Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 ALL] Najdłuższa skrzynia biegów. Pomocy  
Autor Wiadomość
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 13:44   [B4 ALL] Najdłuższa skrzynia biegów. Pomocy

Przeczytałem już wiele na temat zmian skrzyni na najdłuższą ale nigdzie konkretnej odpowiedzi która skrzynia jest najdłuższa. Jeżdżę bardzo dużo na autostradach głownie PL\D i skrzynia CGT czyli najkrótsza jaka była mnie mega dobija.... jadąc 170\180 według gps obroty mam gruboooo powyżej 5 tysięcy i po 100\200 km takiej jazdy jest problem z gotowaniem się silnika. Wina układu chłodzenia na pewno to nie jest.

Bo czytając to:
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/202/85/

nie bardzo sie znam na przełożeniach.
Ale najkrótszą skrzynią jest właśnie CGT

piaty bieg 0.889


czyli najdłuższa skrzynia to taka gdzie wartości będą najniższe? np:
CDY\CCE 0.725

Z góry dziękuje za odpowiedź.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-17, 14:00   

Do Ciebie idealna byłaby skrzynia CAC z V6. To najdłuższa skrzynia, bo nie liczy się tylko 5 bieg tylko przełożenie główne również, które w wypadku tej skrzyni jest 3.7 a nie 4.11 jak Twoja. To skrzynia z 2.8 V6 ale niestety nie wiem czy kielichy są te same. Gwarantuje Ci , że będziesz miał odcinkę przy 280 KM/H na piątym biegu, ale ... nigdy się tam nie dokulasz :D :D :D

[ Dodano: 2013-06-17, 15:03 ]
ps. najkrótsza skrzynia z 80tki to CGU, z przełożeniem głównym 4.55
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 14:10   

czyli jak rozumiem znaczenie przede wszystkim ma przełożenie główne tak? szkoda że tej skrzyni nie ma w tabelce której podałem.... ona występowała w b4 na pewno?
 
 
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-17, 14:22   

na 100%, tyle, że z silnikiem 2.8 v6. Występowała jeszcze w a6 i a4.
W etce wszystko jest.

[ Dodano: 2013-06-17, 15:25 ]
jeśli chcesz, to najłatwiej szukać skrzyni biegów z jakiejś innej 2 litrowej osiemdziesiątki, na przykład z abk , a jeśli masz skrzynię z głównym 4.11 to na pewno skrzynia z 2.0 16v competition będzie dłuższa, ale możesz sprawdzić.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 14:26   

czyli generalnie skrzynie z AAH czyli:AZZ oraz CAC które z tego co widzę mają po 3.7 przełożenie główne. Tylko boję się że lepszym rozwiązaniem będzie CDY\CCE bo ABT skrzynie z AAH nie utarga na piątym biegu haha.
 
 
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-17, 14:29   

myślę, że do spokojnej jazdy autostradowej to utarga.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 14:35   

Zobaczymy co się trafi bo na razie widzę że CDY najpopularniejsza.

Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
 
 
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-17, 14:37   

CDY to skrzynia z 2.0 90km od roczników 92-95 oraz z diesla 1.9 td

[ Dodano: 2013-06-17, 15:38 ]
... i też ma 4.11 przełożenia głównego. Zmiana bedzie nieodczuwalna.

[ Dodano: 2013-06-17, 15:39 ]
to już lepiej poszukaj BAA z 1.9 tdi
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 15:08   

czyli widzę katalog co jest na samej górze bardzo okrojony.... a mógłbym prosic o podanie samych skrzyń które warto założyć i będą pasowały bez żadnej rzeźby przysłowiowej. Bo żadnej etki itp nie posiadam. A zainstalować tzn pobrać nie mogę z racji całej ACTA w Niemczech.
 
 
bloku 
Super User



Silnik: AQJ
Typ: 4B
Nadwozie: Avant
Imię: Michał
Pomógł: 27 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 805
Skąd: GKA


Wysłany: 2013-06-17, 15:26   

Warto sprawdzić czy nie da rady zaadoptować "flaków" ze skrzyń od V6 do Twojej.Tudzież pobawić sie z konkretnymi biegami. Zostawić 1-4 a tylko sam piąty zostąpić np. jakimś nadbiegiem ze skrzyń 4+E - taki patent już widziałem zastosowany w B2 więc może i tu byłoby można coś takiego zrezać.
Ostatnio zmieniony przez bloku 2013-06-17, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-17, 15:27   

przykro mi z tego powodu (ACTA). Dostęp do wiedzy nie powinien być reglamentowany.
 
 
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-17, 15:34   

chodzi o pobieranie nielegalnej treści i tyle. Tak samo zablokowana jest połowa YT i wiele innych rzeczy. A za pobranie 2 nagrań MP3 przychodzi 300 euro do zapłaty.... Takie małe OT:p

Bloku dzięki za info ale nie mam czasu na rozbieranie skrzyń i eksperymenty bo jak będę w PL to cała akcja ma trwać dwa dni i powrót od razu. Dla tego przydała by mi się lista pewnych skrzyń od najbardziej polecanej do najmniej:P tylko dziwię się że przeguby wewnętrznę podejdą bo z tego co pamiętam były 94 i 100
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Rybson91 
Audi 80 Mastah



Silnik: JK
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 135
Skąd: Częstochowa/Krk


Wysłany: 2013-06-18, 23:28   

a skrzynia AKM od 1.6D i 1.6TD ?
 
 
 
Leo 
100 % Klubowicza
Audi.Turbo.quattro



Silnik: 3B
Typ: S2
Nadwozie: .ACOQ
Imię: Adam
Pomógł: 83 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1968
Skąd: Poznań i okolice


1993 Audi S2
Wysłany: 2013-06-18, 23:33   

to samo przełożenie główne, ale 5 bieg wyjątkowo długi o przełożeniu 0.68 . Można spróbowac.
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ślepak 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: SEDAN
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 342
Skąd: Warendorf


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-06-19, 10:11   

czyli na cgt jak mam 0.889 to na CDY\CCE gdzie jest 0.725 na piątce to już będzie jakaś różnica? chodzi mi o zbicie dosłownie 30\40 km. Żeby przy 170\180 było jakoś 4 tyś a nie prawie 6 tyś obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 18