nie umiem zlokalizować ?
_________________
AUDI 80 B4 2.0E :)
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
MUNIOR 
spec diesel


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 167 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4782
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2010-06-16, 13:53   

Dynia1990 napisał/a:
a wiem jak odpowietrzać poszczególne koła, tylko nie mam pojęcia jak odpowietrzyć pompę? Czy też przez odpowietrzanie zacisków?
Właśnie tak
_________________
16bit +Chip+wtryski AFN . Expresowe przekładki w godzinkę z MES na HDK ,"bosch"-"pierburg". Przywracam do życia pompy wtryskowe ,nastawniki HDK ,a także zamulone ,szarpiące i niedomagające auta TDI ,na boschu i pierburgu . Gwarantuję 100% skuteczności bez zbędnych kosztów.<SPRZEDAM> ECU z chipem,pompę wtr. sprawny nastawnik potencjometryczny
 
 
kloku80 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 57
Skąd: Oleśnica


Wysłany: 2010-06-20, 11:28   

Czy może ktoś podać opis gdzie dokładnie pompe się odpowietrza mam pompe abs +eds
 
 
śmira 
Audi 80 Fan


Silnik: AAR
Typ: C4
Nadwozie: sedan
Imię: Józek
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 28


Wysłany: 2010-08-22, 12:00   

Witam Panowie!

Ja mam problem taki, że niedawno strzelił mi przewód elastyczny na prawym przedzie. Niestety wywaliło mi cały płyn ze zbiorniczka. Auto stało bez przewodu parę dni, bo go nie miałem. Po wymianie przewodu, dolaniu do zbiorniczka płynu i kilkukrotnym odpowietrzeniu całego przodu mruga mi czerwona kontrolka z wykrzyknikiem i wydaje mi się, że lewe koło mocniej hamuje niż prawe. W związku z tym z powrotem wjechałem na kanał i odpowietrzyłem kilka razy, ale dalej nic. Macie jakieś rady? jakiś mechanik powiedział, że zapowietrzyła się pompa ABS, ale jakiś czas pojeżdżę, to powinna się odpowietrzyć - prawda to?? bo mnie się nie chce wierzyć...
_________________
życie to nie bajka... chyba że ma się audi quattro;)
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi a6
warsztat warszawa

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16