Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Nagły spadek mocy...

ODPOWIEDZ
mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Nagły spadek mocy...

Post autor: mike20 » 09 kwie 2015, 11:28

Witam.Skończyły już mi się pomysły na rozwiaązanie problemu więc proszę o pomoc mądrzejszych forumowiczów :-) jadąc dziś na trasie przy prędkości 120-130km/h przy wyprzedzaniu nagle odcięło mi moc,po zresetowaniu zapłonem moc wróciła ale na chwilę.Borykam się z tym już 2 lata,wymieniłem już zawór N75, przepływomierz,przewody ciśnieniowe od N75,a tydzień temu zregenerowałem turbinę.Auto podobno ma podniesiona moc na około 115KM,tak przynajmniej mowił poprzedni właściciel,w porównaniu z autami 90 konnymi da się to odczuć.Osprzęt w aucie mam pierburga.Nie mam juz pojęcia co jest przyczyną.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 09 kwie 2015, 12:42

Zrób logi coś będzie wiadome gdzie można szukać przyczyny
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

Post autor: mike20 » 09 kwie 2015, 12:48

Jakis czas temu przy próbie połączenia sie z komputerem wystapił brak komunikacji,mogłem połaczyc sie tylko z ABS,sterowaniem elektrycznego dachu itp. Nie wiem co może być przyczyną,mechanik podłaczał VAGa. Czy są za to odpowiedzialne jakieś bezpieczniki?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2015, 21:47

mike20 pisze: Nie wiem co może być przyczyną,mechanik podłaczał VAGa.
I co z tego podłączenia wywnioskował :?: Nic :?: Dziwne :roll: ....Masz ewidentną "odcinkę "z przeładowania ,i na 100% bedzie zapisany w sterowniku bład związany z róznicą ciśnień w dolocie ,czyli z doładowaniem ...Przyczyna banalana ,sposób usuniecia również ,vag w zasadzie nie jest do tego potrzebny ,a skoro twój mechanik tego nie wie ,to kiepski z niego spec ;-) A apropo niemożności połaczenia się ze sterownikiem ,to o ile na starym osprzęcie jeszcze bym uwierzył że ktoś nie daje rady ,to na nowszym ,gdzie nie ma z tym najmniejszego problemu ,raczej ciężko mi uwierzyć :roll: tym bardziej że jak piszesz połaczyłeś się z ABS ,czyli interfejs i program ,działa jak należy
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

Post autor: mike20 » 09 kwie 2015, 23:54

kolego MUNIOR,to gdzie jest przyczyna tej dolegliwości w moim aucie?I jak ja usunąć?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 kwie 2015, 07:04

mike20 pisze: gdzie jest przyczyna tej dolegliwości w moim aucie?I jak ja usunąć?
Sprawdzić szczelność dolotu i wężyk łączący IC z mapsensorem.

mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

Post autor: mike20 » 10 kwie 2015, 11:46

A gdzie jest umiejscowiony ten mapsensor? Czy to jest czujnik temperatury powietrza który jest na wężu gumowym?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 kwie 2015, 13:46

Mapsensor jest w sterowniku nad nogami pasażera a wężyk do niego idzie z intercolera.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

Post autor: mike20 » 12 kwie 2015, 14:53

Wezmę sie za to w tym tygodniu.Myslicie że może być wypięty z IC lub być nieszczelny?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 kwie 2015, 19:15

mike20 pisze:Myslicie że może być wypięty z IC lub być nieszczelny?
Tu nie ma co się bawić w rozmyślanie i zgadywanki :roll: tylko podłączasz vaga i robisz logi dynamiczne bloku 011 z ciśnieniem doładowania i 003 ze wskazaniami przepływomierza ....kilka minut jazdy i powinno być widać co jest nie tak ...bez tego nikt nie jest w stanie stwierdzić co jest przyczyną
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

mike20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 lip 2008, 23:19
Lokalizacja: karczew

Post autor: mike20 » 04 maja 2015, 09:58

Bardzo dziękuje koledze Muniorowi za fachowa pomoc w rozwiązaniu problemu i ogólny przeglad układu dolotowego. Szkoda tylko ,że w pobliżu nie mam tak kompetentnych mechaników którzy sie na tym znają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga