Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Express Parts Furora.tv Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 1,9 TDI] Demontaż skrzyni biegów  
Autor Wiadomość
Paweł2142
Nowy Klubowicz


Silnik: BCC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Paweł
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty tech.: 2


Wysłany: 2010-01-10, 14:52   [80 B4 1,9 TDI] Demontaż skrzyni biegów

Mógłby mi ktoś napisać krok po kroku, lub wysłać jakąś instrukcje jak wyjąć skrzynie biegów z audi 80 B4 1,9 TDI
Ostatnio zmieniony przez Paweł2142 2010-01-10, 15:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Mortiis 
Audi 80 Spec



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Maciej
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty tech.: 304
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2010-01-10, 15:43   

Ja ostanio wyciągałem skrzynie biegów niestety ani schematów ani zdjęć nie mam było za zimno na zdjęcia :P
Więc najpierw od góry zacznij i odkręc rire wydechu od turbiny musisz ją wyciagnąć bo skrzyni nie zrzucisz potem od spodu oslona silnika i skrzyni, oslony przegubów pare lelemtów które trzymają płyte silnikową, tzreba odłączyć lewarek od skrzyni najlepiej od spodu dwie śrubki i po sprawie, do przegubów skombinuj sobie gwiazdki do odkręcania imbus nie pamiętam jaki rozmiar, do śrub ze skrzyni nie ma wiekszego problemu z dostępem z tego ca pamietam jest jedna od góry w komorze silnika na środku z którą sie meczyłem, i bedziesz musial odkrecic nakrętki od drążków bo będą Ci przeszkadzały przy sciąganiu skrzyni, jak pisałem śruby do skrzyni nie sprawiają wiekszego problemu ale rozmiar jest różny więc przyda sie komplet kluczy i jakaś przedłużka dobra:) musisz o wysprzęgliku jego tez musisz odłączyć żeby zrzucić skrznie, mase musisz odkręcić i czuyjniki poodpinać, naszykuj sobie pojemniki na śrubki bo będzie tego troche no i do tego min dwie osoby samemu raczej nie dasz rady chyba że masz podnośnik kanałowy ale to też nie gwarantuje że samemu CI się uda zrzucić, jak bedziesz mial wszytskie śruby odkręcone to ruszasz delikatnie skrzynia góra dół i ciągniesz w strone dupy powinna wyskoczyc, uwazaj na przeguby lubią się przyklinować i możesz mieć problem z zrzuceniem skrzyni, uważaj żeby wysprzęglika nie uszkodzic nowy kosztuje koło 300 zl :P
Mam nadzieje że zrozumiesz coś z tego i Ci pomoże, jak bedziesz miał jakieś konkretne pytania to pytaj :)
_________________
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",Brock b1 2x8.5J 2x10J 17", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
http://www.audi80.pl/audi...ant-vt36449.htm

SPRZEDAM AUDICE!!!!!

DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Paweł2142
Nowy Klubowicz


Silnik: BCC
Typ: B4
Nadwozie: Coupe
Imię: Paweł
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty tech.: 2


Wysłany: 2010-01-10, 16:02   

powiedz mi jeszcze odnośnie drążków kierowniczych cz muszę je całkiem ściągnąć czy wystarczy tylko je odpiąć i z której strony, jest tam jeszcze jakaś linka stalowa i niewiem do czego ona służy.
 
 
Mortiis 
Audi 80 Spec



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Maciej
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty tech.: 304
Miasto/Region: Śląsk


Wysłany: 2010-01-10, 21:10   

wystarczy ze te śruby sciągniesz mi własnie one chaczyly przy sciaganiu i przy wkładaniu skrzyni dobrze by było jeszcze skręcic kolami to tez ułatwia :) mam nadzieje że odkręciłeś dwie śruby z plastikiem w środku tak ?
_________________
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",Brock b1 2x8.5J 2x10J 17", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
http://www.audi80.pl/audi...ant-vt36449.htm

SPRZEDAM AUDICE!!!!!

DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
roman26 
Audi 80 Fan



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Roman
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty tech.: 31


Wysłany: 2010-08-22, 15:28   

Jak nigdy nie wymieniałeś to będzie ciężko , zwłaszcza podczas zakładania. Nawet niewielkie doświadczenie pomaga , ale jak nigdy nie podpatrzyłeś chociaż jak to się robi to lepiej dać 200zł i mieć świety spokój, ja tak zrobiłem bo tez chciałem sam to zrobić ,i nie jest to takie proste, skończyło się u mechanika z całymi gratami.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi



hamulce, klocki, tarcze audi hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep internetowy :: Forum Audi A6 :: Forum Avensis :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki ::

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12