Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112  
Autor Wiadomość
wujo1 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Adrian
Pomógł: 40 razy
Wiek: 22
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1134
Skąd: Skierniewice


Wysłany: 2008-12-27, 18:37   

to jak chłopy spasuje to wszystko się czy nie :->
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
DYZIO 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 416
Skąd: Biała Podlaska


Wysłany: 2008-12-27, 18:43   

A czy nie można w piaście wywiercić dodatkowych 5 dziur i nagwintować :?: Czy może za mocno osłabi się piasta :?:
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
wujo1 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Adrian
Pomógł: 40 razy
Wiek: 22
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1134
Skąd: Skierniewice


Wysłany: 2008-12-27, 18:45   

no właśnie jak to zrobić żeby nie osłabić i wszystko ze sobą pracowało ja chce układ hamulcowy itd z A4 i ABS z B4

dyziu ty też chcesz przerobić na 5
 
 
 
DYZIO 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 416
Skąd: Biała Podlaska


Wysłany: 2008-12-27, 19:00   

Cytat:
dyziu ty też chcesz przerobić na 5

Mam taki plan i zakup alu od eski ale narazie ćwiczę temat klimatronica do swojej niuni <ok>
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
wujo1 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Adrian
Pomógł: 40 razy
Wiek: 22
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1134
Skąd: Skierniewice


Wysłany: 2008-12-27, 19:03   

może podesłać ci jakieś linki z climatronic bo ja też czytam o tym
 
 
 
boostertd
Audi 80 Maniak



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Karol
Wiek: 27
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 62
Skąd: Chełm


Wysłany: 2008-12-27, 19:56   

AUDI_A6 napisał/a:
boostertd napisał/a:
Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba


Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.


tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samo
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
wujo1 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Adrian
Pomógł: 40 razy
Wiek: 22
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1134
Skąd: Skierniewice


Wysłany: 2008-12-27, 20:20   

ten adapter to nie dla mnie nie dawało by mi spokoju że jeźdze tak
 
 
 
Meecowhy 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Mikołaj
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 13
Skąd: Żory


Wysłany: 2008-12-28, 12:38   

boostertd napisał/a:
AUDI_A6 napisał/a:
boostertd napisał/a:
Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba


Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.


tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samo


bla bla bla ... mam adaptery od djbros'a
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac

aha no i nie wiem jak w przypadku innych audic ale w 1z z tarczami z tyłu dystans nie moze miec pierscienia centrujacego (chyba ze sam dystans mialby z 45 mm)




 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Krycha 
Od zawsze na forum



Silnik: ABY
Typ: B2
Nadwozie: Sedan
Imię: Krystyna
Pomógł: 42 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 2279
Skąd: Starachowice


Wysłany: 2008-12-28, 13:05   

Meecowhy napisał/a:
bla bla bla ... mam adaptery od djbros'a
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac

Właśnie można sobie na zlocik jechać...

Według mnie koszty są zbyt duże jak na takie zabawy. Wolałbym już kombinować z piastami od Audi A4 lub Audi 5000 itp.
 
 
 
boostertd
Audi 80 Maniak



Silnik: AAZ
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Karol
Wiek: 27
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 62
Skąd: Chełm


Wysłany: 2008-12-28, 20:31   

Meecowhy, czyli wyglada to identycznie jak w 4x100, ja przelatałem cały sezona na BBS RS z adapterami i zero lipy
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Słonik 



Silnik: AMB
Typ: 80
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 1860
Skąd: Łowicz


Wysłany: 2009-01-15, 00:11   

Ciekawe ciekawe, Bros to sobie troche liczy tak nawiasem mówiąc :-/
jakoś mnie nie przekonuja takie wynalazki, szczegolnie powyzej 90kmh :mrgreen: i wolal bym dozucic na piasty.
Kurde ciekawe bo tak na oko mniej wiecej to od A4 wygladaja jak by chciały pasowac.
 
 
Kociak 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABY
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Basia
Dołączyła: 17 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: śląsk


Wysłany: 2009-01-17, 22:09   

Cytat:
Kurde ciekawe bo tak na oko mniej wiecej to od A4 wygladaja jak by chciały pasowac.

Nie spasuje, ponieważ różnią się łożyska.
Najrozsądniejszym jest zmiana piast na te z S2.
Przejściówkom mówimy stanowczo nie, nie od dzisiaj samochody za granicą nie otrzymują pieczątki na przeglądzie.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Słonik 



Silnik: AMB
Typ: 80
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 1860
Skąd: Łowicz


Wysłany: 2009-01-18, 13:06   

Kociak napisał/a:
Nie spasuje, ponieważ różnią się łożyska.
No właśnie nie do konca, z teco co patrzyłem to do mnie maja ochote pasować piasty od A4 B5 quattro, tył na 100% przodu jeszcze nie jestem pewien, w ETKA numery łóżysk i piast sa te same, łożysk faktycznie są dwa wymiary 75 i 82mm srednicy zewnetrznej ale to samo jest w B4. Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.
 
 
Kociak 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABY
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Basia
Dołączyła: 17 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: śląsk


Wysłany: 2009-01-18, 14:00   

Słonik napisał/a:
Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.

Zmieniają piasty, może także zmienić się osadzenie felgi względem karosseri, dlatego później mogą być kłopoty z zaciskiem hamulcowym, ale jeśli mówisz, że numery są takie same, to uwierzę na słowo. I Chciałabym to zobaczyć. Może dasz się namówić.
P.s. ładne Competition.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
wujo1 
Stary Klubowicz



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Adrian
Pomógł: 40 razy
Wiek: 22
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1134
Skąd: Skierniewice


Wysłany: 2009-01-18, 14:09   

a w b3 układ hamulcowy od a4 dało by rade + ABS od b4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 20