Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym

ODPOWIEDZ
d.o.ll.a.r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
Lokalizacja: wroclaw

[B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym

Post autor: d.o.ll.a.r » 02 sie 2017, 12:49

Witam.
Gdzie znajde kompletny schemat do audi 80 b4 bez abs schemat serwa gdzie i jakie polaczenia do serwa ida.
Poszukiwałem forum lecz nie znalazlem albo nie potrafie szukac.
Z góry dzięki za odpowiedź.

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-08-03, 11:58 ]
Poczytaj regulamin na przyszłość!
Ostatnio zmieniony 03 sie 2017, 11:57 przez d.o.ll.a.r, łącznie zmieniany 3 razy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4656
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 sie 2017, 16:29

Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 02 sie 2017, 16:32

coś ty mu wkleił? :D

ps. ETKA i wszystko tam widać.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 sie 2017, 01:25

maciek889, , tam są schematy EGR w tym linku

d.o.ll.a.r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: d.o.ll.a.r » 03 sie 2017, 11:48

Jak panowie myślicie czy po sprawdzeniu tych przewodów będę wiedział czy serwo mam wywalone?
Sprawa wyglada następująco. Hamulce ww. modelu pojazdu nie reagują prawidłowo. Auto po wciśnięciu pedału hamulca powinno stawać dęba i z piskiem opon a u mnie wyglada tak że można ciężarem ciała stanąć na hamulcu a auto nie reaguje w prawidłowy sposób.
Z tego co wyczytałem tutaj na forum to pierwsze do odstrzału leci serwo które lubi sie spier... po tylu latach eksploatacji - 24 lata.
I tutaj pojawia się pytanie czy już lepiej kombo zrobić w postaci wymiany serwa + pompy hamulcowej czy same serwo wymienić i zobaczyć w jaki sposób będą reagowały hamulce?

Jeszcze niektórzy z was naprowadzą mnie do odpowietrzenia układu hamulcowego wymiany płynu hamulcowego to odrazu mówię spokojnie już takie zabiegi zrobiłem ale to nic nie pomogło.

Chyba że ktoś z was posiadał podobna przypadłość to może podzielić się doświadczeniem co w takim przypadku pomogło.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 03 sie 2017, 12:08

a vacu pompa pracuje poprawnie ?

d.o.ll.a.r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: d.o.ll.a.r » 03 sie 2017, 22:54

W jaki sposób mogę zdiagnozować niepoprawne dzialanie tej pompy?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 sie 2017, 23:40

Na zgaszonym silniku naciśnij kilka razy pedał hamulca aż zrobi się twardy.

Trzymaj wciśnięty pedał hamulca i uruchom silnik . Po uruchomieniu pedał hamulca powinien zaraz opaść trochę na dół.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2017, 12:45 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 04 sie 2017, 05:27

d.o.ll.a.r pisze:W jaki sposób mogę zdiagnozować niepoprawne dzialanie tej pompy?
najlepiej vacuometr i pomiar podciśnienia na wolnych obrotach, powinno być jak największe -0,8 atm

d.o.ll.a.r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: d.o.ll.a.r » 04 sie 2017, 12:20

Powiem tak na postoju przepompuje sie hamulec i odpali silnik pedal spada na sam dół. Jak na wzniesieniu jest postawione auto i wykona sie taki zabieg z przepompowaniem i uruchomieniem silnika to aby auto stało i nie zjeżdżało to trzeba zaprzeć się całym ciężarem ciała i dopiero auto w miejscu stoi.
Wymieniłem płyn hamulcowy odpowietrzyłem dziadostwo i nic.
Odpowietrzyłem na załączonym zapłonie tak jak to przewidują w książce serwisowej.

Najlepiej będzie zakupić przyrząd do testów ciśnienia i podciśnienia sprawdzić pompe vacum i wyciągać wnioski?
http://allegro.pl/miernik-tester-cisnie ... l#imglayer

Jak padła to chyba najlepiej używaną pompkę vacum zakupić nowa to już powyżej 600 zł.
A też po co przepłacać za takiego starego dziadka.
http://allegro.pl/audi-80-b-4-1-9td-vac ... l#imglayer

http://www.iparts.pl/auto-czesci/pompa- ... 02450.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga