Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl led milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80 LED
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Harry Auto Care Części Audi 80 Sklep alufelgi Układy hamulcowe Sprawdź VIN Sklepledowy.pl

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Menu
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Grupy
Rejestracja
Kto tu rzadzi :)
Forum Audi Q7

Witamy Gość
Obecny czas to 2017-04-24, 09:33

Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail:
Silnik:   
Typ:   
Nadwozie:   
Imię:   
      

Mały, duży problem audi 80 1z , totalny muł
Autor: novator14 @ Dzisiaj 8:59
Witam, zostawiłem post w dziale przywitalnym, ale jeszcze raz się przywitam, mam na imię Mariusz, audi 80 b4 posiadam od 2 tygodni. Auto ogólnie jest trochę zmęczone, a to przez to , że poprzednia właścicielka miała mechanika "partacza" , kasował krocie a mało co robił przy aucie. Do rzeczy. Auto kupione , jadę nim do domu, i auto ma problem osiągnąć 80km/h . Z tyłu zero dymu , ani białego , ani czarnego ani niebieskiego, totalnie bez dymu , nawet jak go "przeciągałem" na biegu. Wziąłem się za przywracanie auta do stanu pełnej używalności, wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe (od egr i n75), Wg sprawdzony jest dociśnięty , przy dokręcaniu sztanga minimalnie się rozciągła. Rozrząd sprawdzony , jest na znakach. Silnik pracuje bardzo twardo, słychać klekot jak np w 1.6d , gdzie na moje tdi powinien pracować ciszej. Niestety vag się nie łączy z tym audi (kabel kkl i elm327) , udało mi się połączyć autocomem , wyskoczył 2 błędy, ale niestety logów nie jest w stanie zrobić (nie obsługiwane auto). Błędy brzmiały: 00523 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego , sygnał zbyt wysoki - stały, 00550 Zawór regulacji dawki paliwa, różnica regulacji , błąd sporadyczny. Auto jest na przepływomierzu boscha, przepływomierz wyczyściłem , rozebrałem go wyczyściłem też ścieżki i dogiąłem blaszki , po tym zabiegu udało się wykasować wszystkie błędy i jak na razie nie wróciły, ale auto dalej nie ma mocy. Silnik zapala Bez Grzania od przekręcenia nawet z nocy w tych temperaturach , więc przestawiony rozrząd raczej wykluczam , silnik pracuje równo , ale charakterystycznie głośno, po dodaniu gazu nie słychać gwizdu turbiny. Dolot jest szczelny, robiłem bypass , żeby wykluczyć n75, niestety auto zachowywało się tak samo jak przed bypassem (czerwony z niebieskim). Ogólnie nie wiem gdzie szukać dalej, niby oryginalną rurę z katem ma, ale wydaję mi się ,że tego kata już dawno tam nie ma . Teraz takie pytanie gdzie szukać dalej? Wiem , że nikt wróżką nie jest i z kr...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Pierscienie czy uszczelniacze bo kopci na niebiesko
Autor: tiger209 @ Wczoraj 11:53
Witam mam takie pytanie jak sprawdzic czy sa pierscienie czy uszczelniacze do wymiany. Turbo mam po regeneracji dwa dni temu wymieniłem. Kompresje mierzylem prawie 30barow na cylinder

Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[B4 1.9 1Z 90KM] lekki gwizd przy zregenerowanej turbinie cz
Autor: tiger209 @ 2017-04-22, 20:57
witam mam takie pytanie kupilem zregenerowana turbine dzisaj ja zalozylem . i po wyzej 2tys obortow slychac lekki gwizd na biegu jalowym . gdy juz auto sie zagrzeje to tego gwizdu prawie nie slychac z gory dziekuje za odpowiedz

Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[B4 1.9 1Z] problem z temperaturą silnika
Autor: rewq94 @ 2017-04-22, 11:18
Witam, na wstępnie napisze, że nie wiem czy to odpowiedni dział więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy
Mam problem z temperaturą silnika, po przejechaniu około 8 km wskazówka temperatury silnika pokazuje już 90 stopni i rośnie do 105 - 108 stopni po przejechaniu ok 15 km. Wymieniłem ostatnio termostat bo myślałem, że się nie otwiera i nie puszcza mi płynu na chłodnicę, bo za każdym razem jak sprawdzałem to chłodnicę mam zimną. Robiłem ostatnio trasę Toruń - Bydgoszcz - Toruń czyli około 100 km i nie zauważyłem, żeby wskazówka pokazała więcej niż te 110 stopni ani żadnych oznak zagotowania się wody. Wydaje mi się, że w takiej trasie powinien się zagotować jeśli woda krążyła by tylko w małym obiegu.
Jakieś pomysły co tam się dzieje?

Komentarze: 9 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[B4] Głośniki przód
Autor: SoltysVAT @ 2017-04-21, 16:43
Witam, jakie jest najlepsze rozwiązanie audio w Adzi 80 B4. Myślałem o montażu dystansu w szkielecie drzwi tylko jak się za to zabrać? Obawiam się, że panele głośnikowe mogą być nie wystarczające. W boczek chciałbym umieścić samą maskownice 165mm. Czy ktoś już miał z tym do czynienia? Proszę o porady :)

Komentarze: 2 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

audi 80 b4[1z] Tylne amortyzatory.
Autor: Tomcionerwus @ 2017-04-20, 21:31
witam. ostatnio zastnawiam sie na wymiana tylnych amortyzatorow. dzis wpadł mipomysł ze kupic tylne amorki z audi 80 coupe. i wszystko poskladac.
Teraz kwestia tego czy ktos robił taka przerobke, jesli tak to prosze o opinie i czy musze cos jeszcze przerabiac lub ciac aby wszystko było jak nalezy.
Ale moj pomysł jest taki zeby tył nie siedział tak nisko tylko troszke go go podniesc jakby tak zamontowac amorki z wersji coupe.......

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[B4 2.6 ABC] Quattro - po wymianie amorków tył stoi jak koza
Autor: mmareckimm @ 2017-04-20, 21:04
Witam

Na forum znalazłem super info, że amorki z a4 b5 pasują do tego wozu... No i fakt pasują, tylko w moim przypadku na oryginalnych amorkach dolna miseczka sprężyny była osadzona na samiutkim dole amorka, a w amorkach z a4 b5 to mocowanie jest wyżej o ok 3cm.

Amorki jakie zakupiłem to AMORTYZATOR TYŁ KYB 341909 AUDI A4 94-99 GAZOWY wg opisu z katalogu Gordon.

Złożyłem.... i działa... ale tył stoi mocno w górze... aż za mocno... no i się zrobiło bardzo twardo.
Chciałbym to jakoś przywrócić do poprzedniego wyglądu tak, żeby tyłek siadł nieco niżej i teraz pytanie do znawców tematu.
Co by było, jakbym zakupił sprężyny od a4 b5 quattro ?
Cięcie zwojów raczej odpada nie jestem zwolennikiem takich praktyk...
Proszę znawców tematu o opinię w tej sprawie.
Pozdrawiam :-)

PS: Jakbym miał z przodu 4.2 to po paru startach pewnie samo by siadło ale tutaj stoi jak wryte w górze i się poddać bez walki nie chce ;)

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Płaska podłoga w B4 Coupe/Roll bar/klata Ktoś Coś ??
Autor: mattej @ 2017-04-18, 18:18
Siemano robił ktoś taką podłoge w b4 coupe lub może doradzić czym wypełnić dziure po kanapie i może ma namiar na kogoś kto ogarnia roll bar lub jakąś custom klate ???? Pozdro


Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

[B4 1.9 1Z] Wyciek oleju przy czujniku ciśnienia oleju.
Autor: xonare @ 2017-04-18, 17:54
Witam, nadal mam problem z wyciekami oleju. Uszczelnienie wałka zrobiłem ale nadal cieknie. Po obserwacji wydaje mi się, że przy czujniku ciśnienia oleju, ponieważ jego okolice są w dużej ilości oleju.
Czujnik ciśnienia oleju i misa olejowa były wymieniane 8 miesięcy temu.
Jakie mogą przyczyny tego wycieku? Czy znajdują się przy czujniku oringi?

Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ostatnie tematy
» Mały, duży problem audi 80 1z , totalny muł
» [Kupie] lampy zespolone soczewki
» [B4 Cabrio 2.3] brak ciegna pokrywy dachu
» Audi coupe B3
» [B3 1.8 NE/JV] Ustawienie parownika generacja I
» Pierscienie czy uszczelniacze bo kopci na niebiesko

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]

Najaktywniejsi użytkownicy
PieterB  postów 7365
aldi  postów 7165
Labiel  postów 5767
MUNIOR  postów 5640



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

:: Forum Avensis :: Audi A8 :: Forum Audi A6 :: AZ Auto Serwis :: Reklama dźwiękowa ::
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 11