[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
[80 B3]DODATKOWE ZEGARY DO B3????
witam... posiadam audi 80 b3, podobaja mi sie dodatkowe zegary... ( w srodkowej czesci konsoli) czy cos takiego pasuje.. pasowac bedzie ale czy bedzie do czego podiac??
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 11:13 przez topor, łącznie zmieniany 1 raz.
EX Coupe 20VT --->>> audi-80-coupe-by-topor-t90069.html
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
Potrzebny jest nowy tunel
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
hmm czyli zegary + czujnik i nowy tunel to koszt okolo 400zl?
EX Coupe 20VT --->>> audi-80-coupe-by-topor-t90069.html
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Ja za zegary dalem 150pln a potem od tego samego szrociarza wyszabrowalem za 20pln manometr z trojnikiem potrzebny dla wlasciwego montazu i wskazan cisnienia oleju.
za montaz i podpiecie calosci cos kolo 80pln.
Zapalniczke trzeba jeszcze przeniesc na tunel srodkowy, ale to juz latwizna.
Wiecej czujnikow nie trzeba bylo (przynajmniej u mnie) bo czujnik temp. oleju byl juz zamontowany w bloku silnika
za montaz i podpiecie calosci cos kolo 80pln.
Zapalniczke trzeba jeszcze przeniesc na tunel srodkowy, ale to juz latwizna.
Wiecej czujnikow nie trzeba bylo (przynajmniej u mnie) bo czujnik temp. oleju byl juz zamontowany w bloku silnika
Subaru Legacy SW 2.2 - "GT-B line"
Audi Coupe 2.8V6 quattro - <quattro>
Audi Avant 2.6V6 - tak sie zaczelo... <yes>
Audi Coupe 2.8V6 quattro - <quattro>
Audi Avant 2.6V6 - tak sie zaczelo... <yes>
po podlaczeniu dodatkowych zegarow do czujnika cisnienia mam takowy problem, mianowicie na desce rozdzielczej podczas jazdy zaczyna mi sie wlaczac kontrolka oleju a potem piszczy, a cisnienie pokazuje 5 czyli maks gdy depne to delikatnie drga jakby chciala rosnac :!: w czym jest problem?? pomocy? wszystko dziala oprocz tego . narazie wykrecilem czujnik cisnienia z podstawy filtra oleju i zalozylem tak jak bylo dawniej czujnik oleju
[ Dodano: 2007-02-27, 21:31 ]
dodam ze czujnik jest z B2 ma 2 wyjscia, kupilem na allegro - mial byc sprawny.
[ Dodano: 2007-02-27, 21:31 ]
dodam ze czujnik jest z B2 ma 2 wyjscia, kupilem na allegro - mial byc sprawny.
Tam powinien byc zamontowany trojnik a na nim manometr i na drugim koncu czujnik cisnienia oleju.
Nie wystarczy tego czujnika oleju zamienic na manometr a poprostu musisz miec zamontowane oba.
Ja zrobilem tak:
-namierzylem szrociarza co mial silnik 2.6 na czesci z tym trojnikiem
-i za 20pln pozwolil mi wymontowac manometr z trojnikiem za 20 pln :mrgreen:
Nie wystarczy tego czujnika oleju zamienic na manometr a poprostu musisz miec zamontowane oba.
Ja zrobilem tak:
-namierzylem szrociarza co mial silnik 2.6 na czesci z tym trojnikiem
-i za 20pln pozwolil mi wymontowac manometr z trojnikiem za 20 pln :mrgreen:
Subaru Legacy SW 2.2 - "GT-B line"
Audi Coupe 2.8V6 quattro - <quattro>
Audi Avant 2.6V6 - tak sie zaczelo... <yes>
Audi Coupe 2.8V6 quattro - <quattro>
Audi Avant 2.6V6 - tak sie zaczelo... <yes>
montowałem to ostatnio więc może się komuś przyda
potrzebne : zegary ,czujniki temp. oleju i ciśnienia oleju
czujnik temp oleju montujemy w miejscu zaślepki (na imbus) przewód ciągniemy do zegarów
czujnik ciśnienia 0.3 - 5 bar (dwa piny) wkręcamy w miejsce czujnika dającego sygnał na kontrolkę (brązowy)
jeżeli mamy czujnik 1.8 -5 bar wkręcamy go w miejsce czujnika dającego sygnał do olejowego wyłącznika ciśnieniowego 1.8 bar (biały)
do jednego pinu zakładamy przewód po starym czujniku , z drugiego pinu przewód ciągniemy do zegara
jeżeli np. podczas jazdy kontrolka miga i piszczy :mrgreen: a zegar pokazuje max to znaczy że albo zamienione są przewody na czyjniku dwupinowym , albo czujnik 0.3 - 5 bar został wkręcony w miejsce czujnika 1.8 bar albo poprostu czujnk jest niesprawny
potrzebne : zegary ,czujniki temp. oleju i ciśnienia oleju
czujnik temp oleju montujemy w miejscu zaślepki (na imbus) przewód ciągniemy do zegarów
czujnik ciśnienia 0.3 - 5 bar (dwa piny) wkręcamy w miejsce czujnika dającego sygnał na kontrolkę (brązowy)
jeżeli mamy czujnik 1.8 -5 bar wkręcamy go w miejsce czujnika dającego sygnał do olejowego wyłącznika ciśnieniowego 1.8 bar (biały)
do jednego pinu zakładamy przewód po starym czujniku , z drugiego pinu przewód ciągniemy do zegara
jeżeli np. podczas jazdy kontrolka miga i piszczy :mrgreen: a zegar pokazuje max to znaczy że albo zamienione są przewody na czyjniku dwupinowym , albo czujnik 0.3 - 5 bar został wkręcony w miejsce czujnika 1.8 bar albo poprostu czujnk jest niesprawny
b3 113ps
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
chlopaki...wazna sprawa, znalazlem na szrocie takie zegary + panel srodkowy za bezcen! musze to tylko wymontowac z auta, jesli ktos to rozbieral i moglby mi dac krotka wskazoke co i jak po kolejii do bylbym wdzieczny
EX Coupe 20VT --->>> audi-80-coupe-by-topor-t90069.html
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan
cześć
- zaciągasz ręczny , zdejmujesz zaślepkę (delikatnie śrubokrętem) , pod zaślepką jest śrubka i wkręt ( śrubką złączone są części tunelu , wkrętem przymocowana jest ramka mieszka) wykręcasz
- odkręcasz gałkę zmiany biegów , zdejmujesz mieszek z ramką , podciągasz tunel lekko do góry i wyciągasz z zaczepów
- tylna część tunelu , wyjmujesz popielniczkę , odkręcasz dwie śruby które są pod nią .
jak będziesz brał zegary to bierz od razu wiązkę (podłączysz je wtedy bez problemu) i czujnik ciśnienia oleju (oczywiście jeżeli jest sprawny)
- zaciągasz ręczny , zdejmujesz zaślepkę (delikatnie śrubokrętem) , pod zaślepką jest śrubka i wkręt ( śrubką złączone są części tunelu , wkrętem przymocowana jest ramka mieszka) wykręcasz
- odkręcasz gałkę zmiany biegów , zdejmujesz mieszek z ramką , podciągasz tunel lekko do góry i wyciągasz z zaczepów
- tylna część tunelu , wyjmujesz popielniczkę , odkręcasz dwie śruby które są pod nią .
jak będziesz brał zegary to bierz od razu wiązkę (podłączysz je wtedy bez problemu) i czujnik ciśnienia oleju (oczywiście jeżeli jest sprawny)
b3 113ps
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga