Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pompa wspomagania ZF OC/AC Regeneracja reflektorów SklepOpon.com – opony i felgi milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
Pompa oryginał "ZF"
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
SklepOpon.com
opony i felgi
Części Audi 80 Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem po uszczelnieniu pompy  
Autor Wiadomość
krzychu79 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 65
Skąd: śląskie


Wysłany: 2017-01-08, 13:04   [B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem po uszczelnieniu pompy

Witam, mam następujący problem.
Odkąd mam auto czyli kilka lat silnik chodził jak w zegarku, ciepły czy zimny, upał czy mrozy odpalał od kopa (przy starym już akumulatorze)
Jedyny problem był taki że pompa ciekła i to z roku na rok coraz mocniej, aż w końcu cały dół silnika był w ropie, więc postanowiłem pompę uszczelnić u mechanika i zaczęły się problemy.

Mechanik miał to zrobić w 3 dni, ale wyszło z tego 1,5 miesiąca. Nie wiem z czym do końca był problem bo nie powiedział.... ale wiem, że pompa była wyjmowana kilka razy, był problem z ustawieniem, silnik bardzo długo kręcił, podobno głowiczka pompy była uszkodzona/ułamana i musiał ją wymienić (czy to jest część wymienialna bo słyszałem różne opinie?) no i w końcu udało się ustawić, a było to latem przy upałach +30st.

Silnik odpalał bez problemu, jeździł tak samo, jedynie kilka razy mi sam zgasł bez powodu, najczęściej zaraz po odpaleniu.

Największe problemy zaczęły się jak temperatury spadły poniżej 0st. Na zimnym silniku ledwo odpala, kręci po kilkanaście sekund, dławi się, raz odpali raz nie, jak już odpali to potrafi zgasnąć, wczoraj 15 min próbowałem zanim zaskoczył. Jak już odpali to za autem siwo od dymu i to takiego gryzącego....
Jak już się rozgrzeje to pali od kopa.

Co może być przyczyną?
_________________
KUPIĘ: B4 1.9 TDI AVANT CZARNY 95r z klimą - info na PW
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 207 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5714
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-08, 13:40   

krzychu79 napisał/a:
Mechanik miał to zrobić w 3 dni, ale wyszło z tego 1,5 miesiąca. Nie wiem z czym do końca był problem bo nie powiedział.... ale wiem, że pompa była wyjmowana kilka razy, był problem z ustawieniem, silnik bardzo długo kręcił, podobno głowiczka pompy była uszkodzona/ułamana i musiał ją wymienić
Widzę że miałes wątpliwą przyjemność trafić na "specjalistę wysokiej klasy " bezradny_ Co to najpierw sam zepsuł ,a potem przez miesiac nie potarfił tego ogarnąć .Głowiczka nigdy nie uszkodzi się sama ,a już na pewno nie w sytuacji kiedy zaprowadziłeś sprawne auto które odlało i jezdzilo .Ewidentnie partacz uszkodził głowiczkę próbując nieudolnie uszczelnić pompę ,zdarza się to ludziom jak nie mając o tym zielonego pojęcia, próbują wymienić oring na glowiczce ,nie zdejmując nawet nastawnika
krzychu79 napisał/a:
Silnik odpalał bez problemu, jeździł tak samo, jedynie kilka razy mi sam zgasł bez powodu, najczęściej zaraz po odpaleniu.
Jeżeli ci zgasł gwałtownie w sekundę po odpaleniu ,to wina blokujacego immo i z pompą nie ma to nic wspólnego .Objaw jest bardzo charakterystyczny ,bo silnik odpala i po sek od razu gasnie i tak nawet kilka razy pod rząd .Jedyne skuteczne lekarstwo na problemy z immo to wyłączyć immo w sterowniku ECU
krzychu79 napisał/a:
Największe problemy zaczęły się jak temperatury spadły poniżej 0st. Na zimnym silniku ledwo odpala, kręci po kilkanaście sekund, dławi się, raz odpali raz nie, jak już odpali to potrafi zgasnąć
Trzeba sprawdzić poczatek wtrysku i dawkę paliwa ,bo po tym co opisujesz mam duże wątpliwości czy ten "specjalista wysokiej klasy " poustawiał te parametry .No i przyjrzeć sie czy przed odpaleniem w przewodach paliwowych nie ma 2-3 cm bańki z powietrzem ,bo po opisanych objawach podejrzewam że są ,a wtedy zawsze trzeba chwilę pokręcić
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 
krzychu79 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 65
Skąd: śląskie


Wysłany: 2017-01-08, 17:23   

MUNIOR napisał/a:
Widzę że miałes wątpliwą przyjemność trafić na "specjalistę wysokiej klasy " bezradny_ Co to najpierw sam zepsuł ,a potem przez miesiac nie potarfił tego ogarnąć .Głowiczka nigdy nie uszkodzi się sama ,a już na pewno nie w sytuacji kiedy zaprowadziłeś sprawne auto które odlało i jezdzilo .Ewidentnie partacz uszkodził głowiczkę próbując nieudolnie uszczelnić pompę ,zdarza się to ludziom jak nie mając o tym zielonego pojęcia, próbują wymienić oring na glowiczce ,nie zdejmując nawet nastawnika
Niestety tak, gość polecony przez znajomego, niestety dobrego i uczciwego mechanika to ze świecą szukać... Najpierw mówił, że zrobi to bez problemu, a po kilku dniach zadzwonił i pytał czy zmieniałem pompę, bo powinna być inna (mechaniczna?) a ja mam jakąś inną. (moja 80tka jest z grudnia '94 na pierburgu, nie wiem czy o to chodziło) Zamiast się przyznać że nie umie tego zrobić to spartaczył i podobno oddawał to później do "zaprzyjaźnionych" pompiarzy. W każdym razie finalnie podobno wymienił tą głowiczkę, ustawił pompę i miało działać.

MUNIOR napisał/a:
Jeżeli ci zgasł gwałtownie w sekundę po odpaleniu ,to wina blokujacego immo i z pompą nie ma to nic wspólnego .Objaw jest bardzo charakterystyczny ,bo silnik odpala i po sek od razu gasnie i tak nawet kilka razy pod rząd
Tak podejrzewałem ale nie byłem pewny, zaczęło się od razu po tym nieszczęsnym uszczelnieniu pompy, być może przypadek albo partacz też coś przy okazji zepsuł... pierwszy raz mi zgasł jakieś 5-10 sek po odpaleniu, a później już tak jak piszesz dosłownie sekundę po odpaleniu, często kilka razy aż w końcu załapie i nie gaśnie, efekt identyczny jak z kluczykiem serwisowym.

Ciekawostka - ja miałem z tym gaśnięciem problem dość często, żona, która korzysta z drugiego kluczyka mówiła, że może raz jej się tak zdarzyło. Kilka dni temu próbowałem odpalić auto i chyba z 15 razy mi zgasł od razu, więc spróbowaliśmy drugim kluczykiem i odpalił bez problemu i nie zgasł. Czy to może być wina tylko jednego kluczyka czy raczej przypadek?

MUNIOR napisał/a:
Jedyne skuteczne lekarstwo na problemy z immo to wyłączyć immo w sterowniku ECU
Jak to zrobić ?

MUNIOR napisał/a:
No i przyjrzeć sie czy przed odpaleniem w przewodach paliwowych nie ma 2-3 cm bańki z powietrzem ,bo po opisanych objawach podejrzewam że są ,a wtedy zawsze trzeba chwilę pokręcić
I znów trafione, w przewodach są bańki z powietrzem i lecą cały czas nawet po odpaleniu. Co ciekawe bańki są też na ciepłym silniku a wtedy odpala od strzała. Z tego co pamiętam, to przed uszczelnieniem pompy też w przewodach były malutkie bąbelki i odpalał super na zimnym i na ciepłym, teraz są jednak dużo większe. Trzeba jakoś odpowietrzyć układ czy coś jeszcze należy zrobić?

MUNIOR napisał/a:
Trzeba sprawdzić poczatek wtrysku i dawkę paliwa ,bo po tym co opisujesz mam duże wątpliwości czy ten "specjalista wysokiej klasy " poustawiał te parametry
Twierdzi, że poustawiał tak żeby auto było dynamiczne i mało paliło, ale i tak zamierzam podpiąć kompa i sprawdzić jak jest ustawione. Czy jest możliwe, że kąt wtrysku sam się przestawił? Czy to jest normalne? Czy może mechanik ustawił wartość tak, że auto dobrze paliło przy upałach +30 st a poniżej 0 jest problem im większy mróz tym większy problem ?
_________________
KUPIĘ: B4 1.9 TDI AVANT CZARNY 95r z klimą - info na PW
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 89 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2524
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 17:34   

krzychu79 napisał/a:
w przewodach są bańki z powietrzem i lecą cały czas nawet po odpaleniu. Co ciekawe bańki są też na ciepłym silniku a wtedy odpala od strzała. Z tego co pamiętam, to przed uszczelnieniem pompy też w przewodach były malutkie bąbelki i odpalał super na zimnym i na ciepłym, teraz są jednak dużo większe. Trzeba jakoś odpowietrzyć układ czy coś jeszcze należy zrobić?



Całkowita zmiana filtra paliwa. z podgrzewaczem elektrycznym lub zastosowanie filtra z Vw lub Forda






A problemem jest :

_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 207 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5714
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-08, 18:37   

krzychu79 napisał/a:
Jedyne skuteczne lekarstwo na problemy z immo to wyłączyć immo w sterowniku ECU
Jak to zrobić ?
Sam nie zrobisz ,jak chcesz podeslij sterownik to ci wyłaczę
krzychu79 napisał/a:
po kilku dniach zadzwonił i pytał czy zmieniałem pompę, bo powinna być inna (mechaniczna?) a ja mam jakąś inną.
" Mechaniczną " to on miał awarię w głowie ,jak zorientował się że zepsuł twoją pompę i spanikowany szukał drugiej ,nie majac zielonego pojecia co i do czego pasuje ...w sumie to się nie dziwię takim bredniom ,bo słyszałem już chyba wszystkie możliwie brednie ,jakie może wymyślić "mechanik " bez pojęcia
krzychu79 napisał/a:
Twierdzi, że poustawiał tak żeby auto było dynamiczne i mało paliło
Sądzac po jego akcji " uszczelnianie pompy " ,to ja bym mocno wątpił w jego "twierdzenia" ,no chyba że przez miesiac który "naprawiał " twoją pompę ,zdobył odpowiednią wiedze na twoim przypadku ;-) Sprawdż dawkę i początek wtrysku ,wtedy bedzie można zweryfikowac jego "twierdzenia" .Wystarczy że poczatek wtrysku jest za pużny ,a dawka za mała i przy niskich temperaturach będzie duzo cięzej odpalał niż latem.Pęchezyki powietrza co jakiś czas podczas pracy silnika nie są niczym nadzwyczajnym i o ile po dodaniu gazu nie zwiększa się wyrażnie ich ilość ,to nie ma się co nimi przejmowac .Problemem jest jak w którymś z przezroczystych przewodów paliwowych , przed pierwszym odpaleniem widac 2-3cm pęcheż powietrza ,wtedy ewidentnie bedzie to przyczyną dłuższego kręcenia zanim odpali
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 
krzychu79 
Audi 80 Maniak



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Krzysztof
Wiek: 28
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 65
Skąd: śląskie


Wysłany: 2017-01-08, 20:24   

MUNIOR, ok zacznę od sprawdzenia tak jak piszesz dawki paliwa i kąta wtrysku i zobaczymy co dalej, dzięki za pomoc :-)

Krzysiek 84, patent z filtrem dobry, pomyślę o tym chociaż miesiąc temu wymieniłem filtr na nowy ale myślę, że warto.

PS. W tym wątku chciałem dokładnie opisać problem z odpalaniem, pompą, filtrem, immo itp, ale założyłem też drugi osobny wątek odnośnie tylko samego sprawdzenia i ustawienia kąta wtrysku, nie mogę go teraz znaleźć? A napisałeś mi tam sporo ciekawych informacji, wiesz może czy zostało to gdzieś przeniesione ? jeżeli dobrze pamiętam, pisałeś o wartościach 50-55 kąta i dawka paliwa ok 25 ? i fajnie opisałeś co gdzie odkręcić w jakiej kolejności przy przestawieniu pompy oraz wkleiłeś link z opisem.
Jak mogę odnaleźć ten wątek ?
_________________
KUPIĘ: B4 1.9 TDI AVANT CZARNY 95r z klimą - info na PW
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 217 razy
Wiek: 42
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 7708
Skąd: Zamość


Wysłany: 2017-01-08, 20:30   

krzychu79 napisał/a:
ale założyłem też drugi osobny wątek odnośnie tylko samego sprawdzenia i ustawienia kąta wtrysku, nie mogę go teraz znaleźć?
został usunięty bo są tysiące takich tematów i tyle samo odpowiedzi a wystarczy wpisać w wyszukiwarkę!
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coć tu napiszesz :!: :!: :!:
Moja Audiana
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 89 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2524
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 20:41   

Zrobiło się dublowanie tematu , bo zacząłeś pytać w dziale TDI i Pomp wtryskowych.

http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/

Kąt wtrysku 50-55 ( drugie okienko)
Dawka paliwa najlepiej 15 ( czwarte okienko)


_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
misiekb4 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 190
Skąd: Lubuskie


Wysłany: 2017-01-10, 12:57   

Dokładnie kolego, zacznij od ustawienia kąta wtrysku i dawki przy pomocy vag-a ;-)
Później weź się za wymianę filtra,, to opisywane w temacie, który podesłał właśnie Krzysiek.
Miałem w listopadzie podobna przygodę z papudrokiem, który 3 dni się bawił i po tygodniu jeszcze musiałem go ścigać żeby dokończył robotę...
I nie ludzilem się tym bardziej że wszystko "dobrze" mi poustawia, tylko wziąłem się od razu za to sam.
Na szczęście ogarnąłem temat.
Ale gdy odpalalem po tych "naprawach" objawy były podobne, jak u ciebie.
_________________
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
duczus
Audi 80 Mastah


Silnik: 1z
Typ: b4
Nadwozie: avant
Imię: Bartek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 122


Wysłany: 2017-01-17, 06:15   

napompowac gruszka pompe nie czytam tematu ale moj patent taki ze popuszczam pompe i ide zapalic auto ona tak sie ustawi jakby na 0 i auto zapali potem look na vaga ustawiam kat i git

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-01-17, 07:29 ]
pisz po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne!
_________________
https://www.facebook.com/..._homepage_panel
mój fanpage zapraszam do lajkowania :)
 
 
reb00 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 19
Dołączył: 31 Gru 2015
Posty: 25


Wysłany: 2017-01-27, 16:50   

Podepnę się pod temat coby nie śmiecić. Kupiłem 1Z dokładnie rok temu po rodzinie. Problemy z odpalaniem już były, wujek mówił, że już długo długo była ta przypadłość. Oczywiście przy okazji był problem z nastawnikiem (falujące obroty). Oddałem do pompiarza, który u nas w okolicy jest jednym z najlepszych. Robotę zrobił na odwal się, nadal delikatnie poszarpywało. We wakacje kupiłem kable, wziąłem się sam za nastawnik, efekt- nawet drgnięcia. okok Auto na zimnym długo kręciło, lecz nie miałem czasu, żeby się za to brać. Przyszły mrozy, zrobiła się masakra. Trzeba kręcić i kręcić i kręcić, a jak przyjdzie co do czego, to nie zaskoczy od razu, tylko kilka razy załapuje. W zasilaniu paliwa widać pęcherzyki, ale są one bardzo drobniutkie i malutkie, takie raczej występują u każdego. Zauważyłem teraz podczas mrozów, że podczas prób uruchamiania na zimnym spod pompy kapie paliwo i to tak w miarę dużą częstotliwością. :( Obmacałem nastawnik i jego dekielek- sucho. Skąd może wypływać to paliwo? Czy może to być przyczyną zapowietrzania się pompy?

Aha no i jak już odpali na zimnym to kopci na biało/siwo i jest to bardzo żrący dym. bezradny_
 
 
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 207 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5714
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-27, 17:23   

reb00 napisał/a:
Zauważyłem teraz podczas mrozów, że podczas prób uruchamiania na zimnym spod pompy kapie paliwo i to tak w miarę dużą częstotliwością. :( Obmacałem nastawnik i jego dekielek- sucho. Czy może to być przyczyną zapowietrzania się pompy?
No raczej logiczne że jak cieknie z pompy ,to się zapowietrza
reb00 napisał/a:
Skąd może wypływać to paliwo?
Duży oring uszczelniający głowiczkę do wymiany http://www.audi80.pl/topi...pa-vt102455.htm

[ Dodano: 2017-01-27, 17:27 ]
reb00 napisał/a:
We wakacje kupiłem kable
No i jaki masz poczatek wtrysku ? bo domniemywam że skoro kupileś to sprawdzałeś
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
reb00 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 19
Dołączył: 31 Gru 2015
Posty: 25


Wysłany: 2017-01-27, 17:28   

Dziękuję bardzo za pomoc. Jeżeli to coś zmienia to mój obserwator sprecyzował, że w paliwie pojawiła się duża bańka powietrza.
Mógłbyś mi podać numer katalogowy tej uszczelki? Czy trzeba ściągać całą pompę?
 
 
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 207 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5714
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-27, 17:36   

reb00 napisał/a:
Mógłbyś mi podać numer katalogowy tej uszczelki?
Oring jest w komplecie uszczelnień ,rozmiarów ani zadnych "numerów katalogowych "nie znam bo nie zawracam sobie nimi glowy,kupuje komplet uszczelnień pompy vp 37 i wymieniam
reb00 napisał/a:
Czy trzeba ściągać całą pompę?
Ja nie ściągam ,ale ja to robiłem dziesiątki razy . Jak ktoś robi pierwszy raz to radze wyciągnać pompę i nie kombinować wymiany na pompie ,bo często sie to żle kończy
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 
reb00 
Audi 80 Fan


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 19
Dołączył: 31 Gru 2015
Posty: 25


Wysłany: 2017-01-27, 18:39   

a ten brudno biały/żółty czujnik pod pompą od czego jest? przy rozruchu wychodzi spod niego powietrze, możliwe, że gdzieś u góry paliwo i skapuje w dół. tylko co to jest i czy można to bez obaw wykręcić w celu uszczelnienia?
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google A80
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 9999
Skąd: USA
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



felgi samochodowe

Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15