Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM] Sanki silnika

ODPOWIEDZ
FaTaErrOr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2017, 20:31
Lokalizacja: Zamość

[1.8 PM] Sanki silnika

Post autor: FaTaErrOr » 21 wrz 2018, 11:57

#sankisilnika #problem
Witam
Zastał mnie taki problem, otóż robiłem taki drobny remoncik samochodu (przygotowywałem go w dłuższą dla niego trasę) czyli wymieniłem calutkie zawieszenie, nowe hamulce wszystko tak żeby było dobrze i wymieniając tuleje wahacza ujrzałem widok pękniętych sanek. Wyjazd mam jutro, więc nie zdążę znaleźć nowych sanek i ich wymienić (poza tym w chwili obecnej budżet nie bardzo na to pozwala). Samochodu nie mam drugiego i nie bardzo mam od kogo pożyczyć. Co robić w takiej sytuacji? Nie wariując objadę 800km? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2018, 18:45 przez FaTaErrOr, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 wrz 2018, 13:18

FaTaErrOr, zastosuj tag w temacie _uwaga

Ja bym się bał tyle kilosów tak dymać.
WRC is for boys.
Group B was for men.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 21 wrz 2018, 14:08

PieterB pisze:Ja bym się bał tyle kilosów tak dymać.
Ja bym bał się nawet 4 km zrobić.
Mając tyle do przejechania kupiłbym jak najszybciej w jakimkolwiek szrocie sprawne. Nawet do spawania bym tego nie oddawał.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 wrz 2018, 20:02

Coraz gorzej będzie z dostępem do sanek , bo skorodowanych jest sporo , jak trafią się zdrowe do lepiej oddać do piaskowania i malowania proszkowego , to kilka lat w spokoju pożyją jeszcze.

adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 21 wrz 2018, 22:54

materiał stary,rozwarstwiony, ,zmęczony życiem co widać :| na szybko idzie to zrobić,ale jazda będzie jak z jajkiem i nie masz gwarancji ze nie pęknie zaraz obok jak to pospawasz :( dorażnie,i gdybym nie miał innej opcji pospawałbym to po dokładnym oczyszczeniu do gołej blachy mysli_ tylko do tego musisz mieć minimum sprzętowe,jakaś spawarka najlepiej migomat no i palcówka
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 22 wrz 2018, 16:51

A jak ich zacznie brakować? Czy fachowe blaszane dokładki i spawy mają szansę jednak uzdatnić tak zardzewiały wózek w 100%?
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 wrz 2018, 17:00

adamze27 pisze:materiał stary
No i co ze stary?? po prostu ktoś nie dbał o auto dziury w drogach itd lub uderzanie o krawężniki tak z samo siebie to się nie zrobiło.

adamze27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2017, 19:28

Post autor: adamze27 » 22 wrz 2018, 17:06

nie wiadomo jakie kolega ma doświadczenie w tym aspekcie,zrobiłbym tak ze spokojnie kilka tys. bym przejechał mysli_ ale na przegląd nie pojechałbym z tym,korozja rozwarstwiła materiał i on zaczął podwójnie pracować :( tak zmęczony materiał przypomina mi rurę tłumika mojej starej B2 który sukcesywnie spawałem co 3-4 miesiace
zresztą kolega miał zaplanowany wyjazd na dzisiaj i ciekawe co zdziałał
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150

FaTaErrOr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2017, 20:31
Lokalizacja: Zamość

Post autor: FaTaErrOr » 24 wrz 2018, 18:47

Powiem tak, dużo ryzykowałem ale o dziwo przejechał na tych sankach te 800 km. Teraz po takiej podróży to wygląda dużo dużo gorzej. Teraz pytania. Ciężki temat wymienić sanki? Słyszałem, że nakrętki w podłużnicy lubią się odczepiać. I czy sanki z b4 będą pasować do b3? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 wrz 2018, 19:40

I czy sanki z b4 będą pasować do b3? Pozdrawiam
Nie
FaTaErrOr pisze:Słyszałem, że nakrętki w podłużnicy lubią się odczepiać
Dobrze słyszałeś, ale to rzadkość przeważnie kiedy długo nie były odkręcane

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga