Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Wolna wtyczka pod komorą silnika od czego?

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Zablokowany
koras85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:09
Lokalizacja: gniezno/okolice

[b4 2.0 ABT] Wolna wtyczka pod komorą silnika od czego?

Post autor: koras85 » 03 gru 2009, 12:27

Witam kolegów mam pytanie.Czy ktoś z was może wie od czego jest kostka(wtyczka) którą znalazłem pod komorą silnika koło łapy zawieszenia silnika?Jest to okrągła z 2 dwoma przewodami brązowy i niebiesko-żółty oraz napisami gsm2 i numerami 813971955 .Była ona na pewno nie używana jeszcze i na pewno jest także orginalna. po rozciągnieciu jej sięga 5-7cm za zbiornik płynu do wspomagania.Ma także różową nasadke.Niunia jest z końcóki 94r. prosze od odpowiedz z góry dzieki.pozdro
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 21:13 przez koras85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 03 gru 2009, 12:54

Wtyczka może być od czujnika poziomu płynu chłodniczego.
Sprawdź czy masz podłączoną jakąkolwiek wtyczkę od spodu zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Sprawdziłem w schematach że kolory kabli się zgadzają i z tego co pamiętam ma ona różową nasadkę. U mnie w B3 też była przywiązana do wiązki i nigdzie nie podłączona, gdy złączyłem jej piny to przy zapalonym silniku włączała się kontrolka układu chłodniczego na desce rozdzielczej.
Wiem że w niektórych B3kach nie było tego czujnika co do B4 to nie jestem pewien czy nie było tego w standardzie.
Części samochodowe online - Motostacja

koras85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:09
Lokalizacja: gniezno/okolice

Post autor: koras85 » 03 gru 2009, 13:12

Hej sprawdziłem ale to nie jest to co kolega "aldi" napisał zbiornik wyrównawczy który mam nie ma zadnego gniazda.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 03 gru 2009, 13:26

koras85 pisze:Hej sprawdziłem ale to nie jest to co kolega "aldi" napisał zbiornik wyrównawczy który mam nie ma zadnego gniazda.
czyli aldi moze miec racje. instalacja jest ale masz zbiornik bez czujnika. Włącz zapłon i zewrzyj piny w wtyczce. I jak sie kontrolka właczy to już wiesz.
Kody lakierów Audi 80
Ps:
Nie spamuj, używaj opcji szukaj.

koras85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:09
Lokalizacja: gniezno/okolice

Post autor: koras85 » 03 gru 2009, 14:33

Właczyłem zapłon nawet zapaliłem auto ,zwarłem piny i też nic.Żadna kontrolka sie nie zapaliła.Pozatym jaka kontrolka powinna sie zapalic?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 03 gru 2009, 14:48

Ma migać kontrolka zaznaczona na zdjęciu:
Obrazek

Przynajmniej u mnie migała jak złączyłem styki w kostce...
Części samochodowe online - Motostacja

koras85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:09
Lokalizacja: gniezno/okolice

Post autor: koras85 » 03 gru 2009, 15:34

Już rozwiązałem problem spalona żarówka kontrolki .Ale faktycznie jest to jak kolega "aldi"pisałjest to przewód kontrolki poziomu płynu w układzie chłodzenia.dzieki za pompc.pozdro

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 26 gru 2009, 20:19

Odgrzewam kotleta, tez mam wolna wtyczke w komorze silnika po stronie zbiorniczka do plynu chlodzacego. Jednak u mnie wszystko jest wporzatku, po przekreceniu kluczyka kontrolna miga a po odpaleniu gasnie. Nie zrobilem zdjecia, ale znalazlem na allegro foto, na ktorym ja widac.
Obrazek

admish

Post autor: admish » 26 gru 2009, 20:26

ja u siebie nie zauważylem czegoś podobnego. Może to nie we wszystkich ABT....

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 26 gru 2009, 20:37

marcinGD pisze:Jednak u mnie wszystko jest wporzatku
Ponieważ w każdej audi jest wszystko w porządku. Niektóre modele mają podłączone a nie które nie. Moja nie miała. Lecz gdy zakupiłem moduł AC to postanowiłem dorwać zbiorniczek z czujnikiem. I teraz jak mam wysoką temperaturę lub za mało płynu to mi się odzywa ta kontrolka na AC.

Dla wyjaśnienia - bez czujnika w zbiorniczu będziesz tylko informowany gdy będziesz miał za wysoką temperaturę płynu. Jeżeli zaś będziesz jego miał za mało to kontrolka sie nie odezwie. Po to jest ta końcówka - do kontroli poziomu płynu
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 26 gru 2009, 20:55

KLAKSON pisze:
marcinGD pisze:Jednak u mnie wszystko jest wporzatku
Ponieważ w każdej audi jest wszystko w porządku.
W to akurat nie watpie, musze w takim razie sprawdzic czy mam ten zbiorniczek z czujnikiem czy nie moze ktos go kiedys odlaczyl i tak se dynda. Okarze sie wszystko w praniu :-P <piwo>

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 26 gru 2009, 21:51

marcinGD pisze:W to akurat nie watpie, musze w takim razie sprawdzic czy mam ten zbiorniczek z czujnikiem czy nie moze ktos go kiedys odlaczyl i tak se dynda. Okarze sie wszystko w praniu
Wątpię, raczej nie było po prostu zbiorniczka z czujnikiem u Ciebie dlatego on sobie dynda ;-)
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 26 gru 2009, 22:15

Ale nie bylo bo zostal zmieniony? czy nie bylo bo tak zjechal z tasmy z dyndajaca wtyczka co jest ciut dziwne? Ktora opcja jest bardziej prawdopodobna?

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 26 gru 2009, 22:27

marcinGD pisze:czy nie bylo bo tak zjechal z tasmy z dyndajaca wtyczka
To jest w 100% prawdą.
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro


Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB

Zablokowany

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga