Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Części Audi 80 Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 ABT] Wymiana amortyzatorów - Tył.  
Autor Wiadomość
patrz011 
Audi 80 Fan



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Zamość


Wysłany: 2009-09-24, 13:38   

No Panowie dałem radę :) tzn nie ja tylko 3ch mechaników - odkręcili, założyli, chwycili za amorek w nadkolu a do śruby dostali się przez tylne oparcie siedzenia - cena 50zł za wszystko, wrażenia z jazdy bezcenne :mrgreen: Pozdrawiam!
_________________
Moje Audi 80 B3 '89
http://www.audi80.pl/audi...0691.htm#432493
Zapraszam
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
GSF 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Robert
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 370
Skąd: Bogatynia


Wysłany: 2009-09-24, 20:09   

Pneumata niepolecam ja tak odkręcałem u siebie właśnie przez dziure w przegrodzie za oparciem i odkręciłem nakrętke razem z gwintem z trzpienia....
_________________
Jest B4 http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU
 
 
 
patrz011 
Audi 80 Fan



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 28
Skąd: Zamość


Wysłany: 2009-09-24, 21:06   

Zgadza się ale u mnie była kulturka - widać Panowie się znają lub mieli ten sam przypadek co Ty GSF bo dokręcali kluczykiem ...A dekielków GSF dalej nigdzie nie znalazłem :-(
_________________
Moje Audi 80 B3 '89
http://www.audi80.pl/audi...0691.htm#432493
Zapraszam
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Fantomas_29 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 320
Skąd: Dobieszowice/śląsk


Wysłany: 2009-09-24, 21:53   

Ostatnio takie amory wymieniłem u siebie bez ściągaczy i innych wynalazków w 30 min. <ok>
_________________
Moje Audi B4 zajrzyj i skomentuj :mrgreen:
<hura>
 
 
 
majler 
Audi 80 Fan



Silnik: d16y
Typ: EJ
Nadwozie: COUPE
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 41


Wysłany: 2010-02-28, 01:33   

Fantomas_29 napisał/a:
w 30 min.

to ja półtorej godziny na dwa zmarudziłem, pierwszy raz to robiłem i skorzystałem z opisu kolegi^ i niższe sprężyny już mam na lato:)
_________________
Moja Była 80'tka >>>>> Nowy Samochód, Zobacz
 
 
 
artcrimes 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Grzesiek
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: olkusz


Wysłany: 2010-03-31, 06:53   

Witam,
mam pytanko czy schemat wymiany tylnych amorków jest identyczny w sedanie jak i w kombi?
Aktualnie posiadam kombijke i nie wiem czy wg tego schematu mam postepowac?

Pozdrawiam
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Easyrider 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Martini
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Trójmiasto


Wysłany: 2010-03-31, 11:02   

Witam,

ponieważ i mnie czeka taka wymiana, mam dwa pytania:

1. Czy zawieszenie przednie w ABK/ABT/ADA jest identyczne?
2. Czy przy wymianie wkładów amortyzatorów (nie ruszając poduszek) trzeba ustawiać geometrię/zbieżność?
_________________
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
 
 
percevalle 
Super User



Silnik: JN
Typ: B3
Nadwozie: sedan
Imię: witek
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 766
Skąd: zamość/lubelskie


Wysłany: 2010-03-31, 14:16   

Easyrider napisał/a:
Czy przy wymianie wkładów amortyzatorów (nie ruszając poduszek) trzeba ustawiać geometrię/zbieżność?


Zawsze po tak istotnej ingerencji w zawieszenie jak wymiana amortyzatorów trzeba ustawić geometrie, wbrew temu co niektórzy uważają.
_________________
cztery pierścienie
 
 
 
skoti 
100 % Klubowicza



Silnik: PV+
Typ: 85
Nadwozie: coupe
Imię: daniel
Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 1408
Skąd: PL(FMI)


Wysłany: 2010-03-31, 20:21   

Sworznia nie będziesz przestawiał ani poluzowywał od niego śrub tak samo końcówki drążka nie będziesz jej wykręcał od drążka tylko odkręcisz nakrętkę i wybijesz z kolumny. Jak dla mnie nie przestawisz se nic wymieniając amor
_________________
2006-.....Audi Coupe GT -110PS - http://tnij.org/ktdq
--------------------------------------------------
http://forum.vwzone.pl/vi...C+na+stare+auta
2015-..... Audi a6 c4 avant quattro -150PS
_______________________________
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Easyrider 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Martini
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Trójmiasto


Wysłany: 2010-04-01, 10:02   

skoti napisał/a:
Sworznia nie będziesz przestawiał ani poluzowywał od niego śrub tak samo końcówki drążka nie będziesz jej wykręcał od drążka tylko odkręcisz nakrętkę i wybijesz z kolumny. Jak dla mnie nie przestawisz se nic wymieniając amor


No właśnie ktoś mi tak już tłumaczył.
A co z górnym mocowaniem - łożyskiem amorka, czyli tzw. poduszką?
Nigdy tego nie robiłem więc nie wiem, jak to tam wygląda. Tyle co z góry widać - mocowanie poduch.

Trzeba je całkowicie zdjąć? Czy w ogóle się tego nie rusza?
_________________
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
 
 
GSF 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Robert
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 370
Skąd: Bogatynia


Wysłany: 2010-04-01, 14:47   

Lepiej zaopatrz się w komplet nowych poduszek bo rozbierzesz wszystko okaże się że są wywalone i staniesz z robotą.Kolejność o ile dobrze pamiętam jest taka:
Pod maską nakrętka i podkładka która wszystko trzyma w kielichu,później jak już masz wszystko na wierzchu i ścisniesz sprężyne odkręcasz tą nakrętke z wcięciami i schodzi poducha z łozyskiem.
_________________
Jest B4 http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU
 
 
 
Easyrider 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Martini
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Trójmiasto


Wysłany: 2010-04-01, 14:50   

Poduchy miałem wymienione pół roku temu, niestety nie zrobiłem od razu amorków.
Czy trzeba je ruszać przy zmianie wkładów i czy wpływa to na geometrię?
_________________
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
GSF 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Robert
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 370
Skąd: Bogatynia


Wysłany: 2010-04-01, 15:57   

Nie wiem co masz na myśli pisząć "ruszać" musisz je zdjąc bo inaczej nie zdejmiesz sprężyny.Wpływu na geometrie nie ma żadnego.
_________________
Jest B4 http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU
 
 
 
ATLAS 
Super User



Silnik: ABC
Typ: 8G
Nadwozie: Cabrio
Imię: Daniel
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 978
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2010-04-01, 16:23   

Ja jak byłem rok temu na ustawianiu geometrii to gdy dosłownie jednym PALCEM pchnąłem budę auta to na ekranie komputera rozjeżdżała się geometria. Nie znacznie, ale jednak.
_________________
Moje turkusowe cabrio. https://www.facebook.com/AudiCabriobyATLAS
 
 
 
Easyrider 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Martini
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Trójmiasto


Wysłany: 2010-04-02, 13:17   

GSF napisał/a:
Nie wiem co masz na myśli pisząć "ruszać" musisz je zdjąc bo inaczej nie zdejmiesz sprężyny.Wpływu na geometrie nie ma żadnego.



I o to mi chodziło, dzięki.
_________________
B4 AVANTurnik 2.0E ABK
Wcześniej: B3 Sedan 1.8 PM
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



felgi samochodowe

Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15