Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl led milionczesci felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80 LED
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Harry Auto Care Części Audi 80 Sklep alufelgi Układy hamulcowe Sprawdź VIN Sklepledowy.pl

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu  
Autor Wiadomość
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 11:02   [B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu

Witam niedziela 6:24 rano próba odpalenia.
Dwa razy zagrałem świece i kręcę opornie odpalił.
A za mną chmara dymu chwilę pochodził i zgasł no to kręcę zero odzewu, maska do góry niby wszystko ok to rozkręcam dolot daje żonie plaka żeby psikala jak zaczynam kręcić i jakoś odpalił pochodził z 5 minut węże były ciepłe około 20/25°C to ruszam.
Nie ujechalem 100m i zdechł. No to kręcę strasznie opornie, maska do góry patrzę a w przewodach bąbelki.
:(
Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Stosował ktoś może jakaś grzałkę w baku?
Jak z tego wybrnąć?
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 85 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2348
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 11:15   

Nowy filtr i stary problem



_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 11:31   

Co masz na myśli wstawiając filtry?
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 206 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5640
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-08, 11:31   

KamazWSA napisał/a:
Depresator stosowany od listopada do -45°C.
Co o tym myślicie?
Jak się własnie przekonałeś ,to szkoda pieniędzy na wszelkiego typu "depresatory" ,jak już coś chcesz koniecznie dolewać to benzyne w stęzeniu max 5% Efekt ten sam ,jak nie lepszy ,a koszt niezauważalny bo cena za litr praktycznie jak cena ropy
KamazWSA napisał/a:
Skąd się to wzięło miesiąc temu nowy filtr paliwa nowy pływak bo się zapowietrzał bo kruciec był pęknięty a po wymianie odpowietrznik tak że do -10°C palił na dotyk.
Przy -20 nowe filtry niewiele pomogą ,bo mamy taką "wspaniałą " jakość "zimowego" paliwa że przy -20 i tak znajdzie się coś w paliwie ,co się wytrąci i zapcha filtr .Jedyny skuteczny sposób to wymiana filtra paliwa na zupełnie inny typ z elektrycznym podgrzewaczem ,który podgrzeje paliwo bezpośrednio w samym filtrze ,tu masz wszystko na ten temat http://www.audi80.pl/topi...iwa-vt98871.htm do tego koniecznie pompka gruszka i w zasadzie żadne mrozy nam nie straszne
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 85 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2348
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 11:35   

KamazWSA napisał/a:
Co masz na myśli wstawiając filtry?


Zapewne masz oryginalny wkręcany filtr , więc albo całkowita wymiana na ten z podgrzewaczem co przed chwilą link podał Mariusz
Ewentualnie filtr z Golfa lub Forda , by pozbyć się tego plastikowego króćca przelewowego

_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 11:50   

Będę szukał tego z podgrzewaczem tylko co polecicie opla renault rozmiar dla mnie bez znaczenia

[ Dodano: 2017-01-08, 11:51 ]
Gruche już założyłem przy wymianie filtra żeby ułatwić odpowietrzanie
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 85 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2348
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 11:58   

KamazWSA napisał/a:
Będę szukał tego z podgrzewaczem tylko co polecicie opla renault rozmiar dla mnie bez znaczenia


Opel , bo ma króćce z boku ,
a w renault pionowe są przez co można by było ułamac je lub przewód zaginałby się.






_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek 84 2017-01-08, 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 11:58   

Jak rozpoznać że jest z podgrzewaczem?
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 85 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2348
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 12:04   

Ma wyjście na wtyczkę zasilającą ten podgrzewacz elektryczny.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 12:12   

1
2
3
4
5
6

[ Dodano: 2017-01-08, 12:16 ]
A co z przewodu co szły przez zaworek zwrotny?
Na krótko połączyć?
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 85 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 2348
Skąd: Olecko - Suwałki


Wysłany: 2017-01-08, 12:17   

3 , 4 , 6 byłaby najlepsza.
Ja to szukałem takiej żeby była jak najbardziej kompletna : wtyczka i jak najwięcej przewodu i tak samo przewody wejścia i wyjścia żeby było jak najwięcej, ale ciężko dostać , albo trzeba samemu osobiście odwiedzić szrot i samemu zdemontować co potrzeba.

Powrót z pompy możesz podłaczyć do tego zaworka zwrotnego lub do samego konća aż do przewodu metalowego powrotnego do zbiornika.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + ( Pompa Afn&11, Wtryski Volvo , Głowica Afn, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ )

http://r9.fodey.com/2294/...777490a94.0.gif
 
 
 
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 12:35   

A jak w pompie przymarznie?
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
MUNIOR 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 206 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5640
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2017-01-08, 13:50   

KamazWSA napisał/a:
A jak w pompie przymarznie?
Nie ma takiej opcji,chyba że nalejesz tam wczesniej wody ;-) parafina praktycznie zawsze blokuje filtr paliwa ,a w ekstremalnych przypadkach lodowy-parafinowy "czop " blokuje sitko smoka na samym dole zbiornika paliwa ...choć tam jest znacznie trudniej bo sitko z tworzywa ma ok.1 mm oczka .Ale mając pompkę gruszkę ,można to szybko sprawdzić
_________________
Expresowe przekładki w godzinkę z nastawnika MES na HDK ,"bosch"-"pierburg".Uszczelniam ,wymieniam pompy wtryskowe ,wymieniam nastawniki na czyste w 10minut ,dezaktywuję immo.Ożywiam zamulone ,szarpiące 80tki tdi ,na boschu i pierburgu. Mam tuningowane sterowniki do wiekszości TDI.Gwarantuję 100% skutecznosci
 
 
KamazWSA 


Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Tomasz
Wiek: 26
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 28
Skąd: MysłoVWice


Wysłany: 2017-01-08, 14:01   

Gol będzie to nauczka na przyszłość :)
_________________
Mój projekt Polo Classic 86c2f
Polecam Bruczyk Garage
Profil na Facebook Tomasz Kamaz Kamiński
 
 
 
MarcinexB4 


Silnik: 1Z+
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 22
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 302
Skąd: Siedlce


Wysłany: 2017-01-08, 15:11   

Też to samo z rana miałem, pochodził z 10 min i zonk, zgasł, odpalał i za chwilę gasł, posiadam ori filtr paliwa ale mam już dość zmęczone przewody i jutro się zabieram za wymianę i odrazu oring zmienie pod tym podgrzewaczem, jak nie pomoże, to już mam upatrzoną obudowę od renault i też tak będe modził :)
_________________
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>
 
 
 
Serwis_Audi 
Olek



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABK
Napęd: quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Olek
Wiek: 36
Dołączył: 10 luty 2014
Posty: 1036
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime



felgi samochodowe
Harry
Części Audi 80 B4 forum audi a6 forum audi 80 forum audi a8 katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi ::
:: jingle radiowe :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Części Audi 80 1.9 D :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów ::

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14