Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 sty 2015, 21:52

Nie ja nie jestem w błędzie napięcie wychodzi z wiązki a linie danych z tych śrubek (linia ecu śrubki wtyczka), te śrubki są po to by można było łatwo dołączyć inne linie diagnostyczne (abs,airbag,climatronic itd.) ze śrubek to biała wtyczka. Czarna to napięcie.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 18 sty 2015, 00:00

Jarewa pisze:Nie ja nie jestem w błędzie napięcie wychodzi z wiązki a linie danych z tych śrubek (linia ecu śrubki wtyczka), te śrubki są po to by można było łatwo dołączyć inne linie diagnostyczne (abs,airbag,climatronic itd.) ze śrubek to biała wtyczka. Czarna to napięcie.

bo ja robie tak ze jak podłączam wtyczke z przejsciowki do samochodu to obydwie i kolorami....

ale i tak mi wychodzi ze niewykryto lub niepodlaczono...


to co mam zrobic ktora wtyczka ma byc podłaczona a ktora nie i co dale j aby moj program sie polaczył komputerem ecu w aucie...

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 26 sty 2015, 19:13

Witam Panowie Audimaniacy, czy ktoś może mi pomóc,nie wiem od czego zacząć.
Po podpięciu Vaga wyskoczyły mi takie błędy:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2015, 22:11

Pierwszy ważny- przepływomierz powietrza proponuje skasować i obejrzeć po jeździe czy się pojawi prawdopodobnie kiedyś był uruchomiony z odpiętym przepływomierzem.

Dwa ostatnie - olać błędy nie maja znaczenia błąd programu i sterownika nie rozumieją się. Ale tak nie do końca bo czasami te błędy bywają jak się posypie soft sterownika jak ktoś przy nim grzebał lub wycinał immo ale w tym przypadku raczej tego nie było.

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 13 lut 2015, 02:00

Jarewa pisze:Pierwszy ważny- przepływomierz powietrza proponuje skasować i obejrzeć po jeździe czy się pojawi prawdopodobnie kiedyś był uruchomiony z odpiętym przepływomierzem.

Dwa ostatnie - olać błędy nie maja znaczenia błąd programu i sterownika nie rozumieją się. Ale tak nie do końca bo czasami te błędy bywają jak się posypie soft sterownika jak ktoś przy nim grzebał lub wycinał immo ale w tym przypadku raczej tego nie było.
OK, błędy pokasowane, za jakiś czas sprawdzimy ponownie, dzięki

MichalG95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 16 mar 2015, 16:48
Lokalizacja: Wodzislaw

Diagnostyka :)

Post autor: MichalG95 » 16 mar 2015, 17:37

Witam, mam problem ze swoim Audi, trzeba by było podpiąć się vagiem i sprawdzić błędy jest tu ktoś z okolicy Wodzisławia? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Mam pytanie odnośnie vaga .

Post autor: cinu77 » 25 maja 2015, 19:06

Witam was ,mam pytanko odnośnie vaga.Kolega mi zainstalował polskiego vaga na laptopie program się łączy z kasetą silnika i z abs-em,błędy odczytuję bez problemu zarówno w abs i w kasecie silnika.Nie mogę znależć czegoś takiego jak diagnoza aktywna na uruchomionym silniku tzn.kąt wyprz.zapłonu otwarcie przepustnicy.Co jest nie tak
cinu77

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 maja 2015, 19:22

W polskim vag to będzie może inaczej pisać albo w ogóle całkiem inne. Ale leć po grupach bo to się nie zmienia i dane. VagCom a Polski VAG to nie to samo.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Re: Mam pytanie odnośnie vaga .

Post autor: Pieterb » 26 maja 2015, 10:03

cinu77 pisze:Kolega mi zainstalował polskiego vaga na laptopie program się łączy z kasetą silnika i z abs-em,błędy odczytuję bez problemu zarówno w abs i w kasecie silnika.Nie mogę znależć czegoś takiego jak diagnoza aktywna na uruchomionym silniku tzn.kąt wyprz.zapłonu otwarcie przepustnicy.Co jest nie tak
piszesz że się łączy z silnikiem i tak dalej więc i bloki pomiarowe powinny działać.
cinu77 pisze:kąt wyprz.zapłonu
tego to możesz nie widzieć, bo zależy z którego roku auto, starsze nie miały takiej możłiwości
Pomijam już fakt że polski vag to wielkie g... pokazuje jakieś głupoty.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 27 maja 2015, 19:10

Witam . W chwili kiedy się połacze z kasetą silnika to mam takie zakładki;
-błędy
-informacje o sterowniku
-test wyjść
-bloki danych
-ustawienia pierwotne
-pojedynczy odczyt
-adaptacja
-przekodowanie
-logowanie
Zakładkę błędy to w zupełności rozumiem,info o sterowniku to wiadomo.Ale te pozostałe zakładki po wejściu w nie wyskakują mi okienka żeby wpisać jakieś cyfry,nie wiem o co chodzi.
A po wejściu w zakładkę bloki danych to wyskakuje jakaś taka tabelka z jakimiś wykresami.
Tak jak wcześniej pisałem chodzi mi o odczyt np. temp. płynu chłodz.,praca sondy lambda, obroty silnika itp. co mam zrobić ?.
Z góry dziękuje za pomoc. Czekam na jakieś odpowiedzi.
cinu77

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2015, 19:40

Blok danych i to jest podzielone na grupy chyba od 1do250 w twoim przypadku jak się nie mylę w twoim sterowniku odczytasz to co chcesz na grupie 1,2,3 gdy wejdziesz do grupy będą cztery podgrupy z opisem co te okienko oznacza i wartość.

przykładowe foto

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 27 maja 2015, 19:48

Czyli grupy to są te kwadraciki po lewej stronie na tym twoim screenie od 1 do 16 ?.Jeśli tak to ja u siebie wchodziłem we wszystkie te grupy i mi wyskakiwało okienko ,że jest nie dostępne czy coś takiego. A w tych podgrupach było pusto.
cinu77

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2015, 19:50

No to masz starszy sterownik jak Piter pisał i tylko grupe 000 i nie odczytasz tego co chcesz, tylko to co w 000 ale to chyba w binarce.

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 27 maja 2015, 21:21

To znaczy jak starsze ?.........mam rocznik 94r, kwiecień to powinno być ok ?
cinu77

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2015, 22:04

94r to powinno być nie wiem co powiedzieć musiał byś sprawdzić po numerze seryjnym ECU może ktoś robił przekładkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga